Niet :<
Przykład:
Orange POP. 27.08.2015. Środki ważne do 14.10.2015r.
Doladowanie za 5 zł przedłuża wazność konta o 2 dni. 27.08 + 2 dni = 29.08. 29.08 < 14.10. Środki będą ważne nadal do 14.10
Doładowanie za 10 zł przedłuża ważność konta o 5 dni. 27.08 + 5 dni = 01.09. 01.09 < 14.10
Środki będą nadal ważne do 14.10
Doładowanie za 25/30 zł przedłuża ważność konta o 31 dni. 27.08 + 31 dni = 27.09. 27.09 < 14.10
Środki będą nadal ważne do 14.10
Doładowanie za 50 zł przedłuża ważność konta o 93 dni. 27.08 + 93 dni = 28.11. 28.11 > 14.10.
Środki będą ważne do
28.11
Rozumiesz już dlaczego jest ten przykład? Bo pracownicy i klienci są tępi (sorry, taka prawda) i trzeba im to zobrazować.
Stąd:
możliwość wykorzystania środków z doładowań przez okres roku, licząc od dnia aktywacji numeru w mobilnej sieci Orange (
ale nie krócej niż w standardowym okresie ważności określonego doładowania)
Czyli, masz możliwość wykorzystania środków z doładowań przez okres roku od dnia aktywacji numeru (przeniesienia), ale jednocześnie, nie oznacza to, że środki po roku przepadną, bo jeśli będziesz doładować, to
mogą być one ważne dłużej.
Poniżej masz przykłady.
Aktywacja numeru nastąpiła 30 sierpnia 2011 roku.
Tym samym okres ważności jest do 29 sierpnia 2012 roku.
Klient doładował konto w dniu 5 września za 50 zł. W zależności od taryfy, takie doładowanie byloby ważne do 25 października lub 7 grudnia. Ale klient może je wykorzystać do 29 sierpnia, bo taki ma okres ważności
Jeśli natomiast 20 sierpnia 2012 roku doładuje za 50 zł, to takie doładowanie będzie ważne dłużej niż ta data, więc normalnie przedłuży ważność tych środków.
Tu nie ma haczyka. Moim zdaniem dodanie przykładu w regulaminie było zbędne, ale najwyraźniej dział marketingu uznał, że doda ten przykład, na wypadek, gdyby trafiło na tępego pracownika, aby miał zobrazowane o co chodzi. W rezultacie trochę zamotali
Ale mogę cię zapewnić, że póki co działa to tak jak piszę.
Jakiekolwiek odstępstwo od tego jest błędem systemowym i wystarczy zglosić reklamację. POlecam przez Mój Orange
Oczywiście w regulaminach też zdarzają się błędy, ale tu mam potwierdzenie znajomego - pracownika Orange, na niskim szczeblu, ale wyższym niż doradca, etc.