DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 381 z 564
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 564
 #1152314  autor: KC-KARLOS
 26 cze 2023, 22:24
darek_masz1zl: nie masz racji. Każde odnowienie w nowym no-limicie cyklicznym będzie przyznawać stale określoną ilość GB. Bez licznika odnowień, bez ekstra GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152319  autor: zulu144dwa
 26 cze 2023, 23:14
Karlos20 : Nawet dodam dodatkowo, że będzie można będzie korzystać z Nowych darmowych i płatnych jednorazowych NL bo jednorazowe tylko kumulują czas i GB.
Nie będzie można przedłużać i zmieniać NL cyklicznego w MO w usługach aktywnych bo zmienimy w ten sposób także liczbę GB przyznawanych przy odnowieniu przypisaną aktualnie = 100GB.
W praniu dopiero okaże się jak to będzie działało.
Może nawet inkrementacja będzie?! To jest jednak mało prawdopodobne.

PS> Zgodnie z przewidywaniem nawet w NL jednorazowym można przywrócić zablokowane GB w zablokowanej usłudze jednorazowej NL.
W zakładce <Pakiety i usługi> rozwijamy <Usługi bez limitu> a następnie rozwijamy jednorazowe NL i na dole guzik do odblokowania samych GB może być dostępny.
Ogólnie na stronie MO niektóre rzeczy są lepiej przedstawione.
Na stronie MO później widać przywrócone GB, a w aplikacji MO nie.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 23:30 przez zulu144dwa, łącznie zmieniany 1 raz.

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK
 #1152320  autor: darek_masz1zl
 26 cze 2023, 23:29
Karlos20 pisze:
26 cze 2023, 22:24
darek_masz1zl: nie masz racji. Każde odnowienie w nowym no-limicie cyklicznym będzie przyznawać stale określoną ilość GB. Bez licznika odnowień, bez ekstra GB.
To nie jest tak że jak nie ma licznika to brak przyrostu. Wystarczy pole 'wielkość ostatniego doładowania' co 7 dni powiększac o 3GB. Jakikolwiek licznik nie jest potrzebny ani w starym no limicie ani w nowym nolimicie. Ten licznik to taki przerost formy nad treścią. 🤔
 #1152322  autor: KC-KARLOS
 26 cze 2023, 23:39
darek_masz1zl: jakoś to działa w starych cyklicznych no-limitach, ale operator na siłę tymi "problemami technicznymi" czy pseudo promocjami "PREZENT" chce nas wciągnąć do nowych "lepszych" no-limitów, które jedyną korzyść dają, że ważnościowo i ilościowo się sumują (celowo nie wchodzę w dodatkowe niuanse typu wpływ NL+MMS+GB na ważność kasy i GB z zasileń czy 3 miesięczne "mrożenie" środków z opcji cyklicznych NL+MMS+GB bez konsekwencji).
Kto potrzebuje mega tanio neta, a nabył stare no-limity i wpadł w pułapkę operatora, czuje, że z niej nie wyjdzie, a stary NL+GB za 25 zł/mc wyraźnie nie daje korzyści co ten co 7 dni +1GB za odnowienie. I w niczym nie pomogą promocje typu 12x 100GB / 12x 200GB czy do 2 TB na rok za 365 cebulionów.

Chyba muszę się z tą bezpowrotną stratą pogodzić i szukać możliwości manewrowaniem tymi nowymi no-limitami, ale te 8,5 TB mogę szybko zużyć, bez dodatkowych korzyści za odnowienie GB, bo wyraźnie nowy NL+GB+MMS nie jest korzystny z tym utraconym starym.
Albo... nadejdzie era Flexa z UNLMTD na stałe. Bez liczenia GB, na kilka kart SIM.
Tam za zgłoszenie błędu w rozliczeniu gigabajtów dostałem przynajmniej 10 GB na przeprosiny i dodatkowe promocje.
W OFNK straciłem najlepszą korzyść z winy operatora. Dostałem w pysk za darmo. Przez niekompetencje "doradców".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152328  autor: darekka
 27 cze 2023, 04:21
Jak juz pisałem i kolega Karlos20-nowe nolimity NIE MAJĄ przyrastania +GB co odnowienie i z tego powodu tak bardzo nie chcieliśmy zmian:stary nolimit ma +1GB do wielkości ostatniego pakietu, a nowe mają STAŁĄ wielkość tego pakietu(wersja 7dniowa ma nominalne 3GB-z tego też powodu masz taką jej nazwe nawet po modyfikacji reklamacyjnej) ale...w ramach reklamacji(za cuda z PREZENTem) ręcznie ustawiono na 100GB co jest "rekompensatą" za niezlecone wyłączenie starej 7ki(część osoób na takiej zamianie zyskała).

