DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 182
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 182

 #328723  autor: DevilishChaos
 11 kwie 2009, 10:22
tomko wiec pokolei:
1.oferta jest wyliczana na podstawie wielu czynnikow, a wysokosc rachunkow jakie placisz maja duze znaczenie...
2. Moze miec znaczenie - w pierwszej kolejnosci zaproponowany ci zostanie dodatkowy pakiet minut do wszystkich...
3. Nic... Oferta REplay jest stala, choc niektorzy dostaja do wyboru wszystkie opcje (rabaty, dodatkowe min itd.), a nie ktorzy tylko 1-2 opcje do wyboru...Zalezy to od czyt pkt.1:)
4. Z bonusow mozesz zrezygnowac, ale znizki na tel. nie otrzymasz... w chwili obecnej nie przewidziano czegos takiego... (podobno planuja wprowadzic znizki na tel ale nie wczesniej jak po wakacjach, w zaleznosci od tego jak bedzie sie sprzedawac obecny RePlay)
5. Raczej nie ma czegosc takiego jak "straszenie", ze wzgledu ze Play na dzien dzisiejszy nie ma duzego pola do popisu jesi chodzi o przedluzenia :roll:

 #328734  autor: tomko111
 11 kwie 2009, 11:20
DevilishChaos, dziękuję Ci bardzo za pomocny komentarz. :wink:

 #329351  autor: DKB Plus
 14 kwie 2009, 21:06
czyli podsumowując cyt:
"1.oferta jest wyliczana na podstawie wielu czynnikow, a wysokosc rachunkow jakie placisz maja duze znaczenie..."
(...)
"3. Nic... Oferta REplay jest stala, choc niektorzy dostaja do wyboru wszystkie opcje (rabaty, dodatkowe min itd.), a nie ktorzy tylko 1-2 opcje do wyboru...Zalezy to od czyt pkt.1:)
4. Z bonusow mozesz zrezygnowac, ale znizki na tel. nie otrzymasz... w chwili obecnej nie przewidziano czegos takiego... (podobno planuja wprowadzic znizki na tel ale nie wczesniej jak po wakacjach, w zaleznosci od tego jak bedzie sie sprzedawac obecny RePlay) "

Czyli podsumowując oferta jest ustalana na podstawie rachunków ale zawsze wychodzi to samo co każdemu :lol: :lol: :lol:

Btw: lubie słuchać te bajki o indywidualnych ofertach dla milionów abonentów które są tak indywidualne jak smak kanapki w mcdonaldzie.

 #329448  autor: tomko111
 15 kwie 2009, 10:27
O ile się orientuję to nie każda oferta jest dobierana indywidualnie.
Wiadomo, że tworzą oferty indywidualnie najpierw do osób, które mają duże rachunki telefoniczne.

 #330166  autor: yanek
 19 kwie 2009, 09:33
Pozwolę sobie wrócić do tematu przejścia z abonamentu na kartę po zakończeniu umowy.
jahu pisze:syszałem że są problemy z przejściem automatycznym z abopo zakończeniu umowy na prepaida - czy miał ktoś juz takie doświadczenia?
yanek pisze:jahu, pytałem o to kiedyś w salonie u mnie, powiedziano mi wtedy, że numer automatycznie zostaje przeniesiony do oferty na kartę.
petix pisze:Duze był moje zdziwienie jak mi ta pani oznajmiła, ze niestety ale to przejście jest niemożliwe z powodu.....tu ciekawe....możliwości technicznych.
Btk_Tomas pisze:
tomko111 pisze:Możesz przejść do oferty na kartę Play Fresh
Jak na razie nie można przejść z abonamentu wraz ze swoim numerem na kartę.
Niestety niektórzy trafiali chyba na mało kompetentnych pracowników. Ja jak już pisałem, pytałem o to w salonie, gdzie pracuje kolega i od początku mówił, że numer z abo będzie automatycznie przeniesiony na kartę.
Jeżeli ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości, to załączam część pisma jakie mój brat otrzymał kilka dni temu od P4 po złożeniu wypowiedzenia (ostatni akapit). Dodam jeszcze, że nie musieliśmy nawet nigdzie zaznaczać przy wypowiedzeniu, że chcemy zachować numer w prepaidzie.


Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2009, 21:30 przez yanek, łącznie zmieniany 1 raz.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #330176  autor: tomko111
 19 kwie 2009, 10:44
yanek, od kilkunastu dni przejście z abonamentu na kartę jest jak najbardziej możliwe bez żadnych problemów.

