Co do reklamacji błędnie włąćzonego starego 31dniowewgo nolimitu jako PREZENT-dziś na
wszystkich moich numerach mam podpiętą reklamację dotyczącą tylko 3 z 4 numerów z tym problemem(4y nie był ruszany i ma nadal 7dniową wersję) oraz podpieli pod reklamacje dodatkowo numery nowe(wszystkie z mojego konta abonenckiego)
. Muszę tu też dodać, ze na wszystkich numerach mam "poznikane" usługi/opcje aktywacji/braki w aktywnych usługach ale w zakładce
Wyświetl szczegóły na stronie Moj orange widać, że aktywne są stare nolimity z datą odnowienia-kod *115*1# zwraca info o działaniu i planowanym odnowieniu w wersji 31dniowej. Muszę też wspomnieć, że efektem niekompetentnego działania operatora/pracownika w postaci właczenia 31dniowego starego nolimitu w miejsce 7dniowego zamiast PREZENTU na jednym numerze zmianie uległ dzień odnowienia z środy na piątek(od chwili grzebania przez pracownika).
Nadal czekam na efekty reklamacji-mają 30dni więć spoko luiz.