DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 50 z 92
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 92
 #1108449  autor: darekka
 20 gru 2020, 17:20
Pozostanie +10% kwoty doładowania więc da się przeżyć choć wcale mnie nie zdziwią jak GB jeszcze powrócą. Widać, że mają parcie na migracie klientów do oferty Go!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1108456  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2020, 18:32
Klienci GO! mają za dobrze :) Mało tego że dostają GB to wartość konta rośnie o 10% w kanałach doładowań poprzez Mój T-Mobile lub na specjalnej stronie www.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108457  autor: Freemindostr
 20 gru 2020, 18:40
A ja chciałem się przywitać :-) i zarazem poinformować ,że dziś w ofercie go! ,w połowie dnia pojawiło się u mnie volte. Zapowiadane zmiany więc się już zaczęły , jestem ciekaw czy u wszystkich.
 #1108459  autor: iphoneski
 20 gru 2020, 18:54
@Freemindostr
I to się nazywa przywitanie z przytupem ;)
A jesteś w stanie sprawdzić, czy wifi calling też się pojawiło?
 #1108461  autor: KC-KARLOS
 20 gru 2020, 19:22
Freemindostr: jaki masz model telefonu?
U mnie Huawei P20 Pro przełącza się na 3G gdy wykonuje połączenie głosowe, więc nadal brak VoLTE.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1108464  autor: Freemindostr
 20 gru 2020, 19:58
Karlos20 pisze:
20 gru 2020, 19:22
Freemindostr: jaki masz model telefonu?
U mnie Huawei P20 Pro przełącza się na 3G gdy wykonuje połączenie głosowe, więc nadal brak VoLTE.
Telefon to chińczyk , meizu 16th. Nic nie aktywowałem , po południu po prostu myślałem ,że włączył mi się transfer danych mimo ,że było włączone wifi , gdyż ikona 3g zamieniła się na 4g LTE tak jak w przypadku uruchomionego transferu. Nic bardziej mylnego , 4g LTE jest niezależnie od transferu , jakość połączeń wreszcie taka jaką miałem wcześniej w Orange. Może uruchamiają etapami , nie wszędzie .
 #1108465  autor: 7xx654465
 20 gru 2020, 20:05
Na Huawei p smart '19, w ustawieniach można ustawić volte jako aktywne, ale tak samo zrzuca do3G.
 #1110855  autor: fwitkowski17
 30 sty 2021, 09:50
Uwaga! T-Mobile podwyższa stawki w taryfie Frii. Od 1 marca będą następujące:
- minuta połączenia: 35 gr (drożej o 6 groszy)
- SMS: 25 gr (drożej o 11 groszy)
- MMS: 35 gr (drożej o 7 groszy)
- 1 MB poza pakietem: 25 gr (drożej o 5 groszy)

Link do cennika: https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... _FINAL.pdf
 #1110947  autor: KC-KARLOS
 31 sty 2021, 20:19
Też podnoszą ceny - Dniówka to Heyowa wersja taryfy Frii.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1110983  autor: abrams
 01 lut 2021, 16:16
Karta (zmigrowana w 2019 kodem z Heyah) w TM w taryfie Frii i od tego czasu zawsze uruchamiane „Bez Limitu za 1 zł dziennie” (także i ostatnio) z RWK do 18.10.2021. W kalendarz wrzuciłem przypomnienie, aby w 182 dniu (18.04.20201) zrobić ruch np. zużyć 300MB. Po uruchomieniu "BL za 1zł na D" dnia 18.10.2020 poszła do szuflady.
Wczoraj 31.01.2021 chciałem uruchomić 3GB/7dni z HF, włożyłem kartę do modemu i przyszły takie 4-ry SMSY

SMS-1 (od TMobile)
Usluga nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich oraz 300MB za 1 zl dziennie zostala wylaczona. Szczegoly na www.t-mobile.pl

SMS-2 (od TMobile)
Od teraz korzystasz z taryfy GO! Twoje stawki: 0,33 zl za minute, 0,22 zl za SMS, 0,33 zl za MMS i 0,22 zl za 1 MB. Aktywuj oferte Bez limitu L: nielimitowane rozmowy, SMSy, MMSy oraz 15 GB i Supernet Video DVD za 30 zl co 30 dni kodem *500*1*1# lub w aplikacji Moj T-Mobile. Aby otrzymywac dodatkowe 15 GB na 30 dni uzupelniaj konto za 30 zl w aplikacji www.t-mobile.pl/aplikacja lub na www.doladowania.t-mobile.pl Szczegoly oferty www.t-mobile.pl

SMS-3 (od TMobile)
Twoja opinia jest dla nas wazna. Prosimy odpowiedz na 4 pytania dot. Twojej ostatniej wizyty w sklepie T-Mobile. SMSy w ramach ankiety sa bezplatne (w Polsce).