 #330185  autor: tilla
 19 kwie 2009, 12:25
ja tam nie wiem jak jest z tym AUTOMATYCZNYM przechodzeniem na kartę...
ja (a właściwie mój tata, bo na niego telefon jest zarejestrowany) składałam wczoraj wypowiedzenie - właśnie z przeniesieniem do Fresha... i na formularzu były dwie opcje:

"Ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Regulamiem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z jednoczesnym przeniesieniem numeru telefonu z usługia abonamentowej (post-paid) do usługi przedpłaconej (pre-jpaid) na zasadach i warunkach opisanych w ofercie promocyjnej "Przeniesienie numeru telefonu z usługi abonamentowej do systemu Play Fresh"

a druga opcja: ""Ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Regulamiem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych "

więc rozumiem, że w przypadku zaznaczenia opcji nr 2 numer nie będzie automatycznie na kartę przeniesiony....

no, chyba że tę opcję zaznacza się np w przypadku przenoszenia numeru do innego operatora...

nie wiem - mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów z migracją na Fresha :)
bo akurat na chwilę obecną abonament nie jest mi zupełnie potrzebny i oferta z ważnością konta przez rok czasu jest dla mnie idealna ;)

 #330187  autor: Jedrker
 19 kwie 2009, 12:57
yanek,
proponuję w załączonym piśmie zamazać numer telefonu, którego sprawa dotyczy ;]

 #330192  autor: elrond
 19 kwie 2009, 13:50
Jedrker pisze:yanek,
proponuję w załączonym piśmie zamazać numer telefonu, którego sprawa dotyczy ;]
To nie numer telefonu, ale numer umowy. Ma 11 cyfr :) Ale w sumie też można zamazać bo to numer indywidualny...

 #330193  autor: tilla
 19 kwie 2009, 13:53
no, chyba jednak numer telefonu ;)
z kierunkowym 48 :D

 #330194  autor: elrond
 19 kwie 2009, 13:55
No tak, mówiłem, ślepne na starość... :)

 #330259  autor: yanek
 19 kwie 2009, 21:31
tomko111 pisze:yanek, od kilkunastu dni przejście z abonamentu na kartę jest jak najbardziej możliwe bez żadnych problemów.
A o czym ja właśnie piszę?
"kilkunastu" - ponad miesiąc temu pisaliśmy wypowiedzenie.
tilla pisze:a druga opcja: ""Ja niżej podpisany wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Regulamiem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych "

więc rozumiem, że w przypadku zaznaczenia opcji nr 2 numer nie będzie automatycznie na kartę przeniesiony....
Na moim zgłoszeniu dokładnie widnieje ten tekst z opcji nr 2. Tyle, że jak mówię, my składaliśmy wypowiedzenie jakiś czas temu, kiedy oficjalnie chyba jeszcze nie byli przygotowani na abo->karta, niemniej jednak jak widać możliwość taka istniała.
Jedrker pisze:yanek,
proponuję w załączonym piśmie zamazać numer telefonu, którego sprawa dotyczy ;]
Zamazałem, ale to i tak nie ma większego znaczenia bo ten numer niedługo i tak trafi do kosza ;-P

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #330267  autor: tilla
 19 kwie 2009, 21:48
tzn chyba właśnie wtedy taka opcja technicznie nie istniała... i dlatego też jej pewnie nie było na wypowiedzeniu...
to teraz się zorientowali i wysyłają informację, że jak coś to na kartę przejdzie ;)

 #331181  autor: djfafa
 23 kwie 2009, 16:09
Takie śmieszne pytanie: gdzie mam wysłać rezygnacje z usług? Na Taśmową? Szczecin?
Można zostawić w salonie jak u pozostałych opów? No i co tym automatycznym przejściem z abo na fresha?

 #331218  autor: jahu
 23 kwie 2009, 18:50
ja się również podłącze do pytania o formę wypowiedzenia - samemu się smaruje pismo, są jakieś gotowe formularze w salonach? Bo przeanalizowałem sobie i jednak najlepsza opcja dla mnie to fresh...

No i ewentualnei druga sprawa - da się zrobić tak żeby z dniem kiedy kończy się umowa na czas określony rozpoczął się ten 2 dniowy czas przełączenia na fresha? Bo z tego co w regulaminie wyczytałem to:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 16.

1. Umowa może być zawarta na czas nieokreślony albo na czas określony.
Umowa zawarta na czas określony przekształca się po upływie czasu, na
jaki została zawarta, w Umowę zawartą na czas nieokreślony, chyba że
Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na który Umowa została zawarta,
zawiadomi Operatora na piśmie, że nie zamierza korzystać z usług Operatora.

5. Zarówno Abonent, jak i Operator, są uprawnieni do rozwiązania Umowy
z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia wynosi 30
dni i liczony jest od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego
po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu
Umowy. Umowy zawarte na czas określony mogą określać inne zasady
ich wcześniejszego rozwiązywania.
oraz
Oferta Promocyjna „Przeniesienie numeru telefonu z usługi abonamentowej do Oferty Play Fresh”

5. Aktywacja Numeru MSISDN w usłudze przedpłaconej (pre-paid), w ramach Oferty Play Fresh nastąpi w ciągu
2 dni roboczych od daty rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
I teraz do końca nie wiem czy można skorzystać z pkt1 czyli poinformować z wyprzedzeniem min 30 dni że sie rezygnuje z usługi i jednocześnie złożyć wniosek na przeniesienie, czy konieczny jest wariant zgodny z pkt5 - czyli w przedostatnim okresie złożyć wypowiedzenie umowy które w praktyce powoduje że umowa przestaje być ważna po upływie kolejnego okresu rozliczeniowego. Różnica taka że w pierwszym wypadku w dwa dni po wygaśnięciu umowy teoretycznie powinniśmy mieć fresha - w drugim przypadku konieczne jest przeczekanie jeszcze okresu między wygaśnięciem umowy na czas określony a końce okresu rozliczeniowego na warunkach umowy na czas nieokreślony.

