DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 412 z 416
  • 1
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
  • 414
  • 416
 #1172407  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 11:19
babciagienia1p: ile razy mam tłumaczyć, że tym tańszym pakietem-kopią oferty siostrzanego Virgin nie wydłużysz i nie skumulujesz skutecznie tychże środków?
Powtarzam, salda skumulujesz i skutecznie wydłużysz do 31 dni pakietami:
1) 100/100/100 za 9 zł
2) 300/300/300 za 19 zł
3) 500/500/500 za 29 zł.
Paczki netowe pod saldem 107 wydłużysz i skumulujesz skutecznie paczkami:
> 0,5 GB za 4 zł
> 1 GB za 5 zł
> 2 GB za 9 zł
> 5 GB za 15
> oraz 10 GB za 25 zł.

Przypominam: nowymi, tańszymi paczkami tylko dodajemy do osobnej przegrody kupione środki ważne 31 dni, powodując utratę starszych środków, które nie połączyły się z nowszymi. Uważajcie na wyświetlanie błędnych informacji pod kodami 102, 107 i 109 po aktywacji pakietów za 3 i 9 zł w połączeniu z kodami Fakt.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172408  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 11:19
Chyba , że zablokowali dodawanie minut na podany nr tel , nie można aktywować danych mb , smsów , minut

Babcia mam wszystko aktywne jak na razie , w dniu jutrzejszym doładuje tel i będzie grało
 #1172414  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 11:42
@KC-KARLOS
Doskonale rozumiem, że nie da się śledzić jednocześnie wszystkich wątków.
Już kilkanaście razy, w tym wątku, było pisane, że wszystkie tańsze pakiety też przedłużają poszczególne kategorie, tylko same nie są przedłużalne. Znikają po upływie terminu swojej ważności. Nie da się ich przedłużyć.


---------Edycja_1---------
blacQ1 pisze:
31 maja 2024, 11:10
...Ps . Babcia minuty mi nie przepadły ponieważ aktywował mi Konsultant po przez czat...
Nie wiem będę musiał na jednym z nr dzwonić na infolinię z prośbą o aktywację pakietu na dany ,pakiet czy to minuty,mb,smsy , może trzeba odczekać 7 dni nie wysyłac smsów, dzwonić z proźbą o aktywację pakietu na dany nr tel ?
1) Miałeś uzbierane minuty czy nie miałeś?
2) Sprawdź ten felerny numer. Wyślij testowy SMS na inny numer i zobacz czy odbierający go dostanie.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 11:52 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1172415  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 11:51
Mam jeszcze jedno pytanie czy jak wyrobię duplikat karty czy to fakt mobile , a może Play czy przepadną mi uzbierane minuty , smsy , mb ?

Babcia *106# mam minuty mb ,smsy, lecz po wpisaniu kodu na dany pakiet na nr 4949 przychodzi komunikat operator nie aktywował pakietu , Konsultant mi doradził , abym wyrobił duplikat karty
 #1172416  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 11:54
babciagienia1p pisze:
31 maja 2024, 11:42
Doskonale rozumiem, że nie da się śledzić jednocześnie wszystkich wątków.
Już kilkanaście razy, w tym wątku, było pisane, że wszystkie tańsze pakiety też przedłużają poszczególne kategorie, tylko same nie są przedłużalne. Znikają po upływie terminu swojej ważności.
To czemu nazwy linków plików pdf regulaminów sugerują, że to pakiety przedłużające i kumulujące dane saldo? Sam operator sugeruje, aby tylko tymi pakietami przedłużać środki.

Przypomnę: net - https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... Mobile.pdf
minuty/sms/MB: https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2024 ... _salda.pdf

blacQ1: Wymiana karty SIM nie wpływa na posiadane środki na koncie, wszystko jest przenoszone na nową kartę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172417  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 12:00
Babcia wysłałem smsa na inny nr tel SMS dotarł
Karlos czyli jak dziś wymienię kartę to będę miał minuty smsy mb ,no i środki zgromadzone ok dzięki serdeczne pozdrawiam
 #1172418  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 12:07
@blacQ1
Nie przepadną, o ile nie zmienisz taryfy na inną niż Fakt. Jak zmienisz - przepadną. Naciskaj na wymianę bez zmiany taryfy.
PS1. Wcześniej przeczytaj posty @stan789 i mój ze strony 411.
PS2. Kiedy ostatnio wysyłałeś skuteczny kod na minuty, w zeszłym tygodniu. W czwartek czy w piątek?
PS3. Sprawdź najpierw czy z numeru wychodzą SMS-y na inne numery niż 4949

@KC-KARLOS
Ponieważ droższe przedłużają zgodnie z regulaminem, a tańsze - ot tak, poza regulaminem, tylko same znikają w swoim czasie. Jak nie przedłużysz droższych + gazetowych inną metodą, przed końcem ważności tańszych - przepadną razem. Jak przedłużysz zostaną tylko droższe + gazetowe. Na wzór kodów z gazety. W regulaminie kodów z gazety też jest wyraźnie napisane, że nie da się ich przedłużać...

