Hej hej
Czytam czytam i nie wiem jak to jest możliwe. W ciągu najbliższego tygodnia kończy się umowa na jeden numer, drugi numer jest już na umowie bezterminowej. Każdy telefon ze strony Play "obsługa klienta" kończy się rozłączeniem po 1-2 sekundach
Dzwonię więc sam na *600 8-2.
Za pierwszym razem oferta łączona na dwa numery za 54,99 netto (nielimit kom+stacj., sms/mms +5GB internetu +dodatkowa karta sim do internetu [zupełnie tego niepotrzebuję]) z umową na 24 m-ce. Pytam o tańszą ofertę, nie potrzebuję dodatkowej karty na internet = nie musi pan używać, nie mamy innej oferty dla pana
Pytam o taryfę Replay SOLO M+ tylko SIM - nie ma takiej taryfy. Nie ma innej oferty dla pana. No to dziękuję
Piszę i wysyłam wypowiedzenie, obecnie w PLAY24 widzę "rozpatrywane".
Dzwonię dziś drugi raz, tydzień po poprzednim telefonie. Jest oferta, na jeden numer: nielimit kom+stacj., sms/mms +5GB internetu za 45 zł netto. Pytam o inną ofertę - nie ma.
Czy Play na prawdę chce pozbywać się klientów abonamentowych? Przejść do innej sieci? Bawić się w kody w prepaidzie?
Obecnie płacę 96 brutto za dwa numery [Play dla firm].