DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 178 z 417
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 417
 #895683  autor: Konoko
 15 lis 2016, 20:42
Na początku wrześniabyło
Rebeliant pisze:Nie wiem czy było na forum, ale jest szansa na wyłapanie dodatkowych bonusów w zamian za wypełnianie ankiet.
Link do całej akcji: http://panelfaktmobile.pl/
Regulamin: http://panelfaktmobile.pl/regulamin.pdf
Za samą rejestrację jest 500MB + 50 minut. Za ankietę 100MB + 10 minut.
ale teraz linki przynajmniej u mnie nie działają
"403 Forbidden
You don't have permission to access /regulamin.pdf on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."
 #895689  autor: Pawelek0787
 15 lis 2016, 21:09
Ciężko nadążyć za tymi ankietami. Ostatnio dostałem jedną, oczywiście zamkniętą. Ostatnie kody na 10 min i 100 mb nie wchodzą ani smsem ani przez infolinię (konsultantka powiedziała, że u niej też błędne i że zmieniają je co 3 dni - tja). Wnioskuję z tego, że są nowe kody albo w ogóle zwinęli żagle.
 #895773  autor: blacQ1
 16 lis 2016, 11:22
Drodzy użytkownicy Fakt (mobile) jeżeli macie ankietę do rozwiązania ,a nie wchodzi wam kod ,lub nie otwiera wam się strona dzwońcie na infolinię fakt (mobil) ,ja polecam nie dzwonić ,lecz napisać zgłoszenie raz mi przyszła ankieta nie otworzyła się napisałem zgłoszenie no i dostałem 10 min ,oraz 100MB POZDRAWIAM!
 #895926  autor: ricki123
 17 lis 2016, 09:32
U mnie też oczekujący
Samo stwierdzenie że został zarejestrowany to za mało tak w poniedziałek straciłem kilkaset uzbieranych smsów. Teraz pewnie to samo będzie z minutami czas się żegnać z faktem to nie na moje nerwy
 #895928  autor: rudymax
 17 lis 2016, 09:38
U mnie wszystko przebiegło normalnie. Pakiet przyznany, smsy potwierdzający zarejestrowanie pakietu oraz potwierdzający jego przyznanie przyszły w odstępie kilku minut. Stan sprawdzony kodem. Minuty dodane, ważność wydłużona.
 #895984  autor: Pawelek0787
 17 lis 2016, 12:55
Ricki123, zawsze po aktywowaniu pakietu warto poczekać pół minuty i sprawdzić kodem USSD *106# czy data pakietu przesunęła się o tydzień.
U mnie na jednym z numerów czekałem 0,5 godziny (SMS nie doszedł na nr 4949), reszta weszła od razu.
 #895987  autor: ricki123
 17 lis 2016, 13:18
Teraz to wiem :) walczę z konsulami od dwóch dni o przywrócenie tego co miałem ale straszny beton tam jest. Tłumaczą że sumowanie jest wyłącznie przez błąd systemowy i takie tam. No nic poszło drugie zgłoszenie bo za ich błąd systemowy odpowiadać nie zamierzam
 #895988  autor: Robaas
 17 lis 2016, 13:39
Właśnie widzę, że mi nie wszedł ostatni kod na SMSy i też mi skasowali to co miałem. Kod wpisany, potwierdzenie z 4949 mam i nie aktywowali.
 #896009  autor: ricki123
 17 lis 2016, 16:07
Robaas pisze:Właśnie widzę, że mi nie wszedł ostatni kod na SMSy i też mi skasowali to co miałem. Kod wpisany, potwierdzenie z 4949 mam i nie aktywowali.
U mnie było dokładnie tak samo. Złożyłem dwie reklamacje dwa razy skróciłem się z betonem konsuli którzy z uporem maniaka wpajali mi że brak aktywacji kodu na smsy to błąd systemu i to moja wina że nie dzwoniłem na infolinię bo by mi aktywowali ręcznie. Słów brak szkoda moich nerwów zmieniam operatora bo schizy co dwa dni przedłuży czy nie przedłuży to szkoda mojego zdrowia. Poziomem konsultantów FM jestem zażenowany
 #896110  autor: Pawelek0787
 18 lis 2016, 08:19
A dla mnie poziom infolinii FM i tak jest o wiele wyższy od innych, np. Plusa czy Orange:
- krótki czas oczekiwania na połączenie (mniej minut zżera)
- możliwe rekompensaty
- bardziej ogarnięci technicznie
- mogą aktywować pakiety automatycznie.
 #896120  autor: Rebeliant
 18 lis 2016, 09:29
Ja też na konsuli nie narzekam. Myślę, że ocena awaryjności jest nieadekwatna. Na tyle aktywacji w miesiącu większość siada bez zarzutu. Ja na 1,5 roku użytkowania dzwoniłem z problemami na info ze cztery razy.
  • Strona 178 z 417
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 417
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 417