DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 374 z 539
  • 1
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 539
 #1151893  autor: KC-KARLOS
 20 cze 2023, 17:27
Ja rekompensaty za to nie oczekuje, chcę, aby to działało jak należy w poprzedniej konfiguracji - jeśli nie będzie to możliwe, to wtedy upomnę się o to. Środki na koncie mam, aby to odnawiać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151897  autor: darekka
 20 cze 2023, 18:15
Karlos20 pisze:
20 cze 2023, 17:27
Ja rekompensaty za to nie oczekuje, chcę, aby to działało jak należy w poprzedniej konfiguracji - jeśli nie będzie to możliwe, to wtedy upomnę się o to. Środki na koncie mam, aby to odnawiać.
jak pisałem każdy ma swoje oczekiwania ale nawet jak przywrócą stare warunki to w mojej skromnej ocenie bez rekompensaty nie ma prawa się obejść-jak byś Ty sobie sam to zmienił to nie sądze aby Operator był tak łaskawy aby odkręcic Twoją pomyłke(kiedys owszem przed zmianami z listopada 2022 dało by się pewnie bez problemu odkręcić zmiane oferty przez klienta). Aktualnie sądze, że by sie powołał na regulamin(w zapisach regulaminu z 3 listopada 2022 masz: wyłączenie 7dniowego starego nolimitu kasuje go bezpowrotnie) i w nosie by miał sprawe, że pomyłka/kot nacisnął itd...tu bym oczekiwał nawet po odkręceniu ewidentnej pomyłki operatora(kilkukrotnej) choćby doładowania 30zł-tak dla zasady. Ale oczywiście każdy dostanie/lub nie to czego oczekuje, a operator minimalnym/żadnym nakładem kosztów wybrnie z tego co namotał.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151900  autor: macqmacq
 20 cze 2023, 18:41
Karlos20 pisze:
20 cze 2023, 11:00
macqmacq: promocja się skończyła dla obecnych Abonentów - dla nowych dalej trwa, dla nowych numerów i przenoszonych z innej sieci (nie wykluczone, że migrujący z nju lub Flexa też z niej skorzystają).
Faktycznie! Teraz się dokopałem do nowego regulaminu - obowiązuje od 1 czerwca 2023 r. do 31 stycznia 2024 r. :D
https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2 ... _darmo.pdf
 #1151904  autor: jacek1998
 20 cze 2023, 21:07
babciagienia1p pisze:
18 cze 2023, 20:26
Są dwie różne paczki 100 GB. Jedna za pierwsze logowanie, druga - ta której screen przesłałeś. Druga aktywuje sie automatycznie, razem z NL-em po doładowaniu za 5,- zł, ale wpada do innej przegródki i jest ważna 31 dni, o ile jej nie przedłużysz metodami podanymi wcześniej przez @Karlos20.
Jak dokładnie aktywować tą drugą paczkę 100GB do końca RWK? Mam już aktywne 122GB do końca RWK.
 #1151905  autor: KC-KARLOS
 20 cze 2023, 21:34
jacek1998: pierwszą paczkę 100 GB aktywujesz w Mój Orange, a drugą włączysz po aktywacji usługi no-limit np. w wersji "na próbę" za 15 zł (choć jest teraz opcja aktywacji 200 GB jeśli włączysz no-limity) - wszystkie info co i jak na ten temat znajdziesz np. na podstronie 492.
100 GB za pierwsze logowanie w MO zjesz w pierwszej kolejności, a GB z no-limitów i towarzyszącym im promocjom 1200 / 2400 GB zejdą na końcu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151911  autor: KC-KARLOS
 20 cze 2023, 23:16
darek_masz1zl: czytałeś nasze poprzednie posty? Ja mam to samo. Grzebią w systemie i jednocześnie wysypują się błędy na kontach. Jeśli złożyłeś w tej sprawie reklamację, to czekaj. W razie potrzeby zadzwoń pod *100 i męcz ich. Partyline darmowe, więc dzwoń bez obaw.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151914  autor: KC-KARLOS
 21 cze 2023, 01:52
darek_masz1zl: okazuje się, że to spory kłopot, gdyż tej opcji już nie mają w ofercie - jest tylko dla tych, co ją nadal posiadają. Miejmy nadzieje, że przywrócą to, co było - bo to oni bez naszej zgody dezaktywowali nam te opcje. A to zachęca, aby u nich zostać, korzystać z neta bez oporów i dać im zarobić, a tak to w tej chwili Flex ma większy sens z UNLMTD, niestety za większą kasę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1151916  autor: darekka
 21 cze 2023, 05:09
darek_masz1zl pisze:
20 cze 2023, 23:44
Karlos20: dzięki za info. A swoją drogą jaki to dla nich problem przywrócić stan usługi sprzed wysłania przeklętego smsa ze słowem prezent. 🤔
natychmiast reklamuj samoczynną zmianę ze starego nolimitu na nowy-u mnie(3 numery) i u innych orangowy SKYNET-inaczej nie nazwę systemu, który autonomicznie dokonuje takich zmian takie aktywacje porobił-temat do odkręcenia nawet na infolinii(mi w 30minut rozmowy odręcono 3 numery) ale...trzeba trafić na kogoś kumatego(o to niestety trudno). Jak się nie uda to reklamacje składać(żadne tam zgłoszenia techniczne tylko reklamacje, a pracownik niech sobie i wysyła do technicznych ale Wy macie określony termin oczekiwania na odpowiedź na reklamacje wedle przepisów 30dni i pełne uznanie z automatu po terminie gdy się nie wyrobia) i żądać przywrócenia tego starego(GB, liczniki odnowień itd).


