dpawwel pisze:Wczoraj wysłałem wypowiedzenie umowy zgodnie z wzorem sprzed paru stron i dzisiaj otrzymałem sms, że:
"Witam, Informujemy, że dyspozycje migracji na kartę można złożyć jedynie w Salonie nie wcześniej niż na 30 dni przed końcem umowy. Pozdrawiamy Orange Polska"
Spotkaliście się z czymś takim? Poczekać jeszcze parę dni na ewentualne kolejne wiadomości? Wysłać jeszcze raz? Wycofać i wysłać jeszcze raz?
Kontakty z infolinią orange wolałbym ograniczyć do minimum
no to jak sobie życzą, można wypowiedzenia z przejściem na kartę składać w salonach,
nie dajcie się zbywać gdyby konsultant nie chciał przyjąć wypowiedzenia albo gdyby przypadkiem system nie działał, czekajcie w salonie aż zacznie działać,Nie wychodźcie z salonu żeby nie zwalniać miejsca innemu klientowi aż was nie skończy obsługiwać a nie zbywać, jak będą w kolejce inni klienci to system będzie działał, a jak będzecie czekać to zrobi szybciej bo zrozumie, że nie zrobi nowej aktywacji póki się nie pozbędzie klienta składającego wypowiedzenie, no i bierzcie jakieś potwierdzenie że złożyliście wypowiedzenie z przeniesieniem,
przy okazji możecie powiedzieć w salonie jakie warunki chcecie i, że jak je da to przedłużycie umowę u niego, jak się zgodzi to ok, jak nie to przedłużenie przez net, telefon,
jak chcą przez salon to zgodnie z życzeniem niech się im zapychają salony,
nie odpuszczajcie, jak tak sieć traktuje klientów to niech to odczuje w zapchanych salonach