Czy tel na *220 jest bezpłatny, a jeżeli nie, to jaka jest opłata?
Niestety od niedawna połączenia z doradcą przez aplikację Mój Orange są płatne, więc pytam czy *220 też kosztuje.
Swoją drogą niezły mają bałagan w Orange - odrzucili moje wnioski o przeniesienie numerów, bo niby nie zgadzają się dane abonenta, a chodziło o wskazanie nr PESEL zamiast nr NIP, pomimo, że to przecież ta sama osoba.
Zmieniłem więc dane z "firmowych" na "prywatne" aby skorzystać z oferty indywidualnej, bo jak widać według Orange "firmowych" to można kosić i żądać prawie 3 razy tyle za ten sam abo.
A później (tylko, jeżeli dostanę -40% i 3 m-ce gratis) z powrotem zmienię na "firmowe".
Różnica w tym co mi dają obecnie "na firmę" a tym co dostać można (jak widać po wielu już przykładach na tut. Forum) "dla prywatnych" w samym abo (no-limit tylko SIM + 10GB) przy 2 numerach wynosi aż około 900zł na 24-miesięcznej umowie, więc jest o co powalczyć.
Bez sensu takie kombinacje, bo co to za "firmowy" Klient tylko dlatego, że na fakturze widnieje NIP... Dla Orange nie ma to przecież żadnego znaczenia - dla "prywatnych" też muszą wystawić fvat z pełnym VAT'em.
Oczywiście poinformuję, czy moje zabiegi przyniosły zamierzony rezultat