DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 399 z 563
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 563
 #1154109  autor: darekka
 19 lip 2023, 17:25
A ja bym się tu zastanowił czy nie poczekać ustawowych 30dni skoro "odpowiedź na reklamacje" jej nie dotyczy-minie 30dni i jest podstawa do mniej uprzejmiego podejścia, bo reklamacja została uznana przez przeterminowanie-zakładam , że w odpowiedzi nie napisali numeru reklamacji na jaka odpowiadają. Jeśli zaś podali jej numer to telefon w dłoń na infolinie dzwoć i poproś o połaczenie z kierownikiem. Jemu wyłuszcz temat-niech obejży syf jaki odpisali i jemu przedstawić oczekiwanie i z nim negocjować.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154110  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 17:27
bxx1: tak jak pisaliśmy - dzwoń na partyline *100 lub na czacie i poproś "doradczynię" o przywrócenie licznika odnowień wraz z aktywacją starego no-limitu za 25 zł/mc, bo tego za 7 zł już nie odzyskasz. Nie trać szansy na to i działaj. Wołaj na start 200 GB z powodu tych problemów, które Ciebie spotkały od początku czerwca. Na inne rzeczy się nie zgadzaj.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154112  autor: darek_masz1zl
 19 lip 2023, 17:36
Karlos20 pisze:
19 lip 2023, 17:27
bxx1: tak jak pisaliśmy - dzwoń na partyline *100 lub na czacie i poproś "doradczynię" o przywrócenie licznika odnowień wraz z aktywacją starego no-limitu za 25 zł/mc, bo tego za 7 zł już nie odzyskasz. Nie trać szansy na to i działaj. Wołaj na start 200 GB z powodu tych problemów, które Ciebie spotkały od początku czerwca. Na inne rzeczy się nie zgadzaj.
Ja złożyłem pisemną reklamację, bardzo grzecznie i konsylicyjnie opisałem co się stało i czego oczekuję i ... czekam. A w międzyczasie rozglądam się za innym dostawcą internetu.
 #1154113  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 17:42
darek_masz1zl: a wystarczyło zadzwonić lub napisać na czacie, a te przywrócenie starego no-limitu za 25 zł/mc realizują w... kilka minut - na zasadzie uznania reklamacji... i za 0 zł. Ludzie, pomyślcie trochę i nie piszcie reklamacji, bo na odpowiedź poczekacie od 7 do 30 dni i na 99,9% zostanie ona odrzucona.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154114  autor: darekka
 19 lip 2023, 17:44
do 31 grudnia 2023 masz za darmo 14dni na karte internet nolimit w T-mobile w cenie startera za 5zł więc na przeczekanie jak znalazł.

Co do bxx1 to albo dzwonić i jak Karlos20 radzi-dogadać się w trakcie rozmowy z kimś kompetentnym albo rozpocząć batalie na poważnie redagując reklamacje z wyłuszczeniem wszystkich wydażeń krok po kroku(punktami i datami zdażęń), dodać regulamin promocji i wskazać jaki punkt się użyło promocji i jak on powinien zadziałąć oraz podać fakt jego niezadziałania i koniecznośc reklamcyjnego ręćznego dodania bonusa ale błędnie 31dniowego z żądaniem naprawy błędów operatora poprzez przywrócenia starej 7ki(to niemożliwe ale to zepsuli więc należy tego żądać na start) i w geście dobrej woli dopisać, że jak nie jest to możliwe z przyczyn technicznych to oczekuje się starego 31dniowego+odpowiedniej ilości GB(ustawienie stosownej ilości odnowień zrobi się bez problemu)+jakaś kasa na konto główne jako rekompensata. Trzeba mieć też na uwadze słowa Karlos20 i prawo operatora do rozpatrywania reklamacji w ciągu 30dni gdy ją złoży się formalnie bez polubownego dogadania się z pracownikiem w sprawie zmiany oferty na start 31dniowy.