SMS-4 (z numeru 80170)
Pyt.1z4 Na ile jestes zadowolony z obslugi przez Konsultanta podczas ostatniej wizyty w sklepie? 5=Wyjatkowo 4=Bardzo 3=Troche 2=Niezbyt 1=Wcale. Odeslij cyfre.

Nie wiem z jaką datą te SMSy zostały nadane ale zmienili mi taryfę TM Frii na TM GO! Sprawdzam *101# i zgadza się stan konta jak i jego ważność do 18.10.2021
(to samo po zalogowaniu z komputera na miboa.t-mobile.pl , wystrój GO! a nie Frii, w menu b. skromne 1/4 tego co w Frii no i nie mam już historii z Frii.

Mam jeszcze 2 karty w Frii i na nich uruchomiłem 04-01-2021 "BL za 1zł na D" z RWK do 04-01-2022 i na ich nadal jest taryfa Frii.

Nie wiem co o tym myśleć. Nie byłem w żadnym salonie, nie zlecałem żadnej zmiany taryfy . Marketingowe chamskie zagranie z przeniesieniem na siłę z przykrywką "wizyty w salonie" czy coś innego ? Spotkaliście się z czymś takim ?
ps. oczywiście powrót do Frii kodem *100*811# nie jest już możliwy, droga w jedną stronę.
 #1110987  autor: Remington
 01 lut 2021, 17:41
Kiedy to zrobili to powinieneś móc obliczyć odejmując 30 dni od bieżącej daty ważności konta

Proponuję Ci napisać do nich z dwiema sprawami:
1. pytaniem, kiedy i na jakiej podstawie zmienili taryfę
2. reklamacją, że mimo iż miałeś konto ważne do października 2021, skrócili Ci jego ważność, tymczasem regulamin migracji mówi, że nie skracają ważności konta przy przejściu na Go.

Daj znać co załatwisz.
 #1110989  autor: 24bis24
 01 lut 2021, 18:05
Remington pisze:
01 lut 2021, 17:41
2. reklamacją, że mimo iż miałeś konto ważne do października 2021, skrócili Ci jego ważność, tymczasem regulamin migracji mówi, że nie skracają ważności konta przy przejściu na Go.
abrams pisze:
01 lut 2021, 16:16
Nie wiem z jaką datą te SMSy zostały nadane ale zmienili mi taryfę TM Frii na TM GO! Sprawdzam *101# i zgadza się stan konta jak i jego ważność do 18.10.2021
tym razem Ty widzisz co innego niż inni :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1110995  autor: 7xx654465
 01 lut 2021, 19:10
Tak samo po migracji do GO ważność 30dni, dzisiaj "walczyłem" z BOU, o włączenie Volte na taryfie frii nie stety nie udało się.
 #1110997  autor: abrams
 01 lut 2021, 19:25
Tak 24bis24, ważność konta zachowana do 18.10.2021 i stan złotówkowy 10,52 zł też zachowany.
ps1. sprawdziłem *500*2# status oferty "Oferta bez limitu jest nieaktywna" Pewnie przenieśli mnie na "S" ale stan konta nie pozwolił im "uszczęśliwić" mnie "na full"
ps2. Ciekawe, że regulaminie nie ma ani słowa o możliwości aktywacji w salonie czy u konsula TYLKO...
"3. Jak włączysz ? Aktywację wybranego wariantu oferty możesz zlecić na jeden z poniższych sposobów: (...) W aplikacji Mój T-Mobile, Kodem ekspresowym, SMS-em"
Ostatnio zmieniony 01 lut 2021, 20:12 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1110998  autor: babciagienia1p
 01 lut 2021, 19:46
abrams pisze:
01 lut 2021, 16:16
Spotkaliście się z czymś takim ?

