DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 50 z 202
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 202
 #891107  autor: darekka
 12 paź 2016, 11:50
No i dziś znów awaria: starter T-mobile na, którym od 19września śmigała nasz usługa dziś powiedział dość:Bezpieczny internet policzył sobie 9zł. i zablokował internet(zgłoszone), dodatkowo jakieś cuda w mojej lokalizacji z siecią(zasięg 2G,3G,4G pojawia się i znika, zrywa połączenie itp).

Żeby tego było mało to MiBoa również ma problem : loguje bez końca.

Ewidentnie coś się dzieje u mnie z z siecią T-mobile, bo nawet Play w ich roamingu ledwo ma EDGE(dobrze, że Plus ma dobry zasięg). Dodatkowo na tej stacji T-mobile działa Orange i u nich też z zasięgiem cuda(znika nawet 2G)-może coś rekonfigurują ale konsultanci nic nie wiedzą o tym ani nie mają informacji o usterce w mojej lokalizacji.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891146  autor: darekka
 12 paź 2016, 14:28
Kaskę za Bezpieczny internet oddali w kwocie 10zł. Z rozmowy z konsultantką(bardzo ogarnięta) wynika, że system przydzielił złotówki na rozmowy i GB ale z nieznanej przyczyny nie są widoczne w pakietach tej karty sim co jest przyczyną blokady internetu przez Bezpieczny internet.
Ale żeby za fajnie nie było to dzwoniłem aby dali jakiś pakiecik awaryjny to trafiłem na taką bździungwe, że szkoda gadać. Tłumacze jak na spowiedzi co i jak i proszę o awaryjny pakiecik 1-2GB i podsumowanie konsultantki: "no i..." i tak z 5 razy zanim zawiesiła połączenie na 8minut i powróciła ze swoim "No i..." ale oświecona wiedzą kolegi/ki w trudem ale pakiet odpaliła. No i jak mantra zgłoszenie ogarną w 5dni...ta 30 im nie starczało w 2 mich przypadkach, a w 5 dadzą rade.

Nawet reklamacji nie idzie zrobić, bo MiBoa zdechło...

P.S. dobrze, że mam zapasowy starter z tą usługą to dostęp do internetu(normalnego, a nie z pakietem 1-2GB) mam zapewniony.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891215  autor: darekka
 12 paź 2016, 20:16
Awarie to są ale cena rekompensuje problemy-bywa, że po zwrotach/rekompensatach mam usługę za darmo albo i z lekką dopłatą(od operatora), a jak stare przysłowie mówi "Darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda". :D
Jasna sprawa, że deczko niestabilna jest to usługa ale kiedyś ją dopracują(chyba) :twisted:

P.S. zauważyłem, że system bilingowy nadzwyczaj szybko aktualizuje dane-powiedział bym, że w trybie rzeczywistym aktualizuje ilość GB. Może to jakiś zwiastun zmian na lepsze?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891223  autor: darekka
 12 paź 2016, 21:50
Mam nadzieję, że wreszcie w naszej usłudze problemy rozwiążą wdrażając nowy system.

U mnie dzisiaj jakieś cuda z siecią T-mobile/Orange: zanikanie zasięgu, zrywanie sesji itp. Jako ciekawostkę podam, że oprócz zasięgu zgłaszałem dziś problem ze zrywaniem sesji(mrożenie transferu) równiutko po przetransferowaniu 10GB co może wskazywać na nową platformę bilingową(kiedyś w RBM z DILem miałem identycznie i po zgłoszeniu zdjęli limit 10GB, który miał ułatwić aktualizowanie ilości danych pobranych przez platformę bilingową). To jk i mega aktualność ilości GB w MiBoa daje opcję, że zaktualizowali platformę.

Do grudnia masz aktywny pakiecik ratunkowy?

EDYCJA: już wiem co się stanie jak zużyjemy pakiet GB przyznany pierwszego dnia po aktywacji usługi-dostaniemy smsa z informacją, że wykorzystaliśmy paczkę internetu i następuje blokada internetu. Nie zadziałał Bezpieczny internet ale internetu brak. Zgłoszenie poszło.

