lyncz8 pisze: ↑11 paź 2024, 13:09
Po przerwie postanowiłem spróbować ponownie przejść z Virgin do Play. Dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie - że się da, nie ma problemu, tylko żebym zadzwonił xD No to zadzwoniłem... i jak zwykle na infolinii nic nie wiedzą - przeczytali nawet "zgłoszenie" i odpowiedź na nie. Po kilku przełączeniach wszyscy zgodnie - to niemożliwe, tak się nie da. Najbardziej mnie w tym wszystkim bawi skomlenie (bo inaczej tej korpomowy nazwać nie mogę) o maksymalną ocenę za.... rozwiązanie problemu.
Tymczasem poszło kolejne zgłoszenie i kolejny odcinek telenoweli odhaczony.
Albo przypadek, albo się wycwanili. Na czacie się nie da, ale dzwoń na infolinię to ci zmienią.
Dzwoniłem tam w tej sprawie raz to mi cennikowo schodziło za minutę, w końcu mi telefon padł czy rozłączyło i straciłem tylko 7 czy 8zł.
Na razie odpuściłem ten temat, ale jak za dużo numerów mi będzie wisieć na play24 to znowu spróbuję z nimi o to powalczyć.
Tym bardziej że z tego co piszecie na forum to wróciła możliwość zmiany na fakt mobile, a na tym mi najbardziej zależy w sumie.