Witam Szanownych Forumowiczów
Mam problem z umową w T-Mobile (umowa na internet komórkowy) - po podpisaniu umowy nie dostałem kodu/hasła do otwarcia załączników/mojej umowy. Infolinia bez problemu przyjmuje zgłoszenie z tym problemem i zleca ponowną wysyłkę - na przestrzeni kilku dni zebrałem już 6 kompletów - aktualnie zgłoszenia są sprawnie zamykane z komentarzem T-Mobile że SMS został wysłany i że mają potwierdzenie odebrania.
Po zarzucie że to mój telefon (z Androidem) jest winowajcą przełożyłem kartę do starego telefonu z przyciskami - efekt ten sam. Wiadomości o otwarciu/rozwiązaniu zgłoszenia przychodzą normalnie, podobnie jak wiadomości po złożeniu zamówienia na internet (potwierdzenie przyjęcia zamówienia, info o kurierze, info o aktywacji usługi).
Zadzwoniłem do Play (numer kontaktowy mam w VirginMobile) z nadzieją że potwierdzą lub zaprzeczą że SMSy zostały doręczone, ale konsultant zaproponował tylko wysłanie wiadomości konfiguracyjnej z ustawieniami dla wiadomości specjalnych.
Czy macie może jakiś pomysł z której strony do tego jeszcze podejść? Z jakiego numeru przychodzi kod SMS? Czy to jest zwykły SMS, czy jakaś specjalna wiadomość sieciowa? Co jeszcze mogę tu zrobić żeby to zadziałało? Zależy mi żeby ten kanał komunikacji był sprawny, na wypadek gdybym w przyszłości miał jeszcze do czynienia z tą firmą.
P.S. Miałem jeszcze problem z kodami potwierdzającymi zalogowanie się do Mojego T-Mobile bo SMSy uwierzytelniające zaczęły przychodzić na numer internetowy/router, pomimo że w systemie miałem podany swój numer z VM (info z infolinii), ale to po 2 zgłoszeniach udało się im naprawić. Może to jakoś wiąże się z tym pierwszym problemem, więc daję znać.
Dziękuję za zapoznanie się z wpisem.
Mam problem z umową w T-Mobile (umowa na internet komórkowy) - po podpisaniu umowy nie dostałem kodu/hasła do otwarcia załączników/mojej umowy. Infolinia bez problemu przyjmuje zgłoszenie z tym problemem i zleca ponowną wysyłkę - na przestrzeni kilku dni zebrałem już 6 kompletów - aktualnie zgłoszenia są sprawnie zamykane z komentarzem T-Mobile że SMS został wysłany i że mają potwierdzenie odebrania.
Po zarzucie że to mój telefon (z Androidem) jest winowajcą przełożyłem kartę do starego telefonu z przyciskami - efekt ten sam. Wiadomości o otwarciu/rozwiązaniu zgłoszenia przychodzą normalnie, podobnie jak wiadomości po złożeniu zamówienia na internet (potwierdzenie przyjęcia zamówienia, info o kurierze, info o aktywacji usługi).
Zadzwoniłem do Play (numer kontaktowy mam w VirginMobile) z nadzieją że potwierdzą lub zaprzeczą że SMSy zostały doręczone, ale konsultant zaproponował tylko wysłanie wiadomości konfiguracyjnej z ustawieniami dla wiadomości specjalnych.
Czy macie może jakiś pomysł z której strony do tego jeszcze podejść? Z jakiego numeru przychodzi kod SMS? Czy to jest zwykły SMS, czy jakaś specjalna wiadomość sieciowa? Co jeszcze mogę tu zrobić żeby to zadziałało? Zależy mi żeby ten kanał komunikacji był sprawny, na wypadek gdybym w przyszłości miał jeszcze do czynienia z tą firmą.
P.S. Miałem jeszcze problem z kodami potwierdzającymi zalogowanie się do Mojego T-Mobile bo SMSy uwierzytelniające zaczęły przychodzić na numer internetowy/router, pomimo że w systemie miałem podany swój numer z VM (info z infolinii), ale to po 2 zgłoszeniach udało się im naprawić. Może to jakoś wiąże się z tym pierwszym problemem, więc daję znać.
Dziękuję za zapoznanie się z wpisem.