DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 208 z 209
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
 #1180272  autor: KC-KARLOS
 29 wrz 2024, 13:08
reset89: Jak najbardziej. Lejek jest za darmo. Działa póki masz aktywne wychodzące.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1180743  autor: KC-KARLOS
 06 paź 2024, 12:17
MateuszCOMPANY: nie, Mini3 nadal jest dostępny, kod aktywacyjny: *222*03# lub w Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1180745  autor: MateuszCOMPANY
 06 paź 2024, 12:26
Nie chodzi o kod aktywacyjny.
Mam czasami taką sytuację że wykorzystam wcześniej minuty i chcę odnowić pakiet.
Jak użyję *222*03# to dostaję zwrotną że mam już aktywną tą taryfę.
I jedyną opcją jest dezaktywacja obecnej usługi > utrata zgromadzonych sms i mb > ponowna aktywacja.
A kiedyś VM miał kod USSD na dokupienie 30min/30sms/300mb, które łączyło się z moimi zgromadzonymi środkami i wydłużało ich ważność o kolejny miesiąc.
 #1180746  autor: KC-KARLOS
 06 paź 2024, 12:28
MateuszCOMPANY: na stronie są też info o pakietach uzupełniających #Półdarmo.
1 GB za 1 zł, 120 minut za piątkę, 400 SMSów za trójkę > https://virginmobile.pl/karta/pakiety-minut-i-danych
Pakiety wpisują się do oferty Mini 3 / Mini 9 nie zmieniając jego ważności.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1180755  autor: KC-KARLOS
 06 paź 2024, 12:57
MateuszCOMPANY: a co to za problem wyłączyć odnawianie Mini3 i ponownie go włączyć? *222*03*02# lub w Play24.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1180768  autor: KC-KARLOS
 06 paź 2024, 17:39
MateuszCOMPANY: napisałem wyraźnie jaki kod jest prawidłowy. Musi to być z 02 na końcu. Dezaktywacja odnowienia Mini nie powoduje skasowania środków, a docierały do mnie informacje, że można ponownie ten pakiet odpalić, sumując środki niewykorzystane. Polecam to sprawdzić.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1180796  autor: neotele
 07 paź 2024, 09:07
@Karlos
Dokładnie o tym pisałem. Patrz punkt 34b:
34. Rezygnacji z odnowienia aktywnego Pakietu Zintegrowanego Abonent może dokonać w następujący sposób:
a. poprzez nieposiadanie w ramach Stanu konta wystarczających środków do opłacenia aktywacji kolejnego Pakietu Zintegrowanego;
b. poprzez zlecenie wyłączenia odnawiania Pakietu wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *222*03*2#;
c. poprzez kontakt z Obsługą Klienta, telefonicznie na numer 799 555 222 (opłata zgodnie z taryfą operatora) lub *222 (numer dla klientów w ofercie Virgin Mobile, opłata zgodnie z cennikiem taryfy) lub mailowo na adres [email protected];
d. poprzez konfigurację ustawień odnawialności Pakietów po zalogowaniu do Play24.
 #1180797  autor: KC-KARLOS
 07 paź 2024, 09:25
Nie wiem, czemu było to "0"? Ważne, że można swobodnie manewrować pakietami Mini.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1181067  autor: lyncz8
 11 paź 2024, 13:09
Po przerwie postanowiłem spróbować ponownie przejść z Virgin do Play. Dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie - że się da, nie ma problemu, tylko żebym zadzwonił xD No to zadzwoniłem... i jak zwykle na infolinii nic nie wiedzą - przeczytali nawet "zgłoszenie" i odpowiedź na nie. Po kilku przełączeniach wszyscy zgodnie - to niemożliwe, tak się nie da. Najbardziej mnie w tym wszystkim bawi skomlenie (bo inaczej tej korpomowy nazwać nie mogę) o maksymalną ocenę za.... rozwiązanie problemu.
Tymczasem poszło kolejne zgłoszenie i kolejny odcinek telenoweli odhaczony.
 #1181344  autor: bolek2004
 15 paź 2024, 21:57
lyncz8 pisze:
11 paź 2024, 13:09
Po przerwie postanowiłem spróbować ponownie przejść z Virgin do Play. Dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie - że się da, nie ma problemu, tylko żebym zadzwonił xD No to zadzwoniłem... i jak zwykle na infolinii nic nie wiedzą - przeczytali nawet "zgłoszenie" i odpowiedź na nie. Po kilku przełączeniach wszyscy zgodnie - to niemożliwe, tak się nie da. Najbardziej mnie w tym wszystkim bawi skomlenie (bo inaczej tej korpomowy nazwać nie mogę) o maksymalną ocenę za.... rozwiązanie problemu.
Tymczasem poszło kolejne zgłoszenie i kolejny odcinek telenoweli odhaczony.
Albo przypadek, albo się wycwanili. Na czacie się nie da, ale dzwoń na infolinię to ci zmienią.
Dzwoniłem tam w tej sprawie raz to mi cennikowo schodziło za minutę, w końcu mi telefon padł czy rozłączyło i straciłem tylko 7 czy 8zł.
Na razie odpuściłem ten temat, ale jak za dużo numerów mi będzie wisieć na play24 to znowu spróbuję z nimi o to powalczyć.
Tym bardziej że z tego co piszecie na forum to wróciła możliwość zmiany na fakt mobile, a na tym mi najbardziej zależy w sumie.
  • Strona 208 z 209
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209