@Karlos20 w Twojej sytuacji oczekiwałbym w reklamacji ustawienia wielkości pakietu GB 7dniowego w wersji z MMSami do wielkości odpowiadajacej dotychczas otrzymywanej w starej 7dniowej(miałeś tygodniowo np.100GB to tyle niech i w nowej ustawią)+jakiś bonus w postaci doładowania lub włączenia starej 31dniowej wersji za 25zł+1GB więcej z ustawioną wielkością miesięcznego pakietu GB na równą sumie jaką otrzymywałeś w starej 7dniowej przez miesiąc np. miałeś co tydzień 100GB za 7zł to oczekiwałbym ok 400GB za 25zł i wersji 31dniowej starej-(obie opcje są do zrobienia ale wymaga to kogoś ogarniętego).

@darek_masz1zl jak jesteś stratny to masz 2 wyjścia: żądać dopłaty kasy za strate(tu lekko 100zeta minimum) lub żądać ustawienia wielkości pakietu GB nie jak obecnie 100GB, a 130GB tygodniowo
jest i 3cie wyjście pogodzić się z tym i nie robić nic ale przy takim obrocie spraw z PREZENTem(utrata 7dniowego starego/miogracje na nowe z MMSami itd) ja bym nie podarował i wydębił swoje.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 09:19 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152331  autor: darkzpf
 27 cze 2023, 08:34
Chcę wykorzystać poniższą instrukcję:
1. Przenosisz nr do Orange na karte (przez www - kurier lub w salonie) za co masz Rok Ważności i 2GB
2. Instalujesz aplikację Mój Orange i aktywujesz 100GB na 31dni ale dostaniesz to na rok
3. Aktywujesz w aplikacji 20GB na 20dni i znów dostajesz to na rok
4. najpierw doładowuję 5 zł przez aplikację Mój Orange -> a potem aktywuję promocję 300GB ( i wtedy wpadnie pierwsze 25GB z promocji 300GB)


Niestety w salonie nie chcieli przenieść (znana ostatnio przypadłość).
Najbliższa data przez www to 04.07, kurier będzie z kartą dzisiaj lub jutro - pytanie czy instalować aplikację i wszystko aktywować na numerze tymczasowym czy poczekać na przejście do 04.07? czy z końcem czerwca nie kończy się któraś z promocji?
 #1152335  autor: darek_masz1zl
 27 cze 2023, 09:19
darekka pisze:
27 cze 2023, 04:21
@darek_masz1zl jak jesteś stratny to masz 2 wyjścia: żądać dopłaty kasy za strate lub żądać ustawienia wielkości pakietu GB nie jak obecnie 100GB, a 130GB tygodniowo
jest i 3cie wyjście pogodzić się z tym i nie robić nic ale przy takim obrocie spraw z PREZENTem ja bym nie podarował i wydębił swoje.
Zgłosiłem kolejną reklamację. Bo to jednak spora różnica.
 #1152336  autor: darekka
 27 cze 2023, 09:25
Możesz też ustalić dane osoby uznającej Twoją reklamacje(ta co dała nowy+100GB) i przekazać prośbe o pilny kontakt z jej strony podając numer tamtej reklamacji. Jak zadzwoni to już konkretnie podnieść, ze miałeś 130GB/tydzień i w ramach dobrej woli i chęci zakończenia sprawy oczekujesz ustawienia 130GB, bo 100GB otrzymane obecnie jest dla Ciebie stratą, a taka nie może wystąpić skoro to operator dał ciała i zmienił oferte wbrew Twojej woli(PREZENT zmienił starą 7ke w 31dniówke i teraz bez pytania zmienili na nowy 7dniowy z zaniżonym pakietem GB) i kończysz sprawe, a jak nie to niech przywrócą to co zepsuli czyli starą 7ke(tego nie da się zrobić więc masz argumenty nie do obalenia). Z żywym człowiekiem łatwiej się dogadać ale trzeba potraktować drugą strone nie jak wroga ale jak człowieka, który dostał sprawe do ogarnięcia. Tak po ludzku pogadać musisz tak jak być Ty chciał aby ktoś z Tobą w takiej sytuacji temat załatwiał.