Ja ciągle zachodzę w głowę i nie mogę zrozumieć jak w tak prostej sprawie jak ta:operator zrobił promke, która nie działała(1szy błąd) więc ludzie zgłosili się na czacie po jej aktywacje. Pracownik włączył niby promke ale zamiast 7dni starego nolimitu to sie włączył 31dniowy(2gi błąd) co wyłączyło(bezpowrotnie) starą 7ke bez zgody i woli klienta(3ci błąd). Aby to jakoś ogarnąć dali z automatu WSZYSTKIM bez wiedzy i zgody nowy+"niby100GB" na 7dni(4ty błąd), który też nie działa jak miał żekomo(jest 3GB zamiast 100GB)(5ty błąd).
Jak w tak ewidentnej sprawie gdzie wina jest tylko i wyłącznie po stronie operatora nie możecie niczego uzyskać co by było jako takim naprawieniem szkody, a jak już to jesteście stratni-co tu się wydażyło w materii obsługi reklamacji, bo nie sądze abyście nie umieli reklamacji czytelnie napisać i to w kilka niepowiązanych osób.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2023, 17:53 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154116  autor: darek_masz1zl
 19 lip 2023, 17:52
Karlos20 pisze:
19 lip 2023, 17:42
darek_masz1zl: a wystarczyło zadzwonić lub napisać na czacie, a te przywrócenie starego no-limitu za 25 zł/mc realizują w... kilka minut - na zasadzie uznania reklamacji... i za 0 zł. Ludzie, pomyślcie trochę i nie piszcie reklamacji, bo na odpowiedź poczekacie od 7 do 30 dni i na 99,9% zostanie ona odrzucona.
Źle się wyraziłem. Napisałem pismo na czacie i poprosiłem, aby Pani przyjęła reklamację, którą sam zredagowałem. Ale po tym co tu widzę to raczej kiepsko to wygląda. Jakby nie patrzyć to ten stary no-limit był najlepszy.
 #1154118  autor: darekka
 19 lip 2023, 17:56
I tego trzeba żądać podczas negocjacji(wiadomo 7ke stracona ale 31dniówka stara do załatwienia kwestia ilości GB, które powinni przydzielić), bo nie ma żadnego powodu aby ktokolwiek był tu stratny skoro to operator wielokrotnie popełnił tu błędy. Niby prosty temat, a jednak całkowite olewanie klienta-studenty w obsłudze, bo sezon urlopowy w pełni czy co?.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154120  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2023, 17:59
Ja ciągle zachodzę w głowę i nie mogę zrozumieć jak w tak prostej sprawie jak ta:operator zrobił promke, która nie działała(1szy błąd) więc ludzie zgłosili się na czacie po jej aktywacje. Pracownik włączył niby promke ale zamiast 7dni starego nolimitu to sie włączył 31dniowy(2gi błąd) co wyłączyło(bezpowrotnie) starą 7ke bez zgody i woli klienta(3ci błąd). Aby to jakoś ogarnąć dali z automatu WSZYSTKIM bez wiedzy i zgody nowy+"niby100GB" na 7dni(4ty błąd), który też nie działa jak miał żekomo(jest 3GB zamiast 100GB)(5ty błąd).
Jak w tak ewidentnej sprawie gdzie wina jest tylko i wyłącznie po stronie operatora nie możecie niczego uzyskać co by było jako takim naprawieniem szkody, a jak już to jesteście stratni-co tu się wydażyło w materii obsługi reklamacji, bo nie sądze abyście nie umieli reklamacji czytelnie napisać i to w kilka niepowiązanych osób.
To ewidentna wina operatora, aby ubić zbyt korzystne dla nas warunki. Aby zarobić na droższych i pozornie lepszych no-limitach. W prepaidzie możemy zmienić zasady gry niewinnie dając promkę, która nie działa, bo w abonamencie są 2 wyjścia: podwyżka cen lub zerwanie umowy przez operatora i pożegnanie się z Abonentem.
