DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 203 z 432
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 432
 #923865  autor: Konoko
 04 maja 2017, 12:47
tilla001 pisze:.. Ktoś wie o co może chodzić?
Przeczytajcie mój post z 2 stycznia 2017:
Konoko pisze:Wklepuję wszystkie trzy pakiety w tygodniu na wielu numerach, ale uważam że komunikat "Przepraszamy operator nie aktywował pakietu" pojawia się z innego powodu. Może to być spowodowane "zajętością" systemu Play innymi działaniami jak przetwarzaniem danych,wysyłaniem smsów potwierdzających włączenia w nocy. Dlatego nigdy nie wysyłam smsa z kodem między 8:30 a 9:45 rano(Play wysyłał wtedy potwierdzenia z nocnego wklepywania kodów z nakrętek Fanty czy coli).
Zauważyłem też pojawianie się tego komunikatu , gdy telefon ma kłopoty z zasięgiem macierzystej sieci i przełącza się na inną (roaming).

Potwierdza to zamieszanie w systemie po "majówce" kiedy w bólach rusza nowa promocja w play z kodami z nakrętek. Odpuście sobie wbijanie kodów z gazety w godzinach rannych jak podałem wyżej, nie będziecie się tak stresować.
 #924088  autor: odkrywca1
 05 maja 2017, 11:42
Zgoda na przetwarzanie danych transmisyjnych
Co zyskujesz?:
Otrzymasz informacje o zużyciu pakietu minut, SMS-ów, internetu (MB)
Dowiesz się o ofercie, która pozwoli Ci na optymalizację kosztów korzystania z nowoczenych rozwiązań telekomunikacyjnych
koledzy mam na koncie play24 włączoną taką zgodę marketingową

czy możecie podpowiedzieć jak to działa ?? czy to jest jakaś wewnętrzna statystyka PLAY ??

Dodam tylko, że ja tego nie włączałem bo ogólnie zgody mam odhaczone
 #924575  autor: kowal2200
 07 maja 2017, 18:23
To napisał zapewne niejaki kandyzowany kapeć czy jakoś tak który to został już w przeszłości zbanowany za taki sam numer.
 #924904  autor: bolek2004
 09 maja 2017, 08:49
To jest jakiś błąd ostatnio przeskakiwałem po taryfach i pokazywało się że nie ma taryf do zmiany albo co innego ale trzeba kilka razy próbować i powinna się lista pokazać. Czasem pomaga klepnięcie najpierw kodu na taryfę *111*49*1# i dopiero potem *163# Przeskakiwałem z faktu wczoraj do rbm.
 #925174  autor: kowal2200
 10 maja 2017, 18:04
Wprowadzają to samo co Play bo są na nim oparci. Zastanawia mnie czemu nie chcą włączyć WiFi calling.
 #925176  autor: Rebeliant
 10 maja 2017, 18:24
Niby tak, ale jednak w odróżnieniu od RBM są bardziej oddaleni od standardów plejowych. Inne stawki, inne pakiety i P4 się jakby od nich odcina. W salonie nie uświadczych ich starterów, stąd często omylnie zaliczają Fakt do MVNO.
 #925210  autor: Pawelek0787
 10 maja 2017, 22:44
Rebeliant pisze:
Promocja limitowanych starterów w kioskach Ruch z pakietem no-limit za 19zł na 60 dni: http://www.faktmobile.pl/download/regul ... 2017r..pdf
W regulaminie jest napisane, że kod poda sprzedawca na ulotce. Będzie to pewnie jeden kod dla wszystkich. Ciekawe czy pójdzie na innych numerach niż nowe. Albo czy można będzie przedłużyć te minuty. Stan minut sprawdzany będzie kodem *108#
 #925225  autor: Konoko
 11 maja 2017, 01:34
Pawelek0787 pisze: W regulaminie jest napisane, że kod poda sprzedawca na ulotce. Będzie to pewnie jeden kod dla wszystkich. Ciekawe czy pójdzie na innych numerach niż nowe. Albo czy można będzie przedłużyć te minuty. Stan minut sprawdzany będzie kodem *108#
Przypuszczam, że przedłużyć się nie da bo minuty z gazety i pakietów 3w1 sprawdza się kodem *102# (pakiety minut promocyjnych ).
Wspomnianym kodem *108# sprawdza się stan minut w pakietach za 19zł i 19,95zł( nielimitowane minuty)
  • Strona 203 z 432
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 432
  • 1
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 432