Już krew mnie zalewa na tę sieć-widmo, w której nic nie działa!
Przyjechałem do Chorwacji i tutaj okazało się, że chociaż w pakiecie mam jeszcze niewykorzystane 275 minut oraz mam środki na koncie, to jednak nie mam możliwości wykonywania żadnych połączeń!.
Można się do mnie dodzwonić, ale przy próbie wykonania połączenia z mojej strony, wyświetla się komunikat "Niedozwolone przez kartę SIM", a w tle jest jeszcze inne okno z napisem: "Tani roaming, Wciśnij OK by potwierdzić połączenie".
Gdy wcisnę OK, to czasami wyświetla się komunikat "Wysyłanie kodu USSD" i na tym się kończy, a czasami w ogóle kompletnie nic się nie dzieje.
Walczę z tym problemem już trzeci dzień, wczoraj zgłosiłem problem na stronie CMOK i w dalszym ciągu cisza, kompletnie żadnej odpowiedzi.
Doszedłem do wniosku, że przyczyna problemów prawdopodobnie jest aktywna u mnie usługa "Tani roaming", ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak ten tani roaming wyłączyć!
W systemie Pomocy znalazłem zapytanie "Co to jest Tani roaming", ale odpowiedź nie wyjaśniła ani jak go włączyć, a ni jak wyłączyć!
Googlając znalazłem tylko albo zapytania bez odpowiedzi, albo całkowicie bezwartościowe podpowiedzi, jak np. że "Opcję można bezpłatnie aktywować lub dezaktywować wyłącznie z pozycji telefonu" lub żeby "zadzwonić na *222 lub 799 555 222", co jeszcze bardziej mnie wkurzyło, jeśli ja nie jestem w stanie wykonać żadnych połączeń!
Czy znacie jakiś sposób na wyłączenie tego "Taniego roamingu" jeśli jestem za granicą i nie mam możliwości wykonywania połączeń ze swojego numeru?