Czy po zakończeniu trzech darmowych(rozmowy + sms) miesięcy można przejść na kilka dni do innej sieci powrócić do Plusa i znów aktywować trzy darmowe miesiące?
Wiecie może, czy połączenie na pocztę głosową jest dodatkowo płatne? Bo dziś przeniosłem numer i mnie skasowali.
W cenniku znalazłem, że 24 gr/minutę, ale jak to się ma przy no limicie?
Dzięki Remington! To sobie wybrałem sieć haha
Ciekawostka - na czacie Plusa gość twierdził, że połączenie z pocztą głosową jest bezpłatne w tym przypadku.
Pozostaje mi wyłączyć pocztę, bo to bez sensu w takim przypadku.
PS Specjalnie sprawdziłem oferty na kartę pod względem połączenia na pocztę głosową:
T-mobile/Heyah 28gr/min
Play bezpłatna
Orange bezpłatna
Plus 24gr/min
Ale w Plusie od dobrych 20 lat jest opcja, że poczta do Ciebie bezpłatnie oddzwania gdy będzie wiadomość, a Ty się zalogujesz do sieci.
Z poczty głosowej nikt z osób jakie znam dawno już nie korzysta. Bardziej dotkliwe są opłaty za połączenia z numerami skróconymi zawsze próbuję szukać ich "normalnych" odpowiedników.
Przeniosłem nr z play do Plus aby skorzystać z 3mc za darmo dla rozmów i sms w Plus Elastyczna. Stan ważności konta mam do 20-06-2019 a po wpisaniu *136*11*00# jest komunikat, że usługa tymczasowo niedostępna, skontaktuj się z BOK. Na infolinii mówią że stan konta musi wynosić 5zł. Czy tak jest rzeczywiście. Mam jeden nr w tej ofercie i jest na nim 1zł więc nie był zasilany.
Mam taryfę "prosto na kartę" po przeniesieniu w salonie plusa pomimo prośby o przeniesienie do taryfy elastyczna i nie mam możliwości tego zmienić. Raz już na jednym nr w rodzinie korzystałem z tej promocji i będę chciał przenieść inny w niedługim czasie, tylko jak widać trzeba dopilnować do jakiej taryfy przeniosą, ale jak? W papierach do podpisania nie ma mowy o taryfie. Czy sprawdzić jeszcze w salonie po przeniesieniu kodem *147#. Tylko czy karta będzie wtedy aktywna, przeniesienie następuje chyba w nocy.
Ja natomiast bez problemu w salonie Plusa poprosiłem o przeniesienie ale do taryfy Nowy Plush i miła Pani zaznaczyła w systemie, że mam być przeniesiony do Nowego Plusha. Faktycznie w dokumentach do podpisu przy przeniesieniu nie pisze do jakiej taryfy nas system przenosi. Przy czym na moją prośbę, pracownica salonu mi sprawdziła u nich na komputerze do jakiej taryfy zostanę przeniesiony. Także wszystko zależy od tego na jakich pracowników się w salonie trafi.
Mam pytanie do forumowiczow. Czy można zmigrować z archaicznej oferty Polkomtela Sami Swoi do taryfy Plusa elastyczna. Czy po takiej migracji środki zgromadzone w sami swoi nie przepadną?
Przenosiłem sobie numer pomiędzy plus elastyczna a heyah 01 co 3 i 1 miesiąc mając tym sposobem wszystko za darmo.
Dziś w salonie dowiedziałem się, że nie mam możliwości przeniesienia numeru do plus elastyczna na karte a jedynie do nowy Plush i jeszcze innej taryfy, której nazwy nie zapamiętałem. Czy mogę prosić o potwierdzenie, że już nie ma możliwości skorzystania z tych 3 darmowych miesiecy w Plusie/Plushu? Czy to nadal działa ale w innej taryfie?
@ jacek1998
Skoro w salonie zaproponowali Ci taryfę Nowy Plush - to można - Nowy Plush jest taryfą Plusha. W tej taryfie, po przeniesieniu, trzeba kupić RWK za 5,- zł.
No tak, w innym salonie nie było żadnego problemu. W poprzednim trafiłem na kierownika. Patologia. Choć ostatecznie dowiem się za tydzień kiedy karta się aktywuje.
BTW. Czy pracownik salonu ma wgląd w historie przenosin numeru i wie że ten numer ciągle wędruje pomiędzy plusem i heyah?
@jacek1998
Czy nie jest tak, że w Plusie/Plushu karta jest aktywna od razu (najpóźniej "pojutrze" od zlecenia przeniesienia) i nie da ustawić się daty przeniesienia?