DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 393 z 421
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 421
 #1164227  autor: blacQ1
 25 sty 2024, 17:39
Witam , ja raz przenosiłem nr tel z Play do fakt po przez infolinię nie narzekam , jestem zadowolony , telefon co przeniosłem służy mi , jako domowy , ponieważ stacjonarne tel odchodzą do lamusa , tak iż jak macie jakiś problem z przeniesieniem nr tel to proszę przenieś po przez infolinię🙂
 #1164233  autor: PiotrG-dz
 25 sty 2024, 18:07
Po 1 marca FM będzie 5,2 razy tańszy niż inne oferty od Play i jej prepaidów :D
 #1164240  autor: MariuszY
 25 sty 2024, 19:14
Kolejne zmiany na gorsze (droższe) w Play. Na razie omijają ofertę FM. Oby jak najdłużej.
 #1164306  autor: PiotrG-dz
 26 sty 2024, 12:24
Ciekawe czy FM podniesie stawki bo jak startował na początku to miał połowę stawki co Play?Śmiesznie by teraz wyglądało włączenie No limit za 15 zł już po 37 minutach a nie jak teraz po stu. :mrgreen:
 #1164850  autor: amigo007
 30 sty 2024, 22:27
Czy ktoś tak jak ja, ma problem z kodami USSD *111# i dalsze nawigowanie. Po wejściu np. w pakiety dalej w internet, przechodzi do pierwszych pakietów, klikam dalej i zamiast kolejnych pakietów internetowych przenosi z powrotem do strony głównej. Podobnie w minutach itd. Ma ktoś problem z serwisem USSD? Zgłaszałem problem na infolini. I nic z tym nie zrobili. Zgłoszenie było ponad tydzień temu. Ma ktoś podobne problemy?
 #1164928  autor: amigo007
 31 sty 2024, 17:37
Sprawdziłem teraz ponownie, i bez zmian pod *111#. Po wejściu np. w minuty widzę 2 pierwsze pakiety 100/100/100 i 300/300/300, po kliknięciu na 8 więcej przenosi z powrotem do strony głównej. Podobnie pod pakietami internetu. Więc nie da się poprawnie korzystać z USSD. Trzeba ręcznie wpisywać bezpośrednie kody ussd, ze strony faktmobile. U ciebie babciagienia, działa to tak jak u mnie? Musimy to ponownie zgłaszać, niech to naprawią. Bo to chyba problem wszystkich użytkowników.
 #1164934  autor: Remington
 31 sty 2024, 18:07
U mnie podobnie.

Problem polega jednak na tym, że my tylko widzimy błędne menu, ale system traktuje je jak to właściwe. Wybierz np. 6 - Roaming po tym jak wrzuciło Cię znowu do głównego menu.
 #1164937  autor: amigo007
 31 sty 2024, 18:25
Po kliknięciu 6 roaming, przenosi mnie do aktywacji pakietu 1gb za 3zł. Tak czy inaczej, musimy to chyba reklamować na infolini faktu, aż to naprawią. Przecież tak jak jest teraz, to nie da się z tego korzystać.
 #1164949  autor: lee
 31 sty 2024, 18:44
W fakcie dalej tanie połączenia na Ukrainę za 29gr ciekawe kiedy zmienią lub wygaszą tą promocje bo od jutra będzie co najmniej dziwnie wyglądać w porównaniu do ofert Play.
 #1164959  autor: babciagienia1p
 31 sty 2024, 20:03
amigo007 pisze:
31 sty 2024, 17:37
...U ciebie babciagienia, działa to tak jak u mnie?

Przy pierwszym wejściu w "3 - minuty" na początku widzę pakiety 100/100/100 i 300/300/300 bez określenia jakie (nie ma ceny). Po wejściu w "8 - więcej" widzę 100/100/100 za 9,- zł.
Przy drugim wejściu w "rozrywka - użyteczne" widzę 300/300/300 za 9,- zł, 50/50/250 za 3,- zł i 500/500/500 bez ceny.
Przy trzecim wejściu w "8 - więcej" widzę "blokada wysyłania wiadomości" i "limit 70 zł na usługi premium".
Bez sensu...
 #1164961  autor: amigo007
 31 sty 2024, 20:22
No właśnie niepoprawnie działa. U każdego chyba trochę źle inaczej. U mnie po kliknięciu 8 więcej, zarówno w minutach jak i w internecie przechodzi z powrotem do menu głównego. Ja zgłoszę, a wy (jak macie minuty) też możecie zgłosić problem na infolini. Moje poprzednie zgłoszenie techniczne chyba "olali", bo nic nie naprawili.
 #1164969  autor: amigo007
 31 sty 2024, 21:06
Dzwoniłem przed chwilą. Są niby świadomi problemu. Będzie nowy serwis pod *222#. Stąd niby problemy, pod *111#. Podobno ten nowy serwis powinien już działać, ale u mnie jeszcze nie działa.
 #1164970  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2024, 21:09
Czyli wykorzystają pulę nr USSD z Virgin? Ciekawe.
W sumie widać już po kodach USSD z *111* że są już 4-cyfrowe, tyle tych pakietów, promocji i usług jest zgromadzonych w systemach billingowych Playa (słabo wykorzystują te nieużywane lub nieaktywne kody ze starych taryf - możliwe, że one są już zablokowane i niemożliwe do użycia wraz z zamknięciem i wymazaniem oferty).
A ten błąd w Play24Menu *111# z wyborem opcji 8 Dalej występuje od dłuższego czasu, dlatego zalecam używać kodów USSD bezpośrednich.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1164977  autor: amigo007
 31 sty 2024, 22:00
Ja tak właśnie robię, wykorzystuję kody USSD bezpośrednie. To to przejście na te nowe Virgin-owe kody, nie będzie miało też na celu zablokowania w miarę prostej migracji z innych taryf play (oczywiście dla kumatych)?
 #1164979  autor: Remington
 31 sty 2024, 22:04
Odkąd Virgin został przejęty, upodobniono oferty Fakt i Virgin, po czym… nic więcej się nie wydarzyło. Do teraz - myślę, że albo zmierzają do ich połączenia, albo do ujednolicenia ofert submarek.
  • Strona 393 z 421
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 421
  • 1
  • 391
  • 392
  • 393
  • 394
  • 395
  • 421