DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 131
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 131
 #1097777  autor: f0ku5
 21 cze 2020, 00:08
Słuchajcie, ale żeby było lepiej to potem konsultant mi napisał na chacie, że "taką odpowiedź przysłali mu technicy". Z tego by wynikało, że nawet technicy Flexa nie ogarniają, co się dzieje.
Poprosiłem o zgłoszenie reklamacji i raz jeszcze wytłumaczyłem, że usługa obecnie NIE działa poprawnie.
Nie jest to również pierwszy raz, kiedy to ja muszę im tłumaczyć, że coś działa źle, a oni problemu nie widzą.

Może podchodzę do tego zbyt emocjonalnie, ale gdyby nie eSIM i naprawdę fajne warunki oferty to zastanowiłbym się na przeniesieniem numeru. Z apką Flexa od początku są problemy, tak samo jak z niedziałającymi usługami.
 #1097778  autor: KC-KARLOS
 21 cze 2020, 00:21
Odchodząc z Play trochę mi było żal niektórych usług dodatkowych. Pomimo kłopotów typu roaming krajowy, wszystko działało jak należy - poczta głosowa wyłączona, powiadomienia, notka sms nieaktywna, blokada połączeń od nr zastrzeżonych działała jak należy. No i pełny billing w apce Play24...
Flex był nadzieją na dobrze działającą ofertę, z całkowitą obsługą w jednej aplikacji. Pomysł super, ale wszystko co było dobre, szybko się kończy... Jeśli Orange nie jest nam w stanie prawidłowo świadczyć usług PODSTAWOWYCH oprócz połączeń wychodzących, zaufanie zostaje podważone.
f0ku5: nie podchodzisz do tego emocjonalnie, po prostu jesteś rozczarowany. Ja też. Coraz bardziej jestem skłonny do powrotu do Play. Bo tam wszystko działało jak należy, tylko nie dbają o wieloletnich klientów - zresztą jak każda sieć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097779  autor: Window
 21 cze 2020, 00:51
@UP jeżeli będą coś Majstrować przy cenach Flexa albo przy Social Passie to Bardziej będę skłaniał ku Mobile Vikings albo Plusha na Kartę. Bo Play to poniekąd słabo ofertowo. W Plushu to na pewno są Bilngi a W MV to raczej jest
PS. Orange i Play lubią chętnie siebie kopiować
 #1097780  autor: Remington
 21 cze 2020, 01:32
f0ku5 pisze:
21 cze 2020, 00:08
Nie jest to również pierwszy raz, kiedy to ja muszę im tłumaczyć, że coś działa źle, a oni problemu nie widzą.

Tym się nie ma co przejmować (niestety), bo to norma. W całym W4 zdarzało mi się, że lepiej znałem się na czymś niż pracownik, który nie dowierzał lub "wiedział lepiej", poza tym w bankach, sieciach handlowych i wielu innych firmach w Polsce i za granicą. Dlatego zawsze warto takie rzeczy załatwiać pisemnie, by był ślad i móc się odwoływać aż ktoś wreszcie pojmie.
 #1097789  autor: Duke
 21 cze 2020, 09:47
f0ku5 pisze:
20 cze 2020, 11:30
Powyżej odpowiedz, jaka dostałem od Flexa na temat niedziałającej blokady połączeń z numerów zastrzeżonych...
Nie ukrywam, ze czasem jestem zażenowany poziomem obsługi we Flexie...

Dlaczego? Odpowiedz jak prawidłowa. Usługa blokuje tylko numery z aktywnym CLIRem, dopuszcza połączenia kiedy numer nie jest wysyłany. Tak to działa w każdej sieci.
 #1097793  autor: KC-KARLOS
 21 cze 2020, 10:19
Duke: usługa nie działa jak należy, bo numery ukryte nieważne w jaki sposób to robią są wpuszczane na połączenie wychodzące. Inne sieci wypluwają komunikat głosowy o blokadzie.
Konsultantka obsługująca mnie sugerowała, że coś w sofcie na iOS jest namieszane, że wpuszcza numery ukryte i zastrzeżone, po czym sprawdzając ponownie, po wymianie eSIMa, ACR nie działa prawidłowo - jest to ustawienie wykonywane po stronie sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097796  autor: Duke
 21 cze 2020, 10:42
Karlos20 pisze:
21 cze 2020, 10:19
Duke: usługa nie działa jak należy, bo numery ukryte nieważne w jaki sposób to robią są wpuszczane na połączenie wychodzące. Inne sieci wypluwają komunikat głosowy o blokadzie.

To jest bardzo ważne! Bo ACR odrzuca tylko numery z flagą CLIR. I tak jest w każdej sieci.

Oto fragment opisu usługi ze strony Play-a (w którym niby wszystko działa jak należy):
"Numer osoby dzwoniącej nie będzie się wyświetlał, jeśli ma ona aktywną funkcję ukrywania numeru - CLIR. (...). Usługa nie blokuje połączeń, w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony.".

