Już 2 raz z rzędu mam problem z nieprawidłowym pobieraniem opłaty przez Plusha z mojego konta. Zaczęło się od przeniesienia numeru, aktywowania wszystkich dostępnych wtedy bonusów i zasilenia konta maksymalną kwotą.
Przez pierwsze 3 miesiące jest promocja -50% opłaty miesięcznej w związku z przeniesieniem numeru z innej sieci. W pierwszym miesiącu było ok - pobrało 12,50 zł. W drugim już gorzej bo pobrało 25 zł, więc złożyłem reklamację i oddali różnicę. W trzecim miesiącu ta sama sytuacja...
Dodatkowo zauważyłem, że w dniu kiedy odnawia się automatycznie pakiet no limit przez kilka pierwszych godzin porannych, jeżeli skorzystam z internetu, wykonam połączenie lub wyślę sms-a, pobiera mi za te czynności normalnie opłaty zgodnie z cennikiem. Tak jakby była kilkugodzinna dziura bez uruchomionego pakietu no limit, który de facto mam włączony. Środki na koncie oczywiście też są cały czas zapewnione.
Wszystko to powyżej jest strasznie irytujące i jeżeli ma się tak powtarzać to podziękuję im jak najszybciej będzie to możliwe. Nie mam ochoty co miesiąc wysyłać kolejnych zgłoszeń reklamacyjnych, dzwonić do BOK-u itp.
Póki co bardzo negatywne odczucie...
Przez pierwsze 3 miesiące jest promocja -50% opłaty miesięcznej w związku z przeniesieniem numeru z innej sieci. W pierwszym miesiącu było ok - pobrało 12,50 zł. W drugim już gorzej bo pobrało 25 zł, więc złożyłem reklamację i oddali różnicę. W trzecim miesiącu ta sama sytuacja...
Dodatkowo zauważyłem, że w dniu kiedy odnawia się automatycznie pakiet no limit przez kilka pierwszych godzin porannych, jeżeli skorzystam z internetu, wykonam połączenie lub wyślę sms-a, pobiera mi za te czynności normalnie opłaty zgodnie z cennikiem. Tak jakby była kilkugodzinna dziura bez uruchomionego pakietu no limit, który de facto mam włączony. Środki na koncie oczywiście też są cały czas zapewnione.
Wszystko to powyżej jest strasznie irytujące i jeżeli ma się tak powtarzać to podziękuję im jak najszybciej będzie to możliwe. Nie mam ochoty co miesiąc wysyłać kolejnych zgłoszeń reklamacyjnych, dzwonić do BOK-u itp.
Póki co bardzo negatywne odczucie...