surface123 pisze:A teraz mam ciągle błąd w zarządzaniu , nie da się wejść w usługi dodatkowe :/
Mam: "wystąpił nieoczekiwany błąd"
To ja chyba też mam takiego pecha - oglądam ten komunikat przynajmniej raz dziennie.
Natomiast przy okazji podpytam o coś innego (ale niekoniecznie może to dotyczy typowo taryfy GO, którą aktualnie mam ją aktywną). Czy u Was też transmisja danych w T-Mobile się przytyka? Chodzi o taką sytuację, że transmisja danych działa prawidłowo (transfery 50-150 Mb/s) po czym nagle wszystko muli - nie da się wykonać nawet speedtestu, strony wczytują się kilka minut, transfer przy ściąganym pliku spada do zera, pingi (o ile uda się sprawdzić) wzrastają do ponad 0,5s. I po kilku/kilkunastu minutach (bez jakiejkolwiek mojej ingerencji w resetowanie terminala itp) wszystko wraca do normy. Dzieje się tak we wszystkich lokalizacjach w jakich przebywam, także nie jest to problem jakiegoś konkretnego nadajnika, a także dzieje się to o różnych porach, niezależnie czy to rano, południe, wieczór czy noc (całe szczęście nie dzieje się to zbyt często...). Na telefonie z abo nie mam jak sprawdzić - to służbówka gdzie raczej z neta nie mogę zbytnio pokorzystać
Aha - nie jest to wina telefonu. Przed zgłoszeniem chce wybadać temat czy tylko ja tak mam czy może to większy problem. A może jest ktoś z woj. śląskiego i się wypowie czy też ma takie jaja?
A może ta sieć tak ma i mnie blokuje jak zaczynam przesyłać większą ilość danych