DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 182
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 182

 #322744  autor: yonass
 13 mar 2009, 17:54
dzieki yanek tez bym nie przedłużał tylko na karte został mi sie kończy w kwietniu za rok moze wtedy beda lepsze oferty

 #322982  autor: dsmok
 14 mar 2009, 22:19
Kończy mi się umowa za kilka dni, wydzwaniają już od miesiąca. Mam 2 abonamenty Play Abonament 50 czyli ten z 70zł do wykorzystania i rachunki co miesiąc od 130-170 zł za dwa, mówię Im, że jak zdecydują się dać mi 2 se c902 za 1zł, to przedłużę na kolejne 2 lata bez dodatkowych pakietów bo i tak tych złotówek i minut nie wykorzystuję a rachunki mam takie bo idzie mi kasa w roaming. Nie dość, że za każdym razem dzwoni inny konsultant i muszę się 10 razy powtarzać, to jeszcze są nie przygotowani, nawet nie wiedzą, że jak coś to przedłużam 2 abonamenty i dlatego chcę mieć lepsze warunki niż taki co ma 1 abonament. Zeszli z ceny c902 chcą dać za 199zł a na 2 lata jest za 299zł więc dają mi cenę jakbym przedłużała na 3 lata, ale to co Wam teraz napiszę to się :lol: uśmiejecie. Stwierdziliśmy z mężem, że ok przedłużymy na 2 lata z telefonem samsung f480, zostaniemy przy tym abonamencie ale fony chcę za 1zł, skoro proponowali c902 za 199 jak na 36mscy to f480 na 36mscy kosztuje 1zł. Dzwonię, mówię jak chcę a konsultant mi wyjeżdża, że nie da f480 za 1zł bo to tylko na 36mscy i mało tego mimo, że w cenniku RePlaya ten abon. można przedłużyć na 36 miesięcy to tam jest źle napisane i w rzeczywistości tych starych abon. nie można brać na 36mscy :shock: . Mówię jak to możliwe skoro już, któryś konsultant z kolei proponuje mi zostać przy abon 50 i c902 na 2 lata za 199zł, to dlaczego nie mogę dostać f480 za 1zł, a on mi na to, że musiały popełnić błąd. Wkurzyłam się i powiedziałam, że jak sie zdecydują dać je za 1zł przy moim abonamencie to mogą zadzwonić w innym przypadku nie przedłużam umowy. Zrobił zgłoszenie...dzwoni Play za 15 minut, zaczyna się od nowa, mówię po co Pani dzwoni?...no chciałam przedstawić naszą ofertę przedłużeniową (po raz kolejny to samo, znam ją już na pamięć), mówię do niej, że ok w takim razie przystali na moje warunki?, a ona (ojej) obudziła się, że musi sprawdzić, bo ona nic nie wie, że 20 min temu składałam zgłoszenie i (tu załamka :smt021 ), że mam 2 abonamenty!!Ręce mi opadły...dobrze to proszę czekać na odpowiedź, na zgłoszenie, na które dałam im 2 dni!!Masakra!!Co Wy na to??

DSmok

 #322986  autor: yanek
 14 mar 2009, 22:32
dsmok pisze:Co Wy na to??
"Ja tu widzę niezły burdel"

Hm, widzę, że czeka mnie ciężka przeprawa, jak będę z nimi negocjować za kilka dni/tygodni przedłużenie dla brata.
dsmok, daj znać jak poszło z tym samsungiem F480, czy dali za 1zł, bo w sumie też brałbym ten tel za 1zł najchętniej (w play abonament 50), bo drogo dosyć jeszcze można na allegro popchnąć, i coś ciekawszego wziąć ;-)

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #323005  autor: tilla
 14 mar 2009, 23:46
no, na f480 za złotówkę przy PA50 bym się nawet skusiła ;-)
bo jak nie... to zastanawiam się nad migracją do Fresha i zakupem nokii E51 na Allegro (no, chyba że ceny F480 pójdą w dół ;-) ale wtedy pewnie też E51 będzie taniej, więc bardziej się ją opłaca wziąć :-D )

