DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 152 z 675
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 675
 #773277  autor: YaPaE87
 28 gru 2014, 10:50
Orientuje sie ktoś, jaka oferta wchodzi w poniedziałek? Od jednego z użytkowników dostałem maila ze taka ma trafić własnie jutro, Macie jakies przecieki co i jak?
 #773370  autor: marc04
 28 gru 2014, 17:56
Mam pytanie do obeznanych z tematow. Zlozylem sobie zamowienie z gruperem na -30%. Obecne jest "przekazane do realizacji", ale pojawil sie telefon, ktor z checia bym teraz wzial.

Na infolinii powiedzieli, ze nie moge juz zmienic telefonu. Umowe i telefon mam odebrac w salonie orange. Czy musze tam te umowe podpisac czy moge powiedziec, ze nie podpisze i zlozyc wtedy nowe zamowienie przez e-sklep? Czy wtedy gruper nie przepada? Ktos sie orientuje czy jest taka mozliwosc?

Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam!
 #773379  autor: ciekawy
 28 gru 2014, 18:11
zamówienie od nowa,

inny telefon ma inne dane
imei,
karę umowną za wcześniejsze zerwanie umowy,
może też inną cenę,

więc raczej nie uda się zamienić na inny w systemie pracownikom eshop-u,

możesz nie odbierać umowy i tela z salonu,

ale jak już tak się stało to idź do salonu, oczywiście nie bierz tego z eshopu tylko powiedz konsultantowi tak ogólnie jaka jest sytuacja i jakie warunki masz w eshopie i jeśli takie da to przedłużysz umowę u niego, może się uda, a jak nie to przez net jeszcze raz
 #773381  autor: marc04
 28 gru 2014, 18:28
A nie wiesz co z kodem z grupera? Przepada czy dostaje 'drugie zycie'?

Czyli dostaje sms`a, ze umowa + tel juