DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 513 z 624
  • 1
  • 511
  • 512
  • 513
  • 514
  • 515
  • 624
 #980066  autor: piotrzet
 26 lut 2018, 16:17
Bo nawet nie złożyli wniosku o takie dopłaty

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #980150  autor: tomeck
 27 lut 2018, 09:37
arasel pisze:Kolega tomeck jest zdziwiony tym, że warunki aneksu weszły od razu, i co za tym idzie, cena abonamentu również podskoczyła i w związku z tym "ostrzega na forum". Trochę jakbym zamówił jakiś produkt w ilości 2+2*2 i potem robił aferę w Internecie, że ostrzegam przed oszustami i złodziejami, bo mi przysłali 6 sztuk zamiast 8... :wink:
Gadasz tak, jakbyś pracował na infolinii w T-Mobile - dużo słów, mało treści :)

Akurat nie pierwszy raz przedłużam umowę.
Od razu na początku rozmowy ustaliłem z konsultantem: maksymalne opłaty 90 PLN. Pan konsultant przyjął to do wiadomości, bo zapewniał nawet, że po okresie umowy dalej będzie taka sama opłata. Przy okazji sprawdzał warunki dla niższych abonamentów.
Skoro więc umawiamy się na 90 PLN a mam płacić 110 PLN to taka sytuacja wymaga wyjaśnienia.

Były jeszcze dwie inne rzeczy, które się nie zgadzają ale nie będę tu zaśmiecał.

Na razie poszła reklamacja, czekam na wyjaśnienia.
 #980153  autor: MikiQQ
 27 lut 2018, 09:43
Kolego jeżeli aneks wszedł w życie w trakcie okresu rozliczeniowego to się pewnie wszystko zgadza. A to że niektórzy konsultanci oszukują to inna sprawa. Ja też miałem taki przypadek i odeslalem kuriera z dwoma aneksami i telefonami i whcofalem się z przedłużenia.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #980169  autor: reggie
 27 lut 2018, 10:40
tomeck pisze:Od razu na początku rozmowy ustaliłem z konsultantem: maksymalne opłaty 90 PLN. Na razie poszła reklamacja, czekam na wyjaśnienia.
I bardzo dobrze zrobiłeś. Konsultant reprezentuje w rozmowie T-Mobile i jeżeli ściemnił i rzeczywiście tak się umówiliście jak napisałeś, to odpowiedź na reklamację może być tylko jedna, czyli przyznanie racji abonentowi, który został wprowadzony w błąd przez T-Mobile.
Oczywiście wylała się już fala hejtu i mądrości forumowej, ale tym się nie przejmuj - konsekwentnie domagaj się realizacji uzgodnionych warunków przedłużenia umowy.
MikiQQ pisze:A to że niektórzy konsultanci oszukują to inna sprawa.
Ale nie oznacza to, że mamy się na to godzić.

Na marginesie - aktualnie w Orange jest to lepiej rozwiązane niż w T-Mobile. Jeżeli np. dzisiaj przedłużamy umowę, to automatycznie skracamy dotychczasową umowę i mamy nowy kontrakt liczony od dnia podpisania aneksu. Tym samym nie płacimy w kolejnych miesiącach starych faktur (jedynie poza ratami za sprzęt, ale to też można próbować anulować). Dodatkowo nowe warunki (abonamentu ale przede wszystkim finansowe nowej oferty) wchodzą w życie od kolejnego okresu rozliczeniowego, przez co nie mamy takich problemów jak w T-Mobile (jakieś wyrównania, itp.).
 #980175  autor: Marens
 27 lut 2018, 11:12
Tylko w T-Mobile w większości przypadków po przejściu umowy na czas nieokreślony warunki pozostają bez zmian, a w Orange znikają rabaty promocyjne tym samym jak uda nam się wynegocjować dobrą promocję to nie musimy się martwić o przedłużenie umowy.
 #980182  autor: MikiQQ
 27 lut 2018, 11:28
reggie pisze:
tomeck pisze:Od razu na początku rozmowy ustaliłem z konsultantem: maksymalne opłaty 90 PLN. Na razie poszła reklamacja, czekam na wyjaśnienia.
I bardzo dobrze zrobiłeś. Konsultant reprezentuje w rozmowie T-Mobile i jeżeli ściemnił i rzeczywiście tak się umówiliście jak napisałeś, to odpowiedź na reklamację może być tylko jedna, czyli przyznanie racji abonentowi, który został wprowadzony w błąd przez T-Mobile.
Oczywiście wylała się już fala hejtu i mądrości forumowej, ale tym się nie przejmuj - konsekwentnie domagaj się realizacji uzgodnionych warunków przedłużenia umowy.
MikiQQ pisze:A to że niektórzy konsultanci oszukują to inna sprawa.
Ale nie oznacza to, że mamy się na to godzić.