Ostatnio na kilku kartach dezaktywowałam BL za 1,-zł w ostatnim dniu ważności na wychodzące (po 183 dniach bez płatnej aktywności czy doładowania), następnie wracałam z gołej Frii z powrotem do BL za 1,- zł w ostatnim dniu ważności konta. Wszystko chodziło jak dotychczas. Nadal została Frii.
Może u Ciebie epizod w Heyah spowodował jakiś błąd?
 #1110999  autor: abrams
 01 lut 2021, 20:10
babciagienia1p pisze:
01 lut 2021, 19:46
dezaktywowałam BL za 1,-zł w ostatnim dniu ważności na wychodzące (po 183 dniach bez płatnej aktywności czy doładowania), następnie wracałam z gołej Frii z powrotem do BL za 1,- zł w ostatnim dniu ważności konta. Wszystko chodziło jak dotychczas. Nadal została Frii. Może u Ciebie epizod w Heyah spowodował jakiś błąd?
Z H do TM przeszedłem w lipcu 2019 i od tego czasu ćwiczyłem "BL za 1 zł" najpierw ze zużyciem 300MB w 182 dniu za 1 zł a ostatnie 2x tak jak Ty, tylko że ja asekuracyjnie w 182 dniu wyłączenie, potem w przedostaniom 30 dniu ważności ponowne włączenie "BL za 1 zł" i tak uzyskałem RWK do 18.10.2021.
Ale załóżmy, że coś się omskło, "BL za 1 zł" samo się wyłączyło czy nie uruchomiło, zanikło w trakcie a został tylko RWK, to jednak ciągle powinienem pozostać w taryfie Frii.
ps1. problem miałem tylko z początku po zmigrowaniu z H do TM gdy 3-4 pierwszych pakietów w ramach Happy Fridays mi się nie uruchamiało (wysyłałem SMS i bez efektu) ale reklamowałem, przyznawali 2x więcej i potem to poprawili.
ps2. Właśnie próbowałem wysłać reklamacje do nich z komputera przez internet i przy wysyłaniu stary komunikat z Frii:
"Przepraszamy, ale przesłanie zgłoszenia się nie powiodło. Prosimy spróbować później. Copyrights 2015 T-Mobile Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone"
Zaadaptowali starą formatkę z Frii dla GO! byków nie poprawili ale uczciwe datę zostawili: 2015 :mrgreen: cała para w apki... :evil:
 #1111087  autor: fwitkowski17
 03 lut 2021, 19:49
Od rana mam jakieś dziwne problemy z kartą T-Mobile (Internet na kartę blueconnect). Otóż karta w telefonie działa bez przeszkód, LTE jest, prędkości normalne. Natomiast gdy włożę ją do routera Netgear AC810S to zaczynają się cyrki: Po uruchomieniu jest cały czas wyszukiwanie sieci - pomaga przestawienie routera w tryb 3G. Po przedstawieniu na Auto, po jakimś czasie LTE się załącza, ale wtedy internet wogóle nie działa. Teraz router kurczowo trzyma się 3G. Wymuszanie LTE powoduje że router zaczyna wyszukiwać sieć. Wcześniej karta była w tym routerze i nie było problemów.
 #1111093  autor: abrams
 03 lut 2021, 21:06
windows123455860455 pisze:
03 lut 2021, 19:49
karta w telefonie działa bez przeszkód, LTE jest, prędkości normalne.... gdy włożę ją do routera Netgear AC810S to zaczynają się cyrki.....cały czas wyszukiwanie sieci - pomaga przestawienie routera w tryb 3G..... Wcześniej karta była w tym routerze i nie było problemów.
Moźe padł najbliższy BTS albo jest max obciążony. Fon działa OK bo się ruszasz i zapewne jesteś w lepszej pozycji połączeniowej niż router w Twoim mieszkaniu. Może jeszcze i pogoda się nakłada. Sprawdź tutaj
http://www.btsearch.pl/
http://beta.btsearch.pl/
jaką masz lokalizację BTS, gdzie w ogóle i najlepszą dla siebie a potem spróbuj router ustawić w dogodniejszej lokalizacji, przenosząc (jak jest w narożniku pokoju to przenieś na okno itp.) i ustawiając tak aby antena wewnętrzna w routerze była w kierunku testowanego BTSa (nawet z płaskiego, leżącego położenia ustawiłbym go do pionu)
ps. potestuj też na fonie jak jest z siłą sygnału gdy będziesz ustawiał na kolejne BTS (tylna płaszczyzna fona prostopadle do BTSa) [edit-1] teraz zauważyłem, że on ma panel informacyjny, więc sam będzie podawał]
[edit-2]
W Brzesku masz 3 lokalizację BTS z LTE i UMTS
1. ul. Kościuszki 68 - Zakład Opieki Zdrowotnej
Play, T-Mobile (N!), Orange (N!), Plus
2. Plac Kazimierza Wielkiego 8 - maszt Telefonów Brzeskich S.A.
Plus, Play, T-Mobile (N!), Orange (N!)
3. ul. Starowiejska 28 - CAN-PACK
Plus, Orange (N!), T-Mobile (N!)
Ostatnio zmieniony 03 lut 2021, 22:06 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 50 z 92
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 92
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 92