DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 29 z 35
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 35

 #329084  autor: Claudec
 13 kwie 2009, 16:54
kowcio, to chyba zalezy od karty sim, jak włożę sima z orange to znika opcja "Tylko 3G", kiedy znowu włożę sim z Play to magiczna opcja pojawia się w ustawieniach telefonu.

 #329182  autor: tomko111
 14 kwie 2009, 10:47
Claudec, mieszkam obok nadajników 3G I 2G Playa, a czasem mnie nawet łączy z nadajnikiem Plusa, więc ciekawie. Nie da się u mnie ustawić na sztywno 3G Playa, jak zasięg zanika automatycznie szuka innego nadajnika.

 #329291  autor: Claudec
 14 kwie 2009, 18:03
A reczne wyszukiwanie sieci?

 #329295  autor: tomko111
 14 kwie 2009, 18:09
To samo, ale ostatnimi czasy nie wywala mnie z 3G Playa.

 #329730  autor: Matyk
 16 kwie 2009, 21:24
Tomko - jednym słowem mieszkasz na granicy 2G plusa i 3G play-a :) musisz się z tym pogodzić...
Heh, najlepiej ustaw na automatyczne wyszukiwanie sieci i będzie gitara :)

 #329751  autor: express100
 16 kwie 2009, 22:16
Ja w SE K530i nie mam możliwości włączenia TYLKO 3G (mam go w Erze), ale wygrałem go w Playowym konkursie "Szczęśliwe Piątki", a SL zdjąłem w komisie.
Bardzo fajną opcję (chyba proponowaną przez użytkowników) wprowadzili Admini w prawym dolnym rogu każdego posta, gdzie się wyświetla z jakiego systemu i jakiej przeglądarki korzysta użytkownik, co jest bardzo fajną opcją :)
Pozdrawiam i przepraszam za OT!

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #329759  autor: Claudec
 16 kwie 2009, 22:34
U mnie w domu dość stabilnie telefon trzyma się 2G Play, czasami jednak przeskoczy
na roaming Plusa.
Teraz pytanie, czy jak będę rozmawiać przez telefon i zmieni zasięg z Play na Plus to zerwie mi połączenie?

 #329762  autor: Artur051
 16 kwie 2009, 22:39
Claudec pisze:Teraz pytanie, czy jak będę rozmawiać przez telefon i zmieni zasięg z Play na Plus to zerwie mi połączenie?
w 99% przypadków - Tak.

 #329765  autor: Claudec
 16 kwie 2009, 22:45
No to super a ja nie mam możliwości zablokowania Plusa :/
Dobrze że jest możliwość wymuszenia 2G Plusa żeby na Play nie przeskoczył.

 #329789  autor: express100
 17 kwie 2009, 00:15
Artur051 pisze:Claudec napisał/a:
Teraz pytanie, czy jak będę rozmawiać przez telefon i zmieni zasięg z Play na Plus to zerwie mi połączenie?


w 99% przypadków - Tak.
A mi jak zmienia to nie zrywa połączenia ale pogarsza się jakość lub trzeszczy.

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #332178  autor: ezaq
 28 kwie 2009, 13:00
Czy działa wam historia doładowań na Play24? Mi cały czas pokazuje: "Brak pozycji do wyświetlenia dla zadanych parametrów wyszukiwania" mimo, że w wybranym okresie (ostatni miesiąc) doładowałem raz konto.

 #332185  autor: Matyk
 28 kwie 2009, 13:35
Właśnie mam podobną sytuacje...
ostatnie doładowanie które miałem miesiąc temu nie jest odnotowane w play24 > historia doładowań

 #332236  autor: tomko111
 28 kwie 2009, 17:50
Odkąd przeszedłem do Play Fresha nie wyświetla mi się również historia doładowań.

 #332285  autor: Rogi
 28 kwie 2009, 22:35
U mnie nie ma jeszcze daty ważności konta.

 #333624  autor: senshiro
 06 maja 2009, 21:49
Mam 2 pytania dotyczące przejścia ze starej Play karty na Play Fresh:
1. Jaki będę miał czas na połączenia wychodzące po zmianie taryfy? Taki jak w tej chwili, czy od razu te 365 dni?
2. Czy muszę od nowa aktywować "Zbieraj minuty"? Teraz mam tą usługę włączoną, a jak będzie po przejściu?

Z góry dzięki za odpowiedzi - cieżko by było przeczytać prawie 40 stron tematu żeby znaleźć odpowiedzi na te 2 krótkie pytania.

Obrazek

 #333625  autor: aree1987
 06 maja 2009, 21:56
1. ok 30dni
2 tak

 #333626  autor: tomko111
 06 maja 2009, 21:58
1. Jaki będę miał czas na połączenia wychodzące po zmianie taryfy? Taki jak w tej chwili, czy od razu te 365 dni?
Nie jestem pewien, ale jak moja dziewczyna przechodziła do Play Fresh to miała ważne konto przez 10 dni, doładowała za 5zł i wydłużyło się o ponad rok.
2. Czy muszę od nowa aktywować "Zbieraj minuty"? Teraz mam tą usługę włączoną, a jak będzie po przejściu?
Będziesz musiał ponownie aktywować za 3zł - jest to opłata jednorazowa.
 #333725  autor: m0rt3
 07 maja 2009, 11:55
Rzecznik Playa napisał na swym blogu że przeniesienie numeru z Play do innego operatora będzie bezpłatne, jak do tej pory nie znalazłem w regulaminie ofert play'a bezpłatnego przeniesienia wszędzie jest 50 zł. Chwyt marketingowy, czy czekamy dopiero na aktualizacje regulaminu?

 #333751  autor: bimbo3000
 07 maja 2009, 13:49
Potwierdzam brak informacji w historii doładowań w Play24 w przypadku fresh. Na innym koncie do którego przypisany jest numer play online mam informację o datach, ale kwoty doładowań są podwojone.
Od momentu przeniesienia numeru do Play 23 marca nie mogę nigdzie uzyskać żadnych odpowiedzi od operatora, konsultanci wręcz się rozłączają po usłyszeniu problemu. Po zgłoszeniu przez www dostaję po długim okresie oczekiwania szablonowe odpowiedzi nie na temat.
Prosze więc o potwierdzenie:
1. Czy ktoś ma w zakładce "historia połączeń" informację "łączny koszt w wybranym okresie" mówiącą ile złotych ubyło z konta? W moim przypadku poniżej są tylko dane takie jak w "moje konto" lub "finanse", pokazujące stan w chwili obecnej, a nie za okres.
2. Czy w zakładce "historia połączeń" po wybraniu opcji "pobierz jako plik xls" są w pliku jakiekolwiek informacje o kosztach połączeń w zł, a nie tylko "połączenie bezpłatne" w każdym przypadku?
Przepraszam, że taki długi post, ale naprawdę nie jestem w stanie uzyskać od Play jakiejkolwiek informacji, to ponad moje siły.

 #333765  autor: politykier
 07 maja 2009, 14:58
We wszystkich 3 przypadkach mam tak jak mówisz - we freshu.
Dla porównania na numerze w nowej play karcie doładowania są wykazane prawidłowo, plik xls wskazuje koszt połączeń. Nie pamiętam jak z łacznym kosztem.
Chyba problem dotyczy wszystkich freshowców więc powinni wprowadzić ogólne poprawki do systemu.
  • Strona 29 z 35
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 35
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 35