@babciagienia1p,
to się tylko wydaje takie proste.
Trzeba byłoby zbudować w obecnym systemie Playa każdy pakiet i taryfę (w przypadku abo), każdy możliwy rekord w historii połączeń, odwzorować wszystkie reguły działania itp. To żmudna informatyczna robota by to pierw rozpoznać, a następnie dopasować istniejące pole w jednym systemie do pola w drugim, a nieistniejące dorobić. Podobnie z danymi klientów, trzeba pole po polu przeanalizować pole po polu, powymyślać pewnie reguły dopasowania klienta obecnego w obu bazach. No i samo przeniesienie danych to też wyzwanie, bo trzeba całą bazę (klienci, oferty, historia połączeń) pole po polu przenieść w docelowe miejsce. Skomplikowane jest to jeszcze bardziej, bo np. nie ma kompletnej dokumentacji gdy np. coś poprawiano po jakiejś reklamacji, ludzie co to tworzyli już nie pracują itd. itp.
Czyli zabawa nie taka prosta, więc też kosztowna i póki jest wykupione wsparcie dla systemu Virgina, nie taka pilna. Ale wiadomo, że coś robią skoro ktoś z forumowiczów raz widział na swoim numerze taryfę Virgin w Play24.