Coś w tym jest... Ja już 3 razy zlecałem on-line przeniesienie numeru na kartę z a2mobile (Premium Mobile żeby nie było pytań...)88aska88 pisze: ↑29 kwie 2024, 11:24W systemie "coś" wisi na Twoim PESEL, jeden numer na raz system ogranie. Najlepiej jeśli masz blisko salon własny O i tam MNP. Różne kwiatki "same" się wyprostują.pingpong123a pisze: ↑28 kwie 2024, 22:31Próbuje przez stronę Orange przenieś numer do OfnK, i upływie około 30 minut dostaje e-mail "Twoje zamówienie zostało odrzucone". W wiadomości brak podanego powodu, tylko informacja "Z przykrością informujemy". Wszystkie dane wpisuje poprawnie. Spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją? Wygląda to na walenie ściemy prosto z salonu.
Orange chyba najdłużej trzyma numery w okresie pasywnym, więc jakieś zaszłości...
Jest też opcja jak u mnie, po kilku latach numer miał wrócić do O, ale wcześniej miał anulowane MNP do O i to przeszkadzało... mimo iż technicznie nie powinno. Salon własny "kliknął" i śmiga.
Dzisiaj dwa razy czat nie pomógł... Problem na zgłaszane oba mail-e .pl i .com - ZERO odpowiedzi...
Napisałem w końcu do Wojtka Jabczyńskiego... Nieraz już mi pomógł