DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 43 z 97
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 97
 #868930  autor: marcinek243
 02 cze 2016, 14:43
U mnie po wbiciu kodu z play lubie to - "Niestety nie możesz użyć tego kodu." Taki sam komunikat jak po wklepaniu kodu do aktualnie posiadanej taryfy *163*7# czyli lubie to,,
 #868950  autor: asdaf
 02 cze 2016, 16:01
Taryfa Play RWK: po wpisaniu *163# ani na P24 nie ma do wyboru taryfy Fakt.
Ale po wpisaniu kodu *163*12# otrzymałem odpowiedź: Zlecenie migracji zakończone pomyślnie. Zmiana taryfy nastąpi w ciągu 24g.
Edit. po chwili od tego zwrotnego smsa zmieniła się taryfa, etykieta na "Fakt Mobile" i okres ważności konta z roku na 14 dni.
Edit.2 Zauważyliście jak szybko po zmianie taryfy zmienia się kolor ramek i czcionki na P24? W moim przypadku zajęło im to niecałe 20 minut.
 #869338  autor: PiotrG-dz
 04 cze 2016, 16:34
U mnie w taryfie Play Na Kartę Starter po wpisaniu *111# nie widzę oferty na zmianę z tej taryfy na Fakt.Są tylko opcje na'' nowe''formuły.
Kodu *163# na razie nie wklepię bo niedawno doładowałem swoje konto w tej taryfie.Ciocia ma taką samą z stąd moje pytanie o zmianę.
 #869369  autor: hollender
 04 cze 2016, 18:26
Uwaga panie i panowie KONIEC Z DARMOWYM INTERNETEM LTE NA STARYCH TARYFACH RED BULL ,kto ma starą taryfę RBM 7 tą gdzie za 50 zł mamy konto ważne 150 dni oraz na taryfach RBM 7 MNP- te z przeniesienia numeru z innej sieci, nie będzie już udostępniany darmowy internet LTE na 30 dni, możemy dalej korzystać z darmowego internetu LTE , tylko na taryfach RBM na karte 5 ,gdzie za 50 zł mamy konto ważne 100 dni,kto ma jeszcze włączona ta usługę ,może korzystać z internetu do końca jej ważności,później jej ponownie już nie uruchomimy.Likwidacja tej usługi na starych taryfach nastąpiła kilka dni temu.Kto ma stara taryfę RBM 7 ,będzie musiał ją zmienić na RBM 5 kodem *163# i wybrać RBM na karte 5.Podaj dalej.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2016, 18:34 przez hollender, łącznie zmieniany 1 raz.
 #869370  autor: Gregrin
 04 cze 2016, 18:32
PiotrG-dz pisze:Kodu *163# na razie nie wklepię bo niedawno doładowałem swoje konto w tej taryfie
Przejście do fakt (ani innej taryfy/submarki play) nie rusza konta głównego. Przepadają tylko bonusy.
 #869518  autor: Dax13
 05 cze 2016, 12:35
Z RBM Energy udało mi się zmigrować kodem USSD do Faktu.
Próba migracja z taryfy Formuła Play na Karte Starter nie udała się.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2016, 13:00 przez Dax13, łącznie zmieniany 1 raz.
 #869523  autor: prymki
 05 cze 2016, 12:47
Chciałbym przejść do Fakt Mobile, aby skorzystać z oferty 19zł za pomocą play 24, z numeru korzysta babcia i ta oferta jest wygodna bo dalej działają doładowania play.

Mam do wyboru te oferty,
Obrazek

rozumiem że trzeba przejść na "Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play)", potem będzie możliwość zmiany na FAKT Mobile?
 #869527  autor: Gregrin
 05 cze 2016, 12:55
prymki pisze: rozumiem że trzeba przejść na "Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play)", potem będzie możliwość zmiany na FAKT Mobile?
Nie wiemy w jakich taryfach działa ten kod ale potwierdzenie przez forumowiczów jest z taryf:
-Play na Kartę Rok Ważności Konta.
-RedBullMobile Energy na kartę.
Zmiany w każdej chwili możesz dokonać przez infolinie.
Dax13 pisze:14 dni
Dzieki.
 #869536  autor: asdaf
 05 cze 2016, 13:13
PiotrG-dz pisze:Kodu *163# na razie nie wklepię bo niedawno doładowałem swoje konto w tej taryfie.
Po wklepaniu tylko *163# wyświetlają się opcje taryf do których możesz przejść. I jeśli z nich nic nie wybierzesz nic się nie stanie z kontem ani jego ważnością.
 #869553  autor: asdaf
 05 cze 2016, 13:54
prymki pisze:rozumiem że trzeba przejść na "Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play)", potem będzie możliwość zmiany na FAKT Mobile?
Chyba możliwości przejścia do Fakt Mobile za pomocą strony 24.play.pl na razie nie ma z żadnej taryfy.
Proponuję:
1. zadzwonić na infolinie Fakt Mobile (799 599 999) i poprosić o przeniesienie - to według mnie najlepsze rozwiązanie.
2. zmienić taryfę na "Play na Kartę Rok Ważności Konta" i dalej próbować zmienić na Fakt mobile kodem bezpośrednim (*163*12#) - ale pewności nie ma że w twoim przypadku zadziała.
 #872284  autor: marcz123456
 18 cze 2016, 15:08
Na twoim koncie są inne oczesujące zlecenia. O co biega?
Da się w końcu jakoś przejść do dlte rb czy trzeba szukać starego startera?

edit. kod *163*12# zadziałał.
  • Strona 43 z 97
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 97
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 97