EDYCJA 2: T-mobile mnie zszokował POZYTYWNIE :D -wczoraj na 1 numerze T-mobile zaskoczył Bezpieczny internet(skosiło 9zł i zablokowało internet-zgłoszone do techników), a dzisiaj patrzę do zużycia 50,2GB ważne 1dzień, w bilingu pobranie 1zł. i 2 doładowania no i internet śmiga. Czyży Reklamacje zmotywowały włodarzy aby prześwietlić Dział techniczny i przesiać leni od uczciwych pracowników, a może jednak to nowy system(pisałem, że na bieżąco podlicza ilości danych) zaczyna dorastać do naszej oferty :?:

Na drugim T-mobile gdzie brakło nielimitowanego internetu(zużyte 50,2GB z pierwszego doładowania po aktywacji usługi) i nastąpiła jego blokada dziś poszła Reklamacja oficjalna z żądaniem zwrotu kaski, rekomensaty, przedłużenia konta o miesiąc oraz wniosek o zwiększenie paczki codziennej do 500GB(tego już nie damy rady zużyć w normalnym użytkowaniu :lol: ).

No i od wczoraj mam problemy z siecią(zrywanie sesji, znikanie zasięgu, problemy z logowaniem, zamrażanie transferu) na 2 numerach z aktywną usługą. Ale to nie jest problem tylko naszej usługi ponieważ znikał zasięg Orange siejącego z tej samej stacji, Play nie chciał działać w roamingu T, a sąsiad co ma telefony w T również marudził, że jakieś problemy są. Albo lokalne problemy albo aktualizacja stacji bądź systemów operatora.

Ale że by nie było, że tylko chwalę: pamiętacie bździungwe i jej słynne "No i..."?. Coś mnie tknęło i sprawdziłem jaki pakiet awaryjny mi dała-dała 1GB za 10zł. odnawialny co 30dni.Żebym się nie skapnął chyba to najpierw doładowała mi za 10zl. po czym odpaliła ten pakiet za te same 10zl. Dobrze, że ich z zasady sprawdzam. Zadzwoniłem dziś tuż po północy i w miarę ogarnięty konsul na moje zlecenie wyłączył ten 1GB i uruchomił 6GB ważne 5dni, które to dziś już znikły w momencie jak się pojawiło 50,2GB.
No i weź ich nie kontroluj(albo babka taka "szprytna"). :twisted:

EDYCJA 3: no i dalej ciekawie: na numer gdzie dziś pojawiło się 50,2GB pomimo ponad 50GB widocznych w MiBom otrzymałem przed chwilą sms o treści:"Wykorzystales caly pakiet danych. Regulamin: http://www.t-mobile.pl" ale internet działa-jaja normalnie. Chyba, że sms dotyczy dezaktywowanej paczki 3GB awaryjnie przydzielonej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891281  autor: ganc2
 13 paź 2016, 12:04
zoltan666 pisze:
darekka pisze:Co innego jak ktoś chce chomikować starter z limitowanych serii to zupełnie inna sprawa i rejestracja ma sens w tym momencie-niestety nie wchodzi w rachubę Heyah ale to nie problem bo za 4,99zł. da się przedłużyć o 100dni.
No właśnie widzisz, mam 2 startery: "Masz złotówkę..." i "10 GB gratis co tydzień..." Z tego pierwszego zamierzam normalnie korzystać, a ten drugi chciałem sprzedać, ale nie ma na niego chętnych - 3 wyświetlenia na Allegro przez tydzień. Po pierwsze, bo oferta nie znana, niewielu o niej słyszało, a po drugie, bo teraz wszyscy operatorzy dają coś za darmo. I po trzecie na Allegro jest teraz strasznie dużo starterów, ludzie często wola już te zarejestrowane. Nie sprzedam to muszę co najmniej raz na miesiąc doładować za 5 zł., jeśli nie chce tego startera stracić - może kiedyś się przyda. Zarejestruje to na rok będę miał spokój.
Co do lepszej oferty za rejestrację, to w przypadku "Masz złotówkę..." nic już chyba lepszego się trafić nie może, bo co by nie dali to zaraz się okazuje, że z naszą usługa to się gryzie.
Wypadałoby mi zarejestrować i ten starter, odłożyć do szuflady, na 2-3 miesiące, a w tym czasie wykorzystać darmowe GB ze starterów innych sieci (Plus, Play) które posiadam, a których ważności się przedłużyć nie da tak tanio i łatwo.
nie rozumiem - z tego wynika, że rejestrując starter dostaniesz za darmo RWK, który nie będzie się gryzł z naszą ofertą?
 #891285  autor: darekka
 13 paź 2016, 12:07
Co ma się gryźć-jeśli zarejestrujesz numer w promocji dającej RWK to możesz go użytkować albo i schować. Jedyny problem jaki występował to przypadek skorzystania z Bonusów za rejestrację dających Nielimitowane rozmowy i 10GB co miesiąc przez 12msc. pod warunkiem doładowywania co miesiąc za 25zł. Być może to ogarnęli.