Na marginesie - aktualnie w Orange jest to lepiej rozwiązane niż w T-Mobile. Jeżeli np. dzisiaj przedłużamy umowę, to automatycznie skracamy dotychczasową umowę i mamy nowy kontrakt liczony od dnia podpisania aneksu. Tym samym nie płacimy w kolejnych miesiącach starych faktur (jedynie poza ratami za sprzęt, ale to też można próbować anulować). Dodatkowo nowe warunki (abonamentu ale przede wszystkim finansowe nowej oferty) wchodzą w życie od kolejnego okresu rozliczeniowego, przez co nie mamy takich problemów jak w T-Mobile (jakieś wyrównania, itp.).
I tu się mylisz. Do grudnia była opcja skrócenia starej umowy teraz już nie.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #980223  autor: arasel
 27 lut 2018, 14:25
tomeck pisze: Gadasz tak, jakbyś pracował na infolinii w T-Mobile - dużo słów, mało treści :)
Skoro ma to znaczenie, to nie pracuję i nie pracowałem dla T-Mobile. Treści jest wystarczająco, a że dużo słów? Cóż, starałem się opisać to tak jasno i klarownie jak to możliwe, byś nie miał kłopotu z dokładnym zrozumieniem treści skierowanych do Ciebie :wink:
tomeck pisze:Akurat nie pierwszy raz przedłużam umowę.
To o ile poprzednie przedłużenia nie zmieniały wysokości abonamenty, to jak to się stało, że dopiero tym razem podnosisz kwestię proporcjonalnego rozliczenia faktury?
tomeck pisze:Skoro więc umawiamy się na 90 PLN a mam płacić 110 PLN to taka sytuacja wymaga wyjaśnienia.
Na razie poszła reklamacja, czekam na wyjaśnienia.
No i prawidłowo, tak właśnie należy robić. Jeśli to nie problem, to po rozpatrzeniu reklamacji i wyjaśnieniu sprawy bądź tak uprzejmy i wróć tu na forum, i napisz w czym tkwił problem - czy była to faktycznie próba oszustwa czy może jednak była to kwestia nie zrozumienia. OK?
 #980286  autor: st.konsultant
 27 lut 2018, 19:15
piotrzet pisze:Boże kto te bzdury wypisuje nie ma opcji i nie było opcji skrócenia umowy jedynie opcja anulowania rat co nie jest równoznaczne ze skróceniem umowy

Zapewne chodzi o ofertę dla Klientów biznesowych. Przez jakiś czas była dostępna opcja dla osób, które podpisując poprzednio umowę, nie brały telefonu. Takie osoby, mogły kilka/kilkanaście miesięcy (przed końcem umowy) zawrzeć aneks, ale tylko biorąc ofertę z telefonem. I tutaj czas nowej umowy liczony był nie od końca poprzedniej (jak się dzieje standardowo), ale od daty aneksu.

W przypadku Klientów prywatnych nic takiego nie miało miejsca w ostatnich miesiącach.
 #980288  autor: st.konsultant
 27 lut 2018, 19:21
tomeck pisze:
arasel pisze:Kolega tomeck jest zdziwiony tym, że warunki aneksu weszły od razu, i co za tym idzie, cena abonamentu również podskoczyła i w związku z tym "ostrzega na forum". Trochę jakbym zamówił jakiś produkt w ilości 2+2*2 i potem robił aferę w Internecie, że ostrzegam przed oszustami i złodziejami, bo mi przysłali 6 sztuk zamiast 8... :wink:
Gadasz tak, jakbyś pracował na infolinii w T-Mobile - dużo słów, mało treści :)

Akurat nie pierwszy raz przedłużam umowę.
Od razu na początku rozmowy ustaliłem z konsultantem: maksymalne opłaty 90 PLN. Pan konsultant przyjął to do wiadomości, bo zapewniał nawet, że po okresie umowy dalej będzie taka sama opłata. Przy okazji sprawdzał warunki dla niższych abonamentów.
Skoro więc umawiamy się na 90 PLN a mam płacić 110 PLN to taka sytuacja wymaga wyjaśnienia.

Były jeszcze dwie inne rzeczy, które się nie zgadzają ale nie będę tu zaśmiecał.

Na razie poszła reklamacja, czekam na wyjaśnienia.
Widać, że chyba nigdy wcześniej nie przedłużałeś umowy w T-Mobile. W TM i jeszcze za czasów Ery, zawsze było tak, że nowe warunki pojawiały się w czasie trwania bieżącego okresu rozliczeniowego. Skutkiem tego są wyrównania na pierwszej FV po aneksie. W przypadku Twoim, przechodzącym z niższej taryfy na wyższą, siłą rzeczy pierwszą FV masz większą. Płacisz nowy abonament za miesiąc z góry + nowy abonament od dnia, kiedy weszły nowe warunki do dnia wystawienia FV. Jednocześnie zwracany Ci jest proporcjonalnie stary abonament.

Działa to w obie strony. Jeżeli ktoś przechodzi z większego abonamentu na mniejszy, to pierwszą FV ma niższą.

Jeżeli Twoja większa FV wynika właśnie z takich wyrównań, to oczywiście reklamacja będzie odrzucona.
 #980352  autor: najs_sc
 28 lut 2018, 04:40
Witajcie,
Umowa kończy mi się w maju i najprawdopodobniej będę czekał do końca na wypowiedzenie, co by otrzymać jak najlepsze warunki. Obecnie płacę wg tmobile miesięcznie średnio 145 zł (błędy młodości i napalenia na flagowce). Wczoraj zadzwonił konsultant i zaoferował iphona 7 32gb za 145 miesiecznie i telefon za 269 zł co daje w sumie niecałe 3800 zł. Oczywiście tak czy inaczej poczekam do końca, jednak zastanawia mnie ile ewentualnie jeszcze dałoby się utargować z ceny telefonu/abonamentu. Pewnie to marketingowy bełkot ale niby od stycznia mam status złotego klienta. Ma to jakiś wpływ na warunki?
 #980387  autor: tomeck
 28 lut 2018, 10:07
arasel pisze: No i prawidłowo, tak właśnie należy robić. Jeśli to nie problem, to po rozpatrzeniu reklamacji i wyjaśnieniu sprawy bądź tak uprzejmy i wróć tu na forum, i napisz w czym tkwił problem - czy była to faktycznie próba oszustwa czy może jednak była to kwestia nie zrozumienia. OK?
Pierwsze zdanie z dzisiaj otrzymanego maila od T-Mobile: "Odpowiadając na Pana korespondencję oraz zgłoszenie z dnia 26.02.2018 dokonałam szczegółowej weryfikacji konta numeru 503xxxxxx. Przeprowadzona analiza wykazała nieprawidłowości leżące po naszej stronie. Serdecznie Pana przepraszam za zaistniałą sytuację."

Problem polegał na tym, że:
- błędnie wprowadzono wyższy abonament
- nie zwrócili mi 20 PLN za zawyżoną cenę telefonu
- przy okazji dołączyli do konta dodatkowy numer telefonu który przeniosłem (miał być na odrębnej fakturze)