Ja podobnie w rozmowie z żywym człowiekiem temat swoich 3 numerów(reklamacja złożona 5czerwca) załatwiłem na moich warunkach i w miłej acz stanowczej rozmowie z 7 czerwca popartej argumentami(mi akurat skończyli wszystko/przystali na moje warunki i je wprowadzili w życie 15czerwca i tego samego dnia system samoczynnie ustalone warunki wprowadzone skutecznie w życie zmienił na nowy nolimit 7dniowy +100GB ale tego samego dnia telefonicznie z inną pracownicą infolinii wszystko zostało odkręcone do stanu sprzed samoczynnego włączenia nowego nolimitu+100GB).
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 09:41 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152338  autor: bxx1
 27 cze 2023, 09:39
Racje macie.Lepiej jak najszybciej ogarnąć temat bo cholera wie ,czy nie zlikwidują starych NL całkowicie ,a wtedy już się nic nie wysępi.Mnie satysfakcjonuje te 400gb na 4 tygodnie.Tylko trzeba uważać ,żeby znowu jakimś"prezentem" nie skasować sobie tego.
 #1152360  autor: ManiacGSM
 27 cze 2023, 12:18
Witam, wczoraj w salonie złożyłem zlecenie przeniesienia numeru. 7 minut po północy był już sms że jestem w Orange. Niestety na aplikacji nie ładuje się stan konta oraz "wisi" dalej numer tymczasowy. Czy mam się już zacząć martwić, czy jeszcze poczekać aż system sam to przemieli? Jak na razie boję się robić operacji które są na stronie 504 tego tematu. Bo boje się że promki nie wejdą. Na razie probnie zrobiłem doładowanie za 5 zeta ze strony Orange . Sms'y oraz polaczenia mi działają. Macie jakieś rady? Czy dzwonić na infolinię, czat?

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #1152371  autor: KC-KARLOS
 27 cze 2023, 15:01
Przyszła odpowiedź na reklamację reklamacji, która wyczerpuje tą drogę (chcą mnie tym upokorzyć BEZCZELNIE KŁAMIĄC).
otrzymaliśmy Pana zgłoszenia w sprawie odwołania od zgłoszenia Z6082852.

Sprawdziłam ponownie reklamację w sprawie braku przywrócenia na numerze 511xxxxxx usługi cyklicznej na 7 dni Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB.
Dział techniczny potwierdził, że nie można przywrócić usługi Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB na 7 dni.
Usługa została wyłączona w związku ze skorzystaniem z Promocji.
Potwierdzamy, że zgłoszenie z rozpatrzyliśmy prawidłowo. Dlatego podtrzymujemy naszą decyzję i nie możemy uznać Pana reklamacji.
Nasze stanowisko jest ostateczne, tym samym ten etap procesu reklamacyjnego uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostawimy bez rozpatrzenia, o ile nie przedstawi Pan nowych istotnych dla sprawy okoliczności.
Autorka wypocin: Iwona F.

Przecież to jest KŁAMSTWO!
1. Nie było reakcji na smsa o treści PREZENT na 364 wysłanego 4 czerwca, a potem 5go czerwca. Po automatycznej reklamacji 5go czerwca zamieniono mi no-limit co 7 dni na 31 dni, z późniejszym przywróceniem licznika odnowień po zgłoszeniu technicznym.
2. W poniedziałek 19 czerwca została mi BEZ MOJEJ WIEDZY włączona usługa "Rozmowy, SMSy i MMSy bez limitu + 100 GB" w wersji cyklicznej (na bazie usługi rozmowy, smsy, mmsy + 3 GB co 7 dni za 7 zł). Tym samym stary no-limit bez mmsów został mi dezaktywowany, ale zachowałem obecny pakiet 8,57 TB poprzednio zgromadzony.
Czego te miernoty nie rozumieją? To nie jest moja wina, że zepsuli mi tą usługę, zarzucając mi że to sam uruchomiłem.
Dzwoniłem do kolejnej "doradczyni" i nic mi z tym nie zrobi.
Dla mnie to skandal.
Myślę, czy nie poskarżyć się rzecznikowi operatora w tej sprawie. Ja tej sprawy nie odpuszczę, choć sił zaczyna mi brakować, co z tym burdelem zrobić.