Pytanie jest takie: to po co takie warunki nadal pomarańczka utrzymywała? Obawa o skargi i szum, a z drugiej strony kuszą nas przejściem do Flexa czy abonamentu - bo słodzą ogromnymi ilościami GB na cokolwiek. Błędne koło.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154122  autor: darekka
 19 lip 2023, 18:06
Cel tych błędów jest nieistotny, bo ważne jest tylko to, że operator w cyklu zamierzonych lub nie ale jednak błędów doprowadził wielu tu do niekorzystnej sytuacji(utrata starej 7ki) bez winy klienta. Ta strata musi być naprawiono/zrekompensowana czymś innym co klient zaakceptuje np.stara 31dniówka +stosowna ilość GB/nowy nolimit+stosowna ilość GB/kasa/zniżka na abo słowem cokolwiek co klient przyjmie jako naprawę szkody-jak ktoś chce to i lizaka z logiem ORANGE może dostać skoro tak wybrał z przedstawionych sensownych mozliwości zakończenia tej chorej sytuacji ale nie może być tak jak u Was: jakieś ochłapy wciśnięte-wyżebrane/włączone bez zgody: coś co nie działa np nowy+"100GB/3GB"/palenie głupa przy reklamacjach, że se sam włączyłeś i kłamstwa, że tak stanowi regulamin itd.
Tu trzeba zainteresować kogoś wyżej aby smród sie zrobił: emaile do biura prasowego i rzecznika prasowego są na stronie i ja bym na Waszym miejscu wszystko wypunktował, podał kontakt do siebie, numery reklamacji itd, napisał czego się oczekuje(i jakie głupoty odpisują) i rozesłał na te emaile(najlepiej z innych własnych adresów email z różnymi tytułami)-nic nie stracicie(nie macie nic co można stracić wysyłając email), a może ktoś tam wreszcie użyje mózgu. Dodatkowo UKE można by powiadomić o swojej sytuacji i podejściu operatora-nie zaszkodzi, a pomóc może nawet jak trwać to będzie jakiś czas.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154131  autor: forum_tg
 19 lip 2023, 19:52
darekka pisze:
19 lip 2023, 18:06

Tu trzeba zainteresować kogoś wyżej aby smród sie zrobił: emaile do biura prasowego i rzecznika prasowego są na stronie i ja bym na Waszym miejscu wszystko wypunktował, podał kontakt do siebie, numery reklamacji itd, napisał czego się oczekuje(i jakie głupoty odpisują) i rozesłał na te emaile(najlepiej z innych własnych adresów email z różnymi tytułami)-nic nie stracicie(nie macie nic co można stracić wysyłając email), a może ktoś tam wreszcie użyje mózgu. Dodatkowo UKE można by powiadomić o swojej sytuacji i podejściu operatora-nie zaszkodzi, a pomóc może nawet jak trwać to będzie jakiś czas.
Nikt jak to nazwałeś wyżej nie kiwnie palcem dla kilkudziesięciu klientów
Dla Operatora takie decyzję to małe ryzyko więc się nie boją
Może i usługę stacilo sporo osób, ale de facto odezwie się "kilka"
 #1154133  autor: bxx1
 19 lip 2023, 19:58
Doradczyni sama nie wiedziała co i jak.I tak reklamacja w celu przywrócenia starego pakietu tylko z smsami + 200 gb +1 tyle mniej więcej miałem skumulowane.Kontakt w sprawie telefoniczny.Tych reklamacji juz sama nie ogarnęła :shock:(pakiet miesieczny za 25 zeta)
 #1154135  autor: darekka
 19 lip 2023, 20:50
bxx1 pisze:
19 lip 2023, 19:58
Doradczyni sama nie wiedziała co i jak.I tak reklamacja w celu przywrócenia starego pakietu tylko z smsami + 200 gb +1 tyle mniej więcej miałem skumulowane.Kontakt w sprawie telefoniczny.Tych reklamacji juz sama nie ogarnęła :shock:(pakiet miesieczny za 25 zeta)
aby od ręki jak u Karlos20 dokonali zmiany/negocjowali to trzeba fartem trafić na kogoś z jakimś sensownym stażem u nich, bo jest niemal pewne, że coś umie/rozumie/wie jak ogarnąc i po prosty chce się-niestety ale duża część(większość) ludzi na infolinii/czacie to studenciaki/migranci bez podstawowej wiedzy i prawa do większych decyzji/zmian...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154174  autor: neotele
 20 lip 2023, 09:37
@7xx654465
NL za 1 zł działa tak:
1) przedłuża NL o 1 dzień + dodaje 0,5 GB (lub 1 GB poprzez aplikację), przedłużając ważność wszystkich GB z puli NL o 1 dzień,

2)
- jeśli miałeś ważność konta zł krótszą niż 31 dni, to ustawia ważność konta zł i ważność GB za doładowania na 32 dni,
- jeśli miałeś ważność konta zł dłuższą niż 31 dni, to ważność konto zł i ważność GB za doładowanie pozostaje bez zmian.