 #323080  autor: tomko111
 15 mar 2009, 13:13
Szkoda, że były wielkie obietnice, a skończyło się jak zawsze. Przy przedłużeniu każdy klient miał być traktowany indywidualnie, a teraz dostaje uniwersalną ofertę przedłużeniową - albo przedłużasz, albo innych warunków nie dostaniesz. :|

 #323094  autor: michal1984
 15 mar 2009, 14:07
Ale ceny telefonów patrząc na innych operatorów jest dalej bardzo dobra, powinni wprowadzić więcej telefonów za 1 zł, które są realnie dostępne a nie tylko na papierze.

 #324260  autor: jahu
 21 mar 2009, 13:10
a ja troche na przekór przedłużaniu - a cow przypadku nie przedłużenia umowy? syszałem że są problemy z przejściem automatycznym z abopo zakończeniu umowy na prepaida - czy miał ktoś juz takie doświadczenia?

 #324270  autor: yanek
 21 mar 2009, 14:21
jahu, pytałem o to kiedyś w salonie u mnie, powiedziano mi wtedy, że numer automatycznie zostaje przeniesiony do oferty na kartę. Oczywiście wcześniej musisz złożyć wniosek, o rozwiązanie umowy (min 30 dni przed końcem ostatniego okresu rozliczeniowego)

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #324620  autor: petix
 22 mar 2009, 18:39
Tak się składa ze tez chciałem sobie przejść z abonamentu na kartę i nie był w tym nic dziwnego gdyby nie telefon jednej pani z BOKu wczoraj koło południa. Pani ta dzwoniła oczywiście w tym celu abym odwołał rezygnacje ale żadnego szału nie zaoferowała wiec powiedziałem ze dziękuję i przechodzę na kartę, bo będzie mnie to mniej kosztować niż abonament. Duze był moje zdziwienie jak mi ta pani oznajmiła, ze niestety ale to przejście jest niemożliwe z powodu.....tu ciekawe....możliwości technicznych. Jednak ze swego doświadczenia wiem ze ludzie w BOKu są mało kompetentni i jeden mówi tak a drugi inaczej. Zadzwoniłam wiec na *500 żeby to sprawdzić i okazało się ze to prawda. Najlepsze jest to ze przez 2 miesiące każdy konsultant mówił ze nie ma z przeniesieniem żadnego problemu. Nieźle mnie to wkur... i powiedziałem szanownej pani ze skoro w BOKu pracują same JANY a ja za to połączenie płace to żądam zwrotu kosztów wszystkich połączeń do BOKu (powiedziałem zeby sobie rozmowy przesłuchali i zrobili szkolenia tym kretynom to opowiadali takie głupoty)i wyjaśnienia wysłanego na piśmie co do odmowy przejścia, bo wyraźnie to zaznaczyłem w wypowiedzeniu. I teraz czekam na zwrot kasy i pismo od nich.

 #324647  autor: tomko111
 22 mar 2009, 19:21
petix, jest możliwość przejścia z oferty abonamentowej do Play Fresh!
Musisz udać się do punktu Play i mieć przy sobie jedynie dowód osobisty, a następnie podpisać formularz, który otrzymasz od pracownika. Przeniesienie zostanie zrealizowane w ostatnim dniu obowiązywania umowy, lub po zakończeniu okresu wypowiedzenia, który jest równy 30 dniom.

 #324666  autor: petix
 22 mar 2009, 19:43
Nie to w takim razie jutro idę do salonu i zobaczę co mi tam te dwie panie powiedzą.

 #324667  autor: tomko111
 22 mar 2009, 19:49
petix, przejście jest na 100% możliwe - walcz o swoje.

