tom5690 pisze:No i mam przeprawę z Orange, jestem na reklamacji. Póki co czuję się wyrolowany. Miał być love z dodatkowymi 5gb internetu do telefonu czyli 10, przyszła umowa i ani słowa o tym. Umowa po 24 miała być na 6 miesięcy, a dali na nieokreślony, choć to akurat nie problem.
Szczerze to zdziwiło mnie to, że dostałeś 10GB, bo w normalnej ofercie jest 5GB. Konsultantka mogła ci dać jednak "od siebie" kilka GB, które będą widoczne jako osobny pakiet(ja tak mam na jednej umowie z ofertą Smart Plan LTE Wspólny). Poza tym, cały czas w tej ofercie (nieoficjalnie) jest dostępny pakiet 100GB w LTE, więc to 5GB mniej nie jest wg mnie żadnym problemem, skoro w efekcie masz 105GB zamiast 110.
tom5690 pisze:Miał być nowy sprzęt, ponoć nawet nie wysłali.
Sprzęt wysyłają kilka dni po podpisaniu umowy na Orange Love.
tom5690 pisze:Straciłem 5 zeta na BOK, wcześniej przez aplikacje orange wybierałem kolejno różne opcje by do mnie dzwonili, opcji reklamacja nie było, ciekawe
Dalej można dzwonić przez aplikację za darmo, trzeba tylko ściągnąc starszą wersje. Opcji reklamacja nigdy nie było, po to wybierasz temat, żeby określić mniej więcej czego problem dotyczy. Często da się rozwiązać go bez reklamacji. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, możesz ubiegać się o zwrot kosztów poniesionych w związku z kontaktem z BOK.
tom5690 pisze:Umowę podpisałem przed tym wszystkim bo nie chciałem trzymać kuriera by czekał te kilkanaście minut, aż przeczytam wszystko.
Wzór umowy możesz sobie ściągnąć wcześniej prze internet i przeczytać.
tom5690 pisze:Czekam 7 dni na rozpatrzenie. Myślę, że jak mi nie dadzą tego co miła pani podczas zamawiania deklarowała, że będzie, to idę zrezygnować z tego (zgodnie z 14 dniami czasu na wycofanie się). Nie przedłuże z nimi funpacka, pójde pewnie do UPC, bo co chwila jest promo net + kablówka za 50 zł a oba numery komórkowe wezme do plusz. Jeszcze mnie nigdy tak nie wkur... zwłaszcza tym obijaniem się o kolejnych konsultantów i doradców.
Jeżeli poprosiłeś o odsłuchanie rozmowy i rzeczywiście konsultantka powiedziała ci, że będzie 10GB to powinieneś dostać rekompensatę. Ale moim zdaniem twoje oburzenie nie jest adekwatne do sytuacji
. Włączyli ci już w ogóle tą ofertę?
@kris09 w opcji prywatnej. Można poprosić potem o wystawianie faktury na firmę.