 #1154176  autor: bxx1
 20 lip 2023, 09:53
Obrazek
Reklamacja rozpatrzona i jest powrót do starego pakietu bez mmsów z licznikem odnowień jaki miałem istatni raz przed 5 czerwca czyli pakietem 7 dniowym.Wsumie miesięcznie będe miał 143+17.Nie udało sie na 200 gb ustawić niestety....Ale nie jest źle.
 #1154178  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2023, 10:04
bxx1: ufff... :) Dobre i to, choć powinni te 200 GB dać na start, tym bardziej, że z problemem dłużej walczyłeś.
Najważniejsze, że GB nie straciłeś.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154179  autor: darekka
 20 lip 2023, 10:19
bxx1 pisze:
20 lip 2023, 09:53
Obrazek
Reklamacja rozpatrzona i jest powrót do starego pakietu bez mmsów z licznikem odnowień jaki miałem istatni raz przed 5 czerwca czyli pakietem 7 dniowym.Wsumie miesięcznie będe miał 143+17.Nie udało sie na 200 gb ustawić niestety....Ale nie jest źle.
więc realnie dobry deal zrobił tylko operator- taka "podwyżka inflacyjna" mniej za deczko mniej kasy ale już bez szybszego wzrostu ilość GB przy odnawianiu co 7dni. Nie dziwię się, że nie macie siły walczyć dalej i akceptujecie taki stan spraw ale ja nie byłbym tu zadowolony do końca, bo z nie swojej winy straciłeś/wiele osób straciło bardzo mniej lub bardziej znaczną część warunków oferty z winy tylko i wyłącznie operatora, który w zasadzie z łaski dał jakieś ochłapy(mniej lub więcj zależnie od farta) abyście się odczepili i nara. W żaden sposób nawet nie wyrównał powstałych strat, a nie mówie o rekompensacie za nerwy i całą tą sytuacje jak u Karlos20 tak samo zrobili.

Pierwszy miesiąc dostałeś pewnie za darmo jak ja i Karlos20.

Nurtuje mnie kwestia od czego zależały wyniki tych reklamacji-mi załatwili polubownie 3 numery i na moich warunkach temat w 10dni(5.06 reklamacja, 7.06 telefon z Orange i ustalenie propozycji warunków ugody, 15ego czerwca przypomnienie się na czacie i temat finalnie załatwiony tego samego dnia), a Was(minimum 3 osoby) z identycznej sytuacji i reklamacje też 5ego zwodzili i zwodzili, kłamali, reklamacje odżucali, wciskali oszukane nolimity nowe+"100GB" aby finalnie odrzeć z posiadanych warunków(mega straty na ilości GB) i z łaską zgodzić się na stary 31dniowy z żałosną ilością internetu względem starej 7ki. W czym mój problem był lepszy niż Wasze-fartowny fart trafienia 2 razy na inteligentnych pracowników, fiszka przy PESELU(że sie awanturuje :lol: -fakt pare spraw z nimi wywalczyłem wcześniej m.in. sprawe odsetek na 16groszy czy odzyskanie skasowanego bezprawnie dziewiczego białego startera z usługami) czy co? Może magiczne słowo "ugoda", którego używałem podczas rozmowy telefonicznej gdy przedstawiono mi swoją(słabą, bo 400GB/numer w starej 31ce) propozycję zakończenia reklamacji, którą zripostowałem swoimi warunkami w ramach ugody jeśli chcą temat zakończyć tu i teraz miało znaczenie i uznano, że temat może eskalować z mojej strony znacznie wyżej... hmm :?:
Ostatnio zmieniony 20 lip 2023, 11:02 przez darekka, łącznie zmieniany 3 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1154183  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2023, 10:27
darekka: zauważ, że wyciągnełeś dużo tych gigabajtów, a pracownicy Orange czytają nasze wypociny. Ta mniejsza ilość GB "na przeprosiny" do starego NL za 25 zł/mc to nie jest przypadek.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 399 z 563
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 563
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 563