Muszę pochwalić :D -na numerze gdzie wczoraj zadziałał Bezpieczny internet ale dziś działa normalnie już wczoraj zgłaszałem problemy z działaniem sieci dziś już odpisali: U nas działa-pomijam, że fakt teraz działa(kilkanaście GB w jednej sesji stabilnie poszło, sygnał sieci jest, problemy znikły), bo wczoraj nie chciało jakoś. Jedno im trzeba przyznać-coś się ruszyło w obsłudze i działają nader sprawnie: wczoraj blokada przez Bezpieczny internet-dziś już ogarnięte i działa, wczoraj zgłoszenie niestabilności sieci-dziś odpowiedź(z kapelusza ale jednak szybko odpowiedzieli).
Mam nadzieję, że idzie ku lepszemu i doczekamy się stabilnego działania naszej oferty-spore są szanse na to ponieważ:
-usprawnili obsługę zgłoszeń
-system bilingowy nader szybko aktualizuje dane
-wczorajsze problemy z siecią mogą sugerować aktualizację/zmiany/rekonfigurację

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891325  autor: notsure
 13 paź 2016, 16:09
Coś mi się wydaje, że za bardzo ich chwalisz, żebyś jutro nie pisał, że znowu nic nie działa :mrgreen:

Jakby coś zmieniali na poważnie w platformie np. ściągnęli tą z Mozambiku itp., toby się tym pewnie chwalili. Może zróbmy "konkurs" komu najwięcej dni wytrzyma bez awarii.
 #891333  autor: darekka
 13 paź 2016, 16:50
Konkurs to już wygrał jeden z naszych-miał cały miesiąc działającą usługę.

Ja nie płaczę jak zdechnie tylko informuję o nowościach w usterkach :lol: , bo nie wszyscy mają "zaszczyt" być na bieżąco w tej materii. Zresztą co nas nie zabije to wzmocni-w tym przypadku cierpliwość wzmocni. :lol: Powinni mi płacić za testowanie.

Pochwalą się jak usuną wykryte błędy-chyba nie odwalą maniany typu: ludzie, ludziska famfary, bo mamy funkien nówkę system, wsio grać będzie na 102, a tu za dzień lub dwa zdechnie im(jak i kiedyś jak dłubali z Orange)-blamaż byłby niezły. Po cichu wprowadzą, abonenci błędy wykryją(może nawet je ktoś usunie) jak się uleży i grać będzie to oficjalny spęd mediów i triumf, famfary, szampan. :lol:

Na numer na, którym wczoraj brakło nielimitowanego internetu dostałem sms(w sprawie problemów z siecią) informujący, iż w mojej lokalizacji problemu brak-wczoraj problemy były, oraz informują mnie, że siła sygnału na zewnątrz to 2-3 kreski). Dodatkowo już internet działa i dostępne są 50,2GB.
Podsumowując problemy(na 2 numerach z naszą usługą) rozwiązane w mniej niż 24godziny-chwalę to. :smt006 I nadal twierdzę, że coś się ostro ruszyło-nie tak dawno czekałem z 2 numerami po miesiącu aby usunęli usterkę(Bezpieczny internet powodował blokadę), a dziś migusiem wszystko ogarnęli.
Kurde wczoraj napisałem reklamacje-każą mi spadać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891345  autor: kaspeed
 13 paź 2016, 17:23
Powiem tak od 13.08 do 10.10 problemy z netem pobiłem rekord?:) a na dziś w sumie oddali kase którą zbierało i to max 10zł....Potem olali temat 100zł jakie prosiłem nie dali.przedłużyć konta na rok też nie.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #891346  autor: darekka
 13 paź 2016, 17:29
Nie wiem jak z nimi rozmawiasz, bo ja w miarę kulturalnie acz stanowczo jeśli sam Dział reklamacji w odpowiedzi"zapomni" oddać kasę(rekompensatę i przedłużenie konta pamiętali) to dzwonię do BOA informuję, iż chyba im się zapomniało kasę oddać i proponuję stosowną kwotę, którą w te pędy oddają. Wszystkie koszty(9zł za Bezpieczny internet, po 1zł. za każdy dzień usterki oraz rekompensaty) zawsze otrzymuję. Zdarza się, że i za dzwonienie do nich parę groszy dadzą.

