Dziś pisałem maila na
[email protected] i odpisali po 10 godzinach z maila
[email protected]
"Dzień dobry.
Proszę o zmianę dla limitu wydatków na Usługi Roamingowe i Usługi Międzynarodowe z 250zł na jak najmniejsze np. 5zł.
Proszę też o włączenie opcji, aby numery zastrzeżone nie mogły się ze mną kontaktować, do puki nie będzie widocznych ich numer.
P.S. Mam nowy telefon Samsung A30s ale ten wasz internet jest słaby, bo pokazuje mi tylko prędkość dla HSPA+ ale brak jest LTE! Dlaczego? Nie ma koło mnie nadajników od T-Mobile? Załączam screen od prędkości jaką uzyskałem, to jest poniżej poziomów jakie osiągają inne sieci komórkowe w Polsce!
Pozdrawiam serdecznie,
wasz nowy klient Filip
"
ODPISALI TAK:
"Drogi Kliencie,
prosimy o zapoznanie się z naszą odpowiedzią, która została udzielona w tym e-mailu.
W oparciu o nią prosimy o wypełnienie ankiety (znajdziesz ją tutaj). Zależy nam bowiem na poznaniu Twojej opinii na temat naszej odpowiedzi e-mailowej.
Odpowiedz na 9 krótkich pytań. Napisz co Ci się podobało? Co chciałbyś zmienić?
Chcemy doskonalić się w zakresie obsługi Klienta, zmieniać się dla Ciebie. Twoje opinie pomogą nam w tym.
Czas na wypełnienie ankiety to 3 dni od momentu otrzymania odpowiedzi.
Poniżej nasza odpowiedź na Twojego e-maila.
Szanowny Kliencie
Abyśmy mogli zrealizować dyspozycję proszę o skorzystanie z jednego z zaproponowanych poniżej rozwiązań (ze względu na wymogi bezpieczeństwa rekomendujemy opcję 1 lub 2):
1. Czat z Konsultantem poprzez stronę
www.t-mobile.pl -> Obsługa Klienta -> Kontakt (
https://www.t-mobile.pl/c/kontakt).
2. Skorzystanie z formularza „Kontakt” po zalogowaniu się na
www.t-mobile.pl ->Mój T-Mobile
3. Podanie w korespondencji zwrotnej*
- numeru telefonu
- informacji, na kogo numer jest zarejestrowany
- hasła abonenckiego lub numeru PESEL zgodnie z poniższym wzorcem
• 1, 2, 5, 7, 8 znak hasła abonenckiego
• 1, 3, 5, 6, 9, 10 ,cyfrę PESEL właściciela numeru
*to rozwiązanie nie jest rekomendowane przez T-Mobile Polska ze względu na ograniczony poziom bezpieczeństwa komunikacji e-mail. Decyzja o skorzystaniu z niego obarczona jest ryzykiem udostępnienia danych osobom nieupoważnionym.
Zapewniam, że po otrzymaniu uzupełnionej korespondencji chętnie zajmę się wyjaśnieniem sprawy.
Z poważaiem
Monika Cedler
Biuro Obsługi Abonenta
T-MOBILE POLSKA S.A.
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
telefon +48602900000
internet
www.t-mobile.pl
LIFE IS FOR SHARING.
Niniejsza wiadomość dotyczy:
Nr sprawy: 76134509
Nr pisma: 127-H-466/07/2020
Mail z dnia: 24.07.2020r.
Jeśli zdecydują się Państwo na ponowny kontakt prosimy o niekasowanie historii korespondencji. Przyspieszy to udzielenie odpowiedzi. Dziękujemy.
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000391193, NIP 526-10-40-567, Regon 011417295. Kapitał zakładowy 471 mln złotych, kapitał wpłacony w całości.
Ta wiadomość i jej treść są zastrzeżone w szczegółowym zakresie dostępnym na
http://www.t-mobile.pl/stopka
This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see
http://www.t-mobile.pl/stopka
DUŻE ZMIANY ZACZYNAJĄ SIĘ OD MAŁYCH - CHROŃ PLANETĘ, NIE DRUKUJ TEGO E-MAILA JEŚLI NIE MUSISZ."
Zatem napisałem poprzez czat z
www.t-mobile.pl/c/kontakt i odezwał się spoko konsultant, z którym załatwiłem bez problemu sprawę limitów w roamingu a co do LTE to przekazał zgłoszenie do działu technicznego, który w ciągu 60 godzin to ogranie
PONIŻEJ ZAMIESZCZAM TREŚĆ ROZMOWY Z KONSULTANTEM (wyraz CENZURA zastępuje newralgiczne dane):
"Początek rozmowy: 24 lipca 2020, godzina 20:06:42
20:07:08 Klient: Dzień dobry.
Proszę o zmianę dla limitu wydatków na Usługi Roamingowe i Usługi Międzynarodowe z 250zł na jak
najmniejsze np. 5zł.
Proszę też o włączenie opcji, aby numery zastrzeżone nie mogły się ze mną kontaktować, dopuki nie
będzie widocznych ich numer.
P.S. Mam nowy telefon Samsung A30s ale ten wasz internet jest słaby, bo pokazuje mi tylko prędkość
dla HSPA+ ale brak jest LTE! Dlaczego? Nie ma koło mnie nadajników od T-Mobile? Załączam screen
od prędkości jaką uzyskałem, to jest poniżej
20:07:08 Konsultant z T-Mobile: Witam, z tej strony Mateusz. W czym mogę pomóc?
20:07:26 Klient: Taki mail wysłałem, co potrzeba aby go zrealizoać?
20:07:41 Konsultant z T-Mobile: Dobrze, proszę o podanie numeru telefonu, informacji na jakie dane numer jest zarejestrowany oraz
numeru pesel.
20:07:52 Klient: Numer tel mój: CENZURA
20:08:23 Klient: Pesel: CENZURA Filip CENZURA
20:08:44 Konsultant z T-Mobile: Proszę o chwilę
20:08:49 Klient: Ok.
20:11:26 Konsultant z T-Mobile: Na jaki adres została wysłana?
20:11:45 Klient: CENZURA
20:12:06 Klient: a maila do heyah
20:12:32 Konsultant z T-Mobile: Kiedy wiadomość została wysłana?
20:13:00 Klient: 24 lip 2020 10:34 (10 godzin temu)
20:13:41 Klient: a taka dostalem odpwoiedz
20:14:29 Konsultant z T-Mobile: Dobrze, proszę o chwil
20:14:37 Klient: Ok.
20:25:07 Klient: zaczyna dliczać mi czas 14 minut to coś napiszę
20:25:51 Konsultant z T-Mobile: Przepraszm, proszę jeszcze o chwilę
20:26:37 Klient: Ok, tylko czasem napisze jakby nam mialo czat wylaczyc w bezczynności, a tak cierpliwie oczekuje
20:28:55 Konsultant z T-Mobile: Dobrze sytuacja wygląda tak, jeśli chodzi o limit kwotowy w roamingu to na chwilę obecną nie mogę
nic zrobić bo roamign jest nie aktywny, możemy go od razu aktywować i zmienić limity
20:29:22 Klient: OK
20:29:30 Konsultant z T-Mobile: Aktywujemy?
20:29:45 Klient: tak
20:30:15 Konsultant z T-Mobile: Dobrze to mamy, jeśli chodzi o blokadę zastrzeżonych numerów to też mamy tu utrudnienie
20:30:33 Konsultant z T-Mobile: bo obecnie na koncie nie ma aktywnej prezentacji numerów a jest ona wymagana do aktywacji
blokady
20:30:42 Konsultant z T-Mobile: aktywujemy prezenetację numerów?
20:30:57 Klient: tak
20:31:48 Klient: I limit na transmisje danych 5zł oraz limit na polaczenia/smsy/mmsy tez 5zł
20:32:09 Konsultant z T-Mobile: Dobrze, to mamy, niestety przy LTE jest kolejny problem, niestety nie mogę tego aktywować, zgłoszę
sprawę do działu technicznego aby oni to aktywowali
20:32:11 Klient: w roamingu
20:32:12 Konsultant z T-Mobile: oczywiście
20:32:38 Klient: Ok proszę zgłosić. Na forum tez mi tak radzili żeby do Was napisać.
20:32:44 Klient: o LTE.
20:33:20 Klient: A tak spoko oferta jest
20:34:57 Klient: Ok pewnie ogarną to LTE w poniedziałek czy przez weekend tez?
20:35:02 Konsultant z T-Mobile: Numer zgłoszenia to CRID00003013278
20:35:09 Konsultant z T-Mobile: Średni czas rozpatrywania to 60 godzin
20:35:22 Konsultant z T-Mobile: dział techniczny pracuje również w weekend więc jest szansa na szybszą aktywację
20:35:22 Klient: OK.
20:35:43 Klient: To chyba tyla, co było potrzeba
20:36:16 Konsultant z T-Mobile: Rozumiem:) w takim razie życzę miłego dnia:)
20:36:46 Klient: Panu też i dziękuje za pomoc. Dobrejnocy
Koniec rozmowy: 24 lipca 2020, godzina 20:45:14"