U Ciebie sam sms dokonał zmiany(wątpię) czy też jak u mnie(na 3 numerach) dopiero pracownik chcący naprawić(w ramach reklamacji nie zadziałania promocji po 24 godzinach regulaminowych) brak samoczynnego przyznania PREZENTu w swoich próbach zmienił 7dniowy stary na 31dniowy stary/być może błędnie system zaprogramowano i mimo prawidłowych działań pracownika zamiast darmowych 7dni włączał się 31dniowy jednocześnie dokonując niezlecanej przez klienta zmiany wersji? Za drugą opcją z błędem systemowym przemawia fakt, ze osoby bez aktywowanego starego nolimitu(stare karty)/lub mające aktywny 31dniowy stary nolimit dostawały w ramach promocji 31dni zamiast 7dniowego okresu darmowego co było dla tej grupy korzystniejsze niż warunki promocji.

Co do przywrócenia starego 7dniowego nolimitu to...jest to bardzo trudne(choć zapewne nie niemożliwe choć na dziś nieokreślone w czasie) ale wcześniej pisano w temacie, że jakieś tam smsy z potwierdzeniem przywrócenia(po błędach operatora w ramach PREZENTu i próbach odkręcenia zmian) takiego już się pojawiały choć bez widoczności w aplikacji/stronie MójOrange więc nie wiemy czy skuteczne w praktyce.

Mam nadzieję, że skuteczne to jednak będą przywrócenia tego co operator ze swojej winy zmienił-jaki by efekt tych prac nie był uważam, że za każdy taki problem należy oczekiwać rekompensaty(choćby doładowania 30zł) tak dla zasady, bo w drugą strone zapewne gdybyśmy sobie sami przez przypadek takiej zmiany dokonali to operator by nas odesłał do aktualnego regulaminu(wiem, że takie przypadki skorzystania z nowego nolimitu z MMSami w ramach darmowych promocji, które jednocześnie zmieniają oferte ze starej bez MMS na nową z MMSami tak się właśnie kończyły-można było jedynie powrócić do wersji starej 31dniowej ale z wyzerowanymi GB, stażem,licznikiem odnowień itd) z 3 listopada 2022 gdzie stoi jak byk: wyłączenie 7dniowej starej wersji jest nieodwracalne i nie miałby w tej materii sentymentów. Więc pomyślcie czy Wy chcecie pobłażać operatorowi gdy ten tak srogo temat zawalił?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151918  autor: darekka
 21 cze 2023, 07:22
A przywrócił staż, zebrane z nolimitów GB, ilość odnowień czy tylko zmienił nowy z MMSami na stary bez MMS i wyzerował to wszystko? Podał przyczyne takiej zmiany nolimitu bez Twojej zgody?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151919  autor: darek_masz1zl
 21 cze 2023, 07:44
Mam na myśli że próbował pomóc przy włączaniu PREZENT bo ja nie mogłem uruchomić. Jemu się udało, ale przy okazji wyłączył mi no limit na 7 dni. Zgłosiłem reklamację, którą uznali, ale do tej pory nie naprawili. Za to 19.06 włączyli mi no limit z MMSami, którego nie zamawiałem.
 #1151920  autor: darekka
 21 cze 2023, 08:12
To masz tak samo jak ja i Karlos20 -ręcznie, bo u nikogo ze starym nolimitem 7-dniowym nie zaskoczyło to po SMSie(reklamacja) dali PREZENT, który zamiast 7dni dał 31dni("gratis" jeszcze zmienił wersję usługi cyklicznej czego nie chcieliśmy), której to zmiany do dziś nie odkręcili.