Proszę o ustosunkowanie się i określenie czy możliwe jest przedłożenie pisma zgodnie z pkt 1 § 16. z jednoczesnym załączeniem pisma o przeniesienie numeru w celu pominięcia okresu oczekiwania na warunkach umowy na czas nie okreslony.

A we wszystkim chodzi o to że mam umowe podpisana w srodku miesiaca i musialbym ciagnac nie potrzebnie pol miesiaca na umowie na czas nie okreslony...

 #331299  autor: tilla
 23 kwie 2009, 23:25
jeśli chodzi o wypowiedzenie - to tak jak pisałam wcześniej - jak najbardziej są dostępne formularze w salonach. na formularzu zaznacza się, czy numer ma zostać po rozwiązaniu umowy przeniesiony do Fresha.

natomiast jeśli chodzi o czas rozwiązania umowy... to szczerze mówiąc nie wiem...
pani w salonie powiedziała mojemu tacie, że numer zostanie przeniesiony do Fresha z dniem 15 maja - czyli tak jak kończy mi się umowa na abonament.... tylko.... wypowiedzenie zostalo złożone 18 kwietnia :D więc jakoś tak średnio wychodzi mi 30 dni ;)
i coś mi się wydaje, że nie do końca będzie tak jak powiedziała.... pytanie tylko czy numer mi na fresha przejdzie 18 maja czy dopiero od 1 czerwca?
ktoś się orientuje może?

 #331336  autor: yagi
 24 kwie 2009, 08:52
tilla, wg mnie jeszcze dolicz czas do konca cyklu rozliczeniowego...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #331512  autor: tilla
 24 kwie 2009, 22:39
no, właśnie mi też się wydaje to bardziej prawdopodobne :)
zresztą chyba nawet taki jest zapis w regulaminie....
i tak na pewno jest w Plusie :D - że okres wypowiedzenia liczony jest od nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia.... więc myślę, że w Playu może być podobnie ;)

ale generalnie pokazuje to jak pracownicy się znają na rzeczy ;)

 #331634  autor: jahu
 25 kwie 2009, 16:59
dzwonił do mnie dziś bok - wypowiedzenie trzeba złożyć w okresie rozliczeniowym poprzedzającym ten w którym wygasa umowa - z tego co mi mówiono przykładowo umowa wygasa w połowie czerwca - najpóźniej ostatniego maja wypowiedzenie np formularz z opcją migracji do fresha ktory ma skutek z ostatnim dniem czerwca - wtedy to uruchomiona zostaje procedura przejscia na fresha - teoretycznie 1-2 lipca jest się we freshu...

 #331933  autor: Wodzynek
 27 kwie 2009, 13:35
Witam. Zastanawiam się nad przedłużeniem umowy w Play. Umowę podpisałem 6 czerwca 2007 roku, więc już niedługo przyjdzie mi wybrać coś nowego albo zrezygnować z usług P4. Dostałem już smsa od BOKu, że zapraszają do przedłużenia już dziś. Odwiedziłem stronę Playa i znalazłem coś dla siebie. Tylko niech mi ktoś powie czy jest to możliwe. Do tej pory miałem Lajta za 30 zł, ale rachunki kręciły się często koło 60 zł dlatego teraz chciałbym wziąć jakiś abonament koło 50 zł. Znalazłem dla siebie coś takiego :

RePlay z telefonem One Play :

I tutaj mamy abonament za 45 zł, w którym jest 100 minut do wszystkich sieci + 100 minut do PLAY lub 50 minut do wszystkich, bądź zniżka na abonament, która mnie nie interesuje. No i dostaję nowy telefon za 1 zł np. LG Cookie albo KU 990.

Obecnie mam Samsunga Z400 i w zupełności mi on wystarcza, dlatego też zastanawiam sie nad jakimś abonamentem bez telefonu, bo wtedy można dostać większy pakiet minut. Jest oferta na 18 miesięcy i za 45 zł mam co miesiąć166 minut + 500 minut do PLAY. I tutaj mam pytanie. Jak są rozliczane te minuty ? Czy np. jak dzwonie do Ery to mi schodzi z tych 166, a jak do PLAYA to z tych 500 ?

Jest jeszcze 3 oferta. Na 12 miesięcy mam za 45 zł 145 minut do wszystkich i 500 do PLAY. I tutaj to samo pytanie, czy to jest rozliczane z korzyścią dla mnie tj. że jak dzwonie do PLAY to schodzi z tych 500 minut ?

Powiedzcie, co polecacie ? A może dużo bardziej opłaca się przenieść numer do Fresha ?

Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Strona 15 z 182
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 182
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 182