Również mam kilka numerów we Flex-ie. Wszystkie na iOS. Przed chwilą zrobiłem test. Włączyłem ACR na dwóch numerach. Zadzwoniłem na nie z telefonu z blokadą prezentacji numeru. Usłyszałem komunikat "Osoba do której dzwonisz nie akceptuje połączeń z numerów zastrzeżonych". Więc u mnie jest OK.
 #1097798  autor: KC-KARLOS
 21 cze 2020, 10:53
Duke: posiadasz numer czysto od Orange czy przeniesiony z innej sieci?
U mnie nadal bez zmian, "brak ID dzwoniącego", połączenie z ukrytego numeru jest u mnie wpuszczane, a tak nie powinno być.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097799  autor: Duke
 21 cze 2020, 10:59
@Karlos20

Wszystkie są przeniesione z Play-a.
Może to głupio zabrzmi... ;-) Czy po aktywacji ARCa, próbowałeś włączyć/wyłączyć tryb samolotowy, aby telefon jeszcze raz zalogował się do sieci?

P.S. Nie żebym bronił konsultantów/techników z Flexa, bo też miałem z nimi jazdy i dopiero po 3 miesiącach przyznali się do problemów w sieci. Ale w tym wypadku wszystko wydaje się być OK. Przynajmniej na moich numerach.
 #1097801  autor: KC-KARLOS
 21 cze 2020, 11:03
Duke: wszystkiego próbowałem i nic. Nawet wymieniłem eSIMa (dobrze, że jest to darmowe).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097814  autor: f0ku5
 21 cze 2020, 12:49
@Duke - Cieszę się, ze u Ciebie wszystko jest OK. U mnie tez było, ale przestało ;)
Biorę swoje dwa inne telefony, ukrywam im numer, dzwonię do siebie i mam połączenie z numeru zastrzeżonego. Powinienem mieć komunikat, ze osoba do której dzwonię nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych.
 #1097848  autor: f0ku5
 21 cze 2020, 23:41
W takim razie awaria nie dotyczy wszystkich. U mnie nie działa pomimo włączonej opcji blokowania.

EDIT - mały update. Chyba faktycznie coś robią, bo teraz z telefonu w T-Mobile nie mogę się dodzwonić z zablokowanym numerem, aczkolwiek przez baaaaardzo długi czas jest cisza w słuchawce, a potem informacja na telefonie, że połączenie nieudane.
Komunikatu, który był wcześniej, tj. informacji o tym, że abonent nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych brak...
 #1097930  autor: KC-KARLOS
 22 cze 2020, 22:58
Mój dzisiejszy stan (nie)działania blokady ACR:
> z Plusa (Plush) - brak ID dzwoniącego, puściło połączenie;
> Orange (OFNK) / nju mobile - brak komunikatu głosowego, "połączenie nieudane" - pikanie lub wibracja przerwanego połączenia;
> T-Mobile - sytuacja identyczna jak w Orange;
> Play - brak ID dzwoniącego, puściło połączenie;
> a2mobile / wRodzinie - brak ID dzwoniącego, puściło połączenie;
> Virgin Mobile (Oferta 2012 na platformie Playa) - identycznie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097938  autor: daro33
 23 cze 2020, 09:13
@Karlos20 u mnie jest dokładnie tak samo, jeśli chodzi o usługę blokada z nr zastrzeżonych. Do tego nie działa mi usługa ktoś dzwonił też. Normalnie masakra. Konsultanci tylko robią zgłoszenia których nikt nie rozwiązuje. Mam jeszcze kartę dodatkową ale ona jest zablokowana. Dotychczas byłem w play i tam wszystko było ok. Od dwóch miesięcy jestem we flex i problemy. Mam jeszcze kilka nr rodzina i tam ten problem nie występuje. Czyżby karta dodatkowa??
 #1098031  autor: f0ku5
 24 cze 2020, 15:55
OK, oficjalnie mam dosyć. Oferta fajna, ale pod maska to dno i metr mułu. Jak tylko któraś z konkurencyjnych sieci wprowadzi eSIM to najpewniej się stad wyniosę.
Mam otwarte zgłoszenie dotyczące otrzymywania powiadomień „kto dzwonił?” w błędnych sytuacjach i w międzyczasie z tego powodu dowiedziałem się, ze na karcie dodatkowej eSIM do Apple Watcha mam wprowadzone przekierowanie na mój numer służbowy, który jest jako dual sim w telefonie.
Jakim cudem to zostało tak wprowadzone nie mam zielonego pojęcia. Karta esim do zegarka powinna być kropla w krople klonem karty „głównej” na której mam wyłączone wszelkie przekierowania.
Głowa mnie boli od ilości bałaganu, który panuje we Flexie i mam już go dosyć.
Orange definitywnie nie ogarnia tej nowej, super platformy.
 #1098244  autor: Jacek1l
 27 cze 2020, 12:06
Witam
Przenoszę nr z play do flexa. Wczoraj dostałem kartę i zeskanowałem kod w apce. Dzisiaj nadal mam status przesyłki w apce "wysłano paczkę". Na stronie DPD przesyłka dostarczona. Planowany termin przeniesienia 28czerwcza między 0:00 a 6:00. Ciekawe czy przeniosą czy będzie numer nieaktywny? zgłosiłem na czacie ale technicy pracują w dni powszednie.
Pozdrawiam
  • Strona 28 z 131
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 131
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 131