Oczywiście tak jak Tobie również u mnie i u Karlos20 system samodzielnie zmienił później blędny 31dniowy stary nolimit na nowy z MMSami(ta zmiana jest odwracalna nawet podczas rozmowy telefonicznej o ile trafi sie na kogoś kumatego) i nie jest to raczej efekt naprawiania, bo zmiana u mnie nastapiła parę godzin po zakończeniu reklamacji gdy już wszystko było zatwierdzone-do tego podczas rozmowy gdy odkręcano tą samoczynną zmianę na opcję z MMSami(na 3 numerach zmiana wystapiła kilka godzin po pełnym zakończeniu mojej sprawy utraty 7dniowego starego nolimitu na tych numerach w wyniku cudów w promocji PREZENT) kumata konsultantka stwierdziła, że to wygląda jak by system automatycznie zmienił(nie widać było ingerencji człowieka). Wygląda, że system ma jakieś błędy...

Co do reklamacji utraty starego 7dniowego nolimitu bez MMS to...trzeba czekać i może odkręcą lecz jest to dość skomplikowane.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151922  autor: darekka
 21 cze 2023, 09:16
Pani Weronika W. to bardzo ogarnięta konsultantka(miałem mega fart) ale ciężko trafić na nią(wogóle ciężko trafić na kogoś kumatego ale da się)-możesz poprosić ewentualnie o kontakt z jej strony ale czy on nastąpi nie wiem. Żeby jasność była to naprawa polegała na(3 numery ten sam problem) wyłączeniu nowego z MMSami(sam się włączył), przywrócenie starego 31dniowego bez MMS, przywrócenie zebranych z nolimitu GB, przywrócenie GB w roamingu, ustawienie licznika odnowień. Nie spodziewaj się, że włączy 7dniowy, bo to tylko technicy mogą albo i nie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1151925  autor: jacek1998
 21 cze 2023, 10:25
Karlos20 pisze:
20 cze 2023, 21:34
jacek1998: pierwszą paczkę 100 GB aktywujesz w Mój Orange, a drugą włączysz po aktywacji usługi no-limit np. w wersji "na próbę" za 15 zł (choć jest teraz opcja aktywacji 200 GB jeśli włączysz no-limity) - wszystkie info co i jak na ten temat znajdziesz np. na podstronie 492.
100 GB za pierwsze logowanie w MO zjesz w pierwszej kolejności, a GB z no-limitów i towarzyszącym im promocjom 1200 / 2400 GB zejdą na końcu.
Czyli mam 122GB(2 + 100 + 20) ważne do końca RWK. I teraz należy:

1. Wysłać SMS o treści 300GB pod 811(czy START pod 811 ?)
2. Doładować 3x 5zł w Mój Orange(dostaję 3x 12,5 + 25GB)
3. Wysłać SMS o treści START CYKL pod 813(dostaję 25GB)
4. Wysłać SMS o treści 2400GB pod 811(dostaję 200GB).

Czy to tak działa? Czy w ten sposób sumarycznie 409,5GB będzie ważne do końca RWK?

Chciałbym to wszystko zrobić w jednym momencie bez rozkładania działań na kolejne miesiące.
 #1151926  autor: KC-KARLOS
 21 cze 2023, 10:29
jacek1998:
1. 300GB na 811 zadziała, jeśli doładowałeś nowy numer za minimum 5 zł.
2. 3x po 5 zł daje 37,5 GB. Pierwsze 25 GB dostaniesz dopiero gdy wcześniej doładowałeś numer i po raz pierwszy włączysz promkę 300GB.
3 i 4 - odwrotnie - najpierw 2400GB na 811 a potem START CYKL na 813.
Alternatywnie 1200GB na 811 a potem CYKL na 816 - wówczas w ostatnim dniu ważności usługa odnowi się za 31 nie za 35 zł.
Nie. GB z no-limitów mają inną ważność od tych z bonusów za doładowania.

Zrób to, co pisałem w swoim poście, który znajdziesz w tym wątku. Nie będę ciągle w kółko tego samego tłumaczył. Szanujmy się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 374 z 539
  • 1
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 539
  • 1
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 539