Opis sprawy też zawarłem na forum Nasz Orange - ale nie wiem, czy czymś tym wskóram > https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99 ... 074#M24677

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152377  autor: darekka
 27 cze 2023, 15:45
Ja bym im dołączył screeny z telefonu z treścią smsa aktywacyjnego(godzina wysłania, widoczna data) i dołączył biling(zestawienie tych smsów jako potwierdzenie), jasno wskazał, że wysłałeś PREZENT(a nie DZIECKO jak sugerują) który zgodnie z regulaminem od pkt.11(załącz plik regulaminu) jasno precyzuje co się dostaje mając stary nolimit. Dodatkowo wskaż, że regulaminowo wysłany sms o treści PREZENT miał dać 7dni starego nolimitu ale przez reklamacyjne(bo nie zadziałał) włączono bez zgody starą wersje 31dniową czym spowodowano zmianę posiadanej oferty NIEZGODNIE z warunkami promocji PREZENT od pkt.11. W związku z tym żądasz przywrócenia starego 7dniowego nolimitu, który wyłączyli błędnie aktywując PREZENT, a jeśli to nie możliwe oczekujesz włączenia starego 31dniowego nolimitu z ustawioną wielkością pakietu na zgodną z miesięczną sumaryczną ilością otrzymywaną w ofercie, którą Ci wyłączyli bezpodstawnie(PREZENT nie szkodzi zgodnie z regulaminem).
Oczywiście pozostaje kwestia włączonego podrasowanego nowego nolimitu+100GB i tu jak wyżej oczekujesz przywrócenia starej jego wersji z zachowaniem GB i oczywiście ustawienia ilości GB na zgodną z tym co miałes sumarycznie miesięcznie w starym 7dniowym.

Ja bym zażądał telefonicznego kontaktu w sprawie reklamacji.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152381  autor: KC-KARLOS
 27 cze 2023, 15:55
babciagienia1p: ciekawy pomysł, ale na odpowiedź 30 dni.
darekka: dzwoniłem w tej sprawie - "doradczyni" nic z tym nie może zrobić i powołuje się na odpowiedź z reklamacji - wyczerpana droga reklamacyjna. I po co mam te screeny wysyłać, skoro oni w tym zajebiaszym skynecie mają wszystko, co było na moim koncie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1152382  autor: darekka
 27 cze 2023, 16:14
Po pierwsze z treści przytoczonej przez ciebie odpowiedzi nie wynika, że zakończona droga reklamacyjna całkowicie i tylko sąd, bo wskazano, że nowe ISTOTNE dowody dopiero będa brane pod uwage, druga sprawa to Pani na infolinii nie jest osobą decydującą czy Ty możesz czy nie cokolwiek dalej reklamować(w najgorszym razie nie odpowiedzą ale Twoje choćby wyssane z palca dyrdymały musi zanotować i podpiąć do działu reklamacji-nie żebym sugerował , że głupoty pitolisz).

Ale skoro masz pecha do tych Pań...

...to weż emailem wyślij screeny, biling, regulamin i numer olanych reklamacji z żądaniem zapoznania się z istotnymi dowodami (screeny i biling), które potwierdzają Twoją wersję jednoznacznie. To, że mają to wiemy ale oni(znaczy te ech baby) pewnie myślą pokrętnie, że Ty nie masz jak udowodnić swoich racji a tu zonk jest jak masz screeny itd.Oczywiście oczekiwania tez tam określ swoje. No i dopisz jak wyżej sugerują do wiadomości UKE.

A sprawdź czy przypadkiem 4ego nie obowiązywała inna wersja regulaminu, bo na ich forum ludziska się od początku kłócili, że włączenie promocji zmienia oferte(inni, ż epunkt 11 i dalej gwarantuje brak utraty starego nolimitu). Może być tak jak i z 135000minut i 100GB do końca wakacji, ze po cichaczu zmiana była i ześ sie załapał na starą niekorzystną wersje regulaminu 4ego czerwca. Od 5ego była na bank ta rozdzielająca DZIECKO, PREZENT od siebie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1152385  autor: KC-KARLOS
 27 cze 2023, 16:48
Orange ma jakiegoś maila kontaktowego?

Poza tym wysyłałem PREZENT również 5go czerwca, oczywiście bez odpowiedzi, ale co dalej się stało to już wiesz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 381 z 564
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 564
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 564