 #324809  autor: jakobinek
 23 mar 2009, 13:16
Niestety, ja mam podobnie. Pomijam dzwoniacych kretynow co 5 minut, jednoczesnie ostatni dzwoniacy konsultant "zarezerwowal" mi telefon w salonie w Rzeszowie (C 902), trzy dni pozniej, jak"zakrecilem" do salonu, to okazalo sie, ze telefony zostaly wyprzedane, w calym Rzeszowie nie ma ich. Na pytanie kiedy??? , odpowiedziano, ze nie wiedza, bo nie maja kontaktu z magazynem. Nie wiem, Oni korzystaja z magazynow chyba glupoty i braku myslenia, tych pokladow jest opor! To co sie dzieje w tej firmie, to jest chyba jakis totalny bajzel, alebo jeszcze jedno slowo na B mi sie nasuwa, tylko w tej drugiej firmie jest burdel mama, wiec jest ktos dba o jakis porzadek, a tu trudno sie tego doszukac... Jeden argument trzymajacy przy Play, to tylko i wylacznie tanie polaczenia, jestesmy wiec zakladnikami kasy...

 #324815  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:25
jakobinek, wybór należy do Ciebie. Możesz przejść do oferty na kartę Play Fresh, tam masz minutę za 29gr i w każdej chwili możesz przenieść numer, lub cokolwiek, nie musisz się męczyć z operatorem przez kolejne dwa lata. Jeżeli Play nie zaproponuje mi jakiegoś korzystnego rabatu na telefon to przechodzę na kartę, a telefon zakupię na raty w Saturnie i wyjdzie mnie to dużo taniej. :wink:

 #324821  autor: Btk_Tomas
 23 mar 2009, 13:35
tomko111 pisze:Możesz przejść do oferty na kartę Play Fresh
Jak na razie nie można przejść z abonamentu wraz ze swoim numerem na kartę.

 #324822  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:38
Btk_Tomas, a ja Cię proszę, abyś nie pisał postów wyssanych z palca. Pisałem, że jest w 100% możliwe przejście z abonamentu na prepaid wraz z zachowaniem aktualnego numeru. Proces takiego przejścia opisałem kilka postów wcześniej.

 #324828  autor: Btk_Tomas
 23 mar 2009, 13:44
tomko111 pisze:Btk_Tomas, a ja Cię proszę, abyś nie pisał postów wyssanych z palca. Pisałem, że jest w 100% możliwe przejście z abonamentu na prepaid wraz z zachowaniem aktualnego numeru. Proces takiego przejścia opisałem kilka postów wcześniej.
Ty mnie nie Proś tylko Udowodnij że to można zrobić,niestety byłem w dwóch punktach,dzwoniłem do BOK i wszędzie mówią że jeszcze nie jest możliwa migracja do karty.

 #324830  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:46
Btk_Tomas, jak mam Ci to udowodnić? Mówię Ci, że tak jest to tak jest. Daję głowę. Fakt, że formalnie można przenosić numer z abonamentu na kartę od dzisiaj, ale nieformalnie można już od kilkunastu dni.
Trzeba być kretynem, aby się opierać na informacjach, które mówi BOK. W 75% zawsze są one nieprawdą. Nie wiem kto szkoli tych ludzi...

Jaki jest cel pisania przez Ciebie niektórych wyrazów wielką literą?

 #324832  autor: Btk_Tomas
 23 mar 2009, 13:53
tomko111 pisze:Trzeba być kretynem, aby się opierać na informacjach, które mówi BOK.
Nie rozmawiałem ze zwykłym konsultantem tylko z kimś z ich działu technicznego.
tomko111 pisze:Jaki jest cel pisania przez Ciebie niektórych wyrazów wielką literą?
Taki kaprys.

Nie rzucaj się tak bo to nie zdrowe.

 #324835  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:54
Btk_Tomas, nie ma żadnej różnicy, jeżeli trafisz na niedoinformowanego pracownika to nie ma znaczenia czy pracuje w dziale technicznym, czy w ogólnym.
Jest możliwość przeniesienia numeru, a więc jeżeli chcesz to zrobić to udaj się do punktu Play, podpisz formularz i czekaj do zakończenia umowy.
  • Strona 13 z 182
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 182
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 182