@PBArtek z jakiego numeru dzwonili do Ciebie?PBArtek pisze:Dziękiperdos1 pisze:@PBArtek, 3 to za mało . Czasami trzeba rozmawiać kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt razy. Mała rada, jeśli odbierze kobieta - rozłącz się, zaoszczędzisz dużo czasu .
Próbowałem jeszcze i próbowałem (raz było chyba całkiem blisko, bo konsultant niby poszedł zapytać kierownika)... W każdym razie bez efektu. W końcu sami do mnie zadzwonili - i od razu zaproponowali 2x20% i jeszcze 3 miesiące za zero mimo, że o to nie prosiłem
Ważne, że w końcu zaproponowali mi satysfakcjonującą ofertę.
Kilka dni temu została złożona w salonie dyspozycja przeniesienia numeru do Play (do oferty na kartę). Przed chwilą zadzwoniła konsultantka z pytaniami:
1. Czy złożyłem wniosek u kuriera czy w salonie? - w salonie
2. Na jaką ofertę? - na kartę
Po czym odpowiedziała mi, że w takim wypadku dziękuje za rozmowę i do usłyszenia za dwa lata. Na nic nie zdało się jej zatrzymanie przed rozłączeniem, że dyspozycja dopiero zostanie zrealizowana w lipcu, a przeniesienie do oferty na kartę (nie abonament, nie mix). Czy ja czegoś nie rozumiem, czy Konsultant coś pomieszał?