P.S. ten temat to mój swoisty pamiętnik pod tytułem: "Moje przygody z masz złotówkę...czyli strzeżcie się i uczcie na błędach innych" :wink:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891349  autor: kaspeed
 13 paź 2016, 17:33
wŁASNIE w treści reklamacji prosiłem o 100wke i nie dali...Mówisz zadzwonić? nie wiem sam odpisałem im na tekst meila reklamacyjnego.I czekam

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #891351  autor: darekka
 13 paź 2016, 17:48
Jeśli reklamację uznali-zakładam, że dostałeś jakąś odpowiedź to bym dzwonił do BOA i powołał się na uznaną reklamację i poprosił o zwrot kasy. Jeśli nie dadzą 100 to można ponegocjować, bo lepsze to niż nic.
Generalnie zawsze chcę zwrot opłat codziennych za okres usterki(jeśli pobiera po 1zł. w tym czasie) plus rekomensatę za trudności. I to dostaję plus jeśli wnoszę o to w reklamacji przedłużenie konta choć np. ostatnio na numerze Heyah zwrócili pobraną przez czas awarii kasę i przedłużyli konto o 100dni(wystarczył po rozpatrzeniu reklamacji telefon do BOA i zasugerowanie, że o kasie zapomnieli).
Ostatnio zmieniony 13 paź 2016, 17:50 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #891355  autor: darekka
 13 paź 2016, 17:54
Daj znać co ugrałeś-pomarudź, że długa awaria(policz dni), blokada internetu, a korzystać z innego musiałeś no i kasę brało więc chcesz jej zwrot. Poproś o przedłużenie konta, bo awaria była a konto leciało sobie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #892509  autor: notsure
 21 paź 2016, 18:38
Przełożyłem kartę heyah do innego telefonu/tabletu (Xiaomi Mi Max).

Oczywiście ostatnio nie miałem włączonej usługi "Masz złotówkę...", teraz po włożeniu karty zanim wyłączyłem dane komórkowe to już dostałem 2 smsy, że "Korzystaj z internetu w telefonie bez obaw o koszty. Nie zapłacisz więcej niż 9 zł... itd." W aplikacji miboa widzę, że zjadło mi 3 zł już czyli włączył się ten bezpieczny internet :/

Teraz mam pytanie: jak się aktywowało usługę bo już nie pamiętam ? :) I czy włączenie się tego bezpiecznego internetu nie stoi na przeszkodzie aktualnej aktywacji ? Na tą chwilę dane komórkowe mam wyłączone.
 #892519  autor: darekka
 21 paź 2016, 19:48
Wysyłając smsa o treści TAK pod numer 80481.
Jeśli pobrało tylko 3zł. to powinno działać normalnie-u mnie ostatnio blokadę internetu przez Bezpieczny internet zdjęci po zgłoszeniu w ciągu 12godzin więc jak coś to powinni pomóc.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #892522  autor: notsure
 21 paź 2016, 20:23
Dzięki :)

Mam tylko pecha bo router mobilny znajduje 4 sieci LTE, a telefon 3 :/

Tzn. moje obawy, że T-Mobile ma tu tylko LTE w paśmie 800 Mhz się potwierdziły a telefon nie obsługuje 800 Mhz (B20), zresztą dużo droższy Honor Note 8 też nie (6,6" superamoled). Jak włączę usługę w telefonie to zostaje mi 3G. Może zatem kartę dać do routera. Ale wtedy RBM 100GB też tylko po LTE będzie w telefonie działać (do tego prędkości play są słabe) a ponadto rozmowy i smsy płatne.
  • Strona 50 z 202
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 202
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 202