I w starym i w nowym regulaminie są identyczne zapisy:
20.Polkomtel może zakończyć świadczenie usług w ramach aktywowanej Promocji lub dokonać zmiany warunków Promocji na podstawie wypowiedzenia dokonanego na 30 dni przed zakończeniem Promocji lub wejściem w życie nowych warunków Promocji. Wypowiedzenie nastąpi za pomocą wiadomości tekstowej SMS wysłanej na numer telefonu, na którym jest aktywna Promocja.
Korzystam z tej promocji od momentu jej wprowadzenia (2016r.) na kilku numerach, na żadnym nie dostałam info, że zmieniły się warunki (wykluczenie kolejnych taryf to istotna zmiana).
Dodatkowo:
15.W celu sprawdzenia Promocji, które są aktywne na koncie należy wpisać na klawiaturze telefonu krótki kod *136# zatwierdzony przyciskiem "zadzwoń".
Sprawdzałam i przez prawie rok Plush mnie uporczywie dezinformował
że promocja jest aktywna, pomimo że obowiązywał już nowy regulamin, wg którego moja taryfa jest wykluczona. Wiadomość o braku uprawnień i wyłączenie promocji nastąpiło dopiero przed datą wskazywaną jako termin przyznania premii. Próbował ktoś to reklamować? bo chyba są podstawy