Próbą oszustwa bym tego nie nazwał, po prostu pomyłki się zdarzają. I koniecznie trzeba weryfikować faktury po wszelkich aneksach i przedłużeniach.
Na plus zaliczam szybkie rozpatrzenie reklamacji.
 #980437  autor: fabooster
 28 lut 2018, 14:13
najs_sc pisze:Witajcie,
Umowa kończy mi się w maju i najprawdopodobniej będę czekał do końca na wypowiedzenie, co by otrzymać jak najlepsze warunki. Obecnie płacę wg tmobile miesięcznie średnio 145 zł (błędy młodości i napalenia na flagowce). Wczoraj zadzwonił konsultant i zaoferował iphona 7 32gb za 145 miesiecznie i telefon za 269 zł co daje w sumie niecałe 3800 zł. Oczywiście tak czy inaczej poczekam do końca, jednak zastanawia mnie ile ewentualnie jeszcze dałoby się utargować z ceny telefonu/abonamentu. Pewnie to marketingowy bełkot ale niby od stycznia mam status złotego klienta. Ma to jakiś wpływ na warunki?
Niestety muszę Cie rozczarować, ale czekając do końca umowy warunków lepszych nie dostaniesz. Co najwyżej może oferta sieci się zmieni w międzyczasie. Ja mam koniec umowy za tydzień, a oferta gorsza niż przed świetami. Mimo tego, że z 80zł jestem w stanie wskoczyć na 100zł/m-c i umowę wziąć nawet na 36 m-cy jeśli byłby to np.S8. Niestety inne sieci (np.Orange) mają w tej chwili dużą lepszą ofertę z telefonem dla nowych abonentów niż ja po 12 latach w T-M. A ilość modeli telefonów jest uboga baaardzo.
 #980479  autor: RafRafRaf
 28 lut 2018, 17:01
najs_sc pisze:Witajcie,
Umowa kończy mi się w maju i najprawdopodobniej będę czekał do końca na wypowiedzenie, co by otrzymać jak najlepsze warunki. Obecnie płacę wg tmobile miesięcznie średnio 145 zł (błędy młodości i napalenia na flagowce). Wczoraj zadzwonił konsultant i zaoferował iphona 7 32gb za 145 miesiecznie i telefon za 269 zł co daje w sumie niecałe 3800 zł. Oczywiście tak czy inaczej poczekam do końca, jednak zastanawia mnie ile ewentualnie jeszcze dałoby się utargować z ceny telefonu/abonamentu. Pewnie to marketingowy bełkot ale niby od stycznia mam status złotego klienta. Ma to jakiś wpływ na warunki?
Rozwiń temat "złoty klient". Bardzo mnie to zaciekawiło.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
 #980636  autor: hana80
 01 mar 2018, 14:57
Moja oferta z dzisiaj abo zwykłe umowa na 24m 65zł z 10gb netu tel p 9 lite 2017 za 149zł lub bez telefonu 49,9 z 20g netu ( oczywiscie no limit wszystko)
Podziękowałam poprosiłam aby przemysleli oferty dla stałych klientów ( teraz mam abo za 69zł z 20GB netu) bo są lekko żenujące i lepiej w tej chwili pójść na kartę i za 25zł miec 10gb i tez no limit
Ostatnio zmieniony 01 mar 2018, 15:07 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowana część wypowiedzi związana z usuniętymi postami
 #980638  autor: piotrzet
 01 mar 2018, 15:04
20 GB jest od 70zł powiedz że interesuje cię rabat na taryfę T-Mobile 1 z 80zł na 70zł i jakaś zniżka na telefon nie wiem ile dokładnie jest w tej cenie

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #980640  autor: hana80
 01 mar 2018, 15:13
piotrzet na razie twardo wciskaja mi ze 20 moge dostac tylko w abo za 75zl Drażni mnie cena tego telefonu bo ten tel w grudniu moja mam w abo za 65zł dostala za 49zl ( sama negocjowałam jej ta umowe ale w salonie ) Chciałam p10 ale jej i p10lite juz nie ma w ofercie po prostu bieda z telefonami w t-bajzlu
 #980643  autor: piotrzet
 01 mar 2018, 15:24
Być może że zmniejszyli zniżki bo w wyższych abonamentach kiedyś było 20zł a od niedawna jest 15. W każdym razie nie ma się co dziwić bo wystarczy porównać z konkurencją i T-Mobile wychodzi taniej.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #980752  autor: JimmyPL
 02 mar 2018, 08:27
hana80 pisze:piotrzet na razie twardo wciskaja mi ze 20 moge dostac tylko w abo za 75zl Drażni mnie cena tego telefonu bo ten tel w grudniu moja mam w abo za 65zł dostala za 49zl ( sama negocjowałam jej ta umowe ale w salonie ) Chciałam p10 ale jej i p10lite juz nie ma w ofercie po prostu bieda z telefonami w t-bajzlu
Moje doświadczenie z poprzedniego piątku to rabaty na Abonamencie 120 - 15 zł oraz 90-10 zł

Natomiast co to zniżek na tel w tych ABO - ABO 105 - XZ1 za 149 zł oraz ABO 80 - A5 za 149 zł

Rozmowa z SUK
 #980795  autor: merykson
 02 mar 2018, 11:22
Orientuje się ktoś kiedy cennik telefonów może się znowu zmienić?

Wcisnęli mi Mate 10 lite za 21 zł przy abo 60zł/10gb na 36 mies... po dłuższym zastanowieniu wiem, że ten telefon mi po prostu nie będzie pasował.

Chciałem dorwać LG G6 ale przy obecnym cenniku cena z kosmosu :O
  • Strona 513 z 624
  • 1
  • 511
  • 512
  • 513
  • 514
  • 515
  • 624
  • 1
  • 511
  • 512
  • 513
  • 514
  • 515
  • 624