SPRAWDZONE w praktyce.
 #1172419  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 12:17
Babcia zawsze wysyłam smsy na minuty z nr 4949 w czwartki na , smsy w poniedziałki , na mb w soboty

Wychodzą smsy ponieważ wysłałem smsa i doszedł na inny nr tel
 #1172421  autor: blacQ1
 31 maja 2024, 12:30
Jeszcze raz konsultant uruchomił mi pakiet ręcznie minut mam 1000 ,dodało mi 10 minut lecz po wpisaniu kodu na ten felarny nr tel pisze iż operaror nie aktywował pakietu i trzeba ręcznie po przez czat uruchamiać pakiet
Uzbierane minuty mam do 6.06czyli prawidłowo

No byłem w Play ,ale nie mają karty fakt mobile , a jak by mi dała kartę Play to by pakiety co mam uzbierane , to by poprzepadały , więc na razie lipa mam tą kartę niby uszkodzoną mówiła mi że do tygodnia sprowadzi kartę SIM oferta fakt mobile
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 15:04 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: edytuj post zamiast wstawiać jeden pod drugim
 #1172426  autor: Remington
 31 maja 2024, 15:05
@blacQ1

Wierzysz jakiemuś pracownikowi punktu, który pojęcia o FM nie ma, a nie prawdziwym ekspertom z forum? Wstydź się.

Zmiana karty jest jak przełożenie jej do innego telefonu - nie wpływa na pakiety, taryfę, ważność konta czy cokolwiek związanego z numerem. Co najwyżej komunikatory typu iMessage mogą zgłupieć na kilka dni.

Choć szczerze mówiąc nie rozumiem, w jakim celu chcesz wymienić kartę. Problem z kodami jeśli jest to po stronie systemu billingowego, a nie karty.
 #1172430  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 16:01
Wszystko też zależy od danego numeru czy jest oryginalnie w tej taryfie, czy przechodził z innej. Problemy z kodami występowały od zawsze, dlatego informowaliśmy o odpłatnych sposobach na przedłużenie ważności środków. I po raz kolejny znów nie będę pozwalał sobie na wbijanie racji, że pakiet "tańszy" przedłuży wszystko skutecznie, bo tak NIE JEST - to kolejna pułapka Playa, gdyż to przemycanie praktyki z innych pakietów, które tak działają w innych ofertach Playa na kartę - o których ciągle pisałem i ostrzegałem, w wątkach o opcjach prepaid tego operatora. W skrócie: klient myśli, że atrakcyjnym pakietem skumuluje środki - saldo netowe pokazuje całość środków z jedną datą ważności, a tymczasem w aplikacji Play24 wychodzi szydło z worka - GB w osobnych przegrodach, a następnego dnia jedna z nich znika(!) - ta sytuacja jest w każdej taryfie Play na kartę, a nawet w Virgin.
Uczulam po raz kolejny - te "atrakcyjne" pakiety skutecznie nie łączą w jedną całość środków zmieniając ich ważności do 31 dni. Czasem warto wydać więcej na pakiet starszego typu i mieć święty spokój - sprawdzone na starych Formułach oraz wydłużając salda 102, 107 i 109 w Fakcie podanymi pakietami w poprzednim poście.

UPDATE: wbiłem na numerze testowym z taryfą Fakt kod na minuty, po 2 minutach weszły bez problemu na konto. Występują z kolei przejściowe problemy z kodami USSD.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172433  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 17:54
KC-KARLOS pisze:
31 maja 2024, 16:01
...I po raz kolejny znów nie będę pozwalał sobie na wbijanie racji, że pakiet "tańszy" przedłuży wszystko skutecznie, bo tak NIE JEST - to kolejna pułapka Playa... W skrócie: klient myśli, że atrakcyjnym pakietem skumuluje środki - saldo netowe pokazuje całość środków z jedną datą ważności... Uczulam po raz kolejny - te "atrakcyjne" pakiety skutecznie nie łączą w jedną całość środków zmieniając ich ważności do 31 dni...

Niestety, nie zgodzę się, albo nie potrafię tłumaczyć. Stara jestem. Pewnie teraz trzeba tłumaczyć nowocześniej...

Nie pisałam o kumulacji pakietów droższych i tańszych, tylko o przedłużaniu.

Przykład. Masz uzbierane min/SMS-y/GB. Miałeś problemy z przedłużeniem, bo kod gazetowy nie zadziałał. Wystarczy, że kupisz tańszy kod z serii min/SMS-y/MB. Uzbierane zostaną przedłużone. Teraz masz czas, do końca ważności tańszych, żeby przedłużyć uzbierane kodami z gazety albo droższymi pakietami. Taniej jest działać kodami z gazety. Ważne żebyś wylazł poza termin ważności tańszych. Jak dojdziesz do terminu ważności tańszych, one znikną, ale zostaną uzbierane, jeśli udało Ci się wydłużyć terminy poza czas tańszych.

Sorry, prościej nie potrafię wytłumaczyć. Nie mów, że nie (nie poprawione - umknęło mi w ferworze) rozumiesz. Za dużo trików pokazywałeś, żebym uwierzyła...

blacQ1 pisze:
31 maja 2024, 12:30
...Uzbierane minuty mam do 6.06, czyli prawidłowo...
W takim razie wyluzuj i w czwartek, 6 czerwca, rano wyślij kod z gazety i daj znać co się stało. Spróbujemy pomóc...
PS. Mam wrażenie, że różne święta wprowadzają Cię w niepotrzebny dygot...
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 19:06 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1172434  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 18:19
babciagienia1p: polecam przeczytać wątek ogólny o ofercie prepaid Playa, podnosiłem temat w sprawie pakietów, jeśli odnajdziesz wątki w sprawie pakietów, to zrozumiesz, o co mi chodzi i dlaczego przestrzegam przed aktywacją "tańszych, atrakcyjnie" wyglądająco pakietów. W skrócie: wprowadzanie klienta w błąd pokazując pod kodem USSD cały dostępny zasób neta z jedną datą ważności realnie ostatnio aktywowanego pakietu (co jest nieprawdą gdy otworzysz saldo gigabajtów w Play24, gdzie tam masz np. 3 przegrody z różną ważnością i wartością GB).
Zauważ, że w starszych pakietach cyklicznych czy jednorazowych (są droższe od nowszych) bez problemu lecą do jednej przegrody z jedną datą ważności, i tak jest na taryfie Formuła Play Na Kartę przy m.in. Formule SMS, 3w1, 4w1 a także w Fakt Mobile przy pakietach 100/100/100 lub 300/300/300 albo 500/500/500 + przy pakietach internetowych, np. 0,5 GB za 4 zł w połączeniu z 7-dniowymi paczkami z Faktu. Mają jedno saldo bez przegród z jedną ważnością - szczególnie gdy kupisz np. 100/100/100 za dziewiątkę. Regulaminy podałem, nie będę się powtarzał.
Mam jeszcze inaczej to zobrazować?

Jeszcze jest do rozwiązania zagadka co do pakietu minut/sms/mms i 10 GB za 25 zł/mc, czy np. GB się kumulują przy odnowieniu + stan minut/sms/mms.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172435  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 18:42
@KC-KARLOS
Rozumiem, że przestrzegasz i rozumiem, że udajesz, że nie rozumiesz. Trudno...
Pisałam o przedłużaniu uzbieranych w Fakcie, a Ty o Playu i kontach... Echhhh...

Kup sobie najpierw 100/100/100 za 9,- zł, następnie w 30 dniu kup 50/50/250 za 3,- zł i zacznij przedłużać pakiety, co tydzień, kodami z gazety. Wyjdź kodami z gazety poza termin 50/50/250. Wtedy przestaniesz udawać, że nie rozumiesz.
 #1172436  autor: KC-KARLOS
 31 maja 2024, 18:46
babciagienia1p: no to proszę udowodnij, że się mylę polecając 100/100/100 za 9 zł i porównaj sobie odpowiedzi sald pod kodami USSD oraz w Play24, które w Fakcie jest pozbawione wielu opcji, istotnych dla Abonenta. Bez nerwów, obrażania i emocji, bo ja takich opcji nie generuje. Przeprowadź dla nas swoje testy. Ja robie wielu innym ofertom (i również w Play - no i jedyna normalna kumulacja w jednej przegrodzie jest w starych formułach na taryfie FPNK, szczególnie, że te pakiety są odnawialne), reszta pakietów ma osobne przegrody z różną ważnością środków.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172438  autor: Remington
 31 maja 2024, 19:00
blacQ1 pisze:
31 maja 2024, 17:00
Remington co mam w takim razie zrobić ?

Problem jest z Twoim kontem (numerem). Najprościej złóż reklamację, podając kiedy wysyłałeś kody i jakie były odpowiedzi. Poproś w niej o naprawienie problemu.

Uzbierane pakiety jeśli przedłużysz je płatnymi możesz im napisać, że chcesz zwrotu kwoty za płatny pakiet lub spisz tę kwotę „ratunkową” na straty.

Niestety, musisz przygotować się na odpowiedzi niekompetentne, błędne lub nie na temat - życie.
  • Strona 412 z 416
  • 1
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
  • 414
  • 416
  • 1
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
  • 414
  • 416