DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 193 z 204
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 204
 #1156283  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2023, 11:25
molibden: tak ma być. To chyba dobrze, że tak się dzieje, bo na platformie własnej Virgin takich dobrodziejstw nie było.
W regulaminie Mini3 jest też opisane, co zrobić, aby dokupić jednorazowe pakiety za "PółDarmo" - czyli 1 GB za 1 zł, 120 minut za 5 zł, bądź 400 SMSów za 4 złote - znajdziesz je również w Play24. Opłacalniejszy jest z tej gromady tylko 1 GB za 1 zeta.
W innym wypadku poleciłbym dezaktywację Mini3 (środki nabyte z pakietu nadal są ważne po wyłączeniu) i aktywację Mini9, który zawiera więcej minut, SMSów i MB (info o pakiecie jest na stronie Virgin).
Pamiętaj, możesz w dowolnym momencie włączać, wyłączać i znów włączać warianty Mini 3/9 - nabyte tam środki sumują się, a po aktywacji danej opcji, ustalane jest 30 dni ich ważności.
PROTIP: jeśli nie uruchamiałeś jednorazowej promki z akcji Ukraina, zrób to teraz - a zyskasz 120 minut + 10 GB w Polsce za friko. Aktywacja kodem *222*6# i w Play24.
Środki te możesz przedłużać pakietami Mini 3/9.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156352  autor: molibden
 23 sie 2023, 07:31
Ok Karlos. Dzięki. Pakiecik ukraiński włączony. jeszcze musze doładowanko zrobić na ten gratisowy 150gb . Mini3 uruchamiałem bodaj w piątek wiec może pójdzie. Tatę wyniosę do a2mobile a ja zostaje dalej w Virgin. Żal że te pakiety neta jednak nie przechodzą na następne miesiące.
 #1156365  autor: KC-KARLOS
 23 sie 2023, 12:44
molibden: czytałeś uważnie? Jeśli będziesz dezaktywował i ponownie aktywował pakiety Mini3/9 - to GB zachowasz i wydłużysz ich ważność do 30 dni. Tutaj w Virgin jest na szczęście tylko jedno saldo na GB, więc nie powinno być kłopotu z ich przedłużaniem.
Wiem tylko, że nie ma możliwości przedłużenia i łączenia środków nielimitowanych (GIGADAJE) z pakietami Mini3/9 i ich opcjami uzupełniającymi (PółDarmo).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156862  autor: neotele
 02 wrz 2023, 14:51
@asdaf
Użycie kodu jest, zgodni z Regulaminem (poniżej), jedną z 4 opcji wyłączenia tego pakietu (choć zwróć uwagę, że właściwy kod to *222*30*2# ).
36. Rezygnacji z odnowienia aktywnego Pakietu Zintegrowanego Abonent może dokonać w następujący sposób:
a. poprzez nieposiadanie w ramach Stanu konta wystarczających środków do opłacenia aktywacji kolejnego Pakietu Zintegrowanego;
b. poprzez zlecenie wyłączenia odnawiania Pakietu wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *222*30*2#;
c. poprzez kontakt z Obsługą Klienta, telefonicznie na numer 799 555 222 lub *222 (numer dla klientów w ofercie Virgin Mobile) lub mailowo na adres [email protected];
d. poprzez konfigurację ustawień odnawialności Pakietów po zalogowaniu do Play24.
A dla pewności możesz sprawdzić w Play24, czy dany pakiet został już wyłączony.
 #1156868  autor: asdaf
 02 wrz 2023, 18:47
Ty piszesz o płatnym a ja o darmowym pakiecie. Darmowego nie można "podejrzeć" w P24 czy jest już wyłączony. Po wysłaniu kodu też zwrotna informacja jest "dziwna" tj. " dziękujemy za aktywację pakietu". Dlatego nie jestem pewien czy kod zadziałał.
 #1156874  autor: neotele
 02 wrz 2023, 21:08
OK.
Wg Regulaminu „Miesiąc za darmo” jest podobnie, tj.:
43. Rezygnacji z odnowienia aktywnego Pakietu Zintegrowanego Abonent może dokonać w następujący sposób:
a. poprzez zlecenie wyłączenia odnawiania Pakietu wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *222*31*2#;
b. poprzez kontakt z Obsługą Klienta, telefonicznie na numer 799 555 222 lub *222 (numer dla klientów w ofercie Virgin Mobile) lub mailowo na adres [email protected];
c. poprzez konfigurację ustawień odnawialności Pakietów po zalogowaniu do Play24.
Pakiet zostanie deaktywowany również w przypadku braku środków na pobranie opłaty za Pakiet w momencie odnowienia.
.
Mam obecnie aktywny darmowy pakiet Gigamaks (uruchomiony kodem *222#) i widzę go zarówno pod kodem *222# jak i w Play24 w przeglądarce:
Obrazek

Jeśli go dezaktywujesz w dowolny regulaminowy sposób, to nie powinien być raczej widoczny, ani pod tym kodem, ani w Play24 w przeglądarce.
 #1156908  autor: asdaf
 03 wrz 2023, 12:21
Zachęcony "400 GB na start" kupiłem starter. Ale łatwo nie jest. Rejestracja, doładowanie a karta nie w pełni działa. Kod *222# i pochodne nie działają. W aplikacji pakietu GIGAMAKS nie ma. Nie wiem czy to karta jakaś wybrakowana, czy to tak zawsze?
 #1160842  autor: zwariowany.kurczak
 23 lis 2023, 22:35
Pytanie do właścicieli oferty Virgin mobile na kartę z włączonym pakietem mini 9 ilość pozostałych jednostek Play24 aplikacja pokazuje w miarę na bieżąco?? I czy w tej aplikacji można dokupić pakiety za 3-5 zł zaszyte w regulaminie pakietu mini 9?
Rozumiem że aplikacja Play24 pozwala dodać numery Play na kartę jaki Virgin na kartę aż takich tam nie pogięło?
 #1160845  autor: KC-KARLOS
 24 lis 2023, 00:07
zwariowany.kurczak: pakiet minut powinien się aktualizować na bieżąco. Warto zamknąć i ponownie odpalić apkę Play24.
Tak, można dokupić 120 minut za 5 zł i/lub 400 SMSów za 3 zł.
Tak, dodajesz tam dowolny numer w Play abo/karta/Fakt/Virgin czy z dawnego RBM / PNK 2.1.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161541  autor: Hosto
 10 gru 2023, 14:09
Radzę uważać na BOK Virgin Mobile po przejęciu przez Play.
Chciałem potestować tę sieć i przenieść z Fakt do Virgin przez Czat Play.
Pierwszy nieuk stwierdził, że można i "przeniósł" po czym przestały działać kody zarówno Fakt jak i Virgin do obsługi numeru. :evil:

Ponowna wizyta na czacie Play zakończyła się info, że oferty na kartę przenoszą tylko w salonie :lol: a nr sobie wisi pomiędzy obiema sieciami. :x
 #1161654  autor: aleksanderharaburda
 13 gru 2023, 16:50
lee pisze:
10 gru 2023, 07:15
No i jak tam. Skusił się ktoś na wymianę karty przez p24 na esim?
Tak, wymieniłem w dniu premiery i wszystko śmiga. Proces przejścia z tradycyjnej karty sim na eSIM zajął łącznie 3h (czyli tyle ile informuje sama aplikacja). Po trzech godzinach włączyłem na chwilę tryb samolotowy i po wyłączeniu karta eSIM była już aktywna. Technicy się postarali i poprawili w końcu nazwę wyświetlanej sieci z „Virgin mobile” na „Virgin Mobile” (jeżeli numer był przenoszony do oferty na kartę, na kartę SIM sygnowaną logiem Play to po wymianie na eSIM nazwa zmieni się na „Virgin Mobile”).
  • Strona 193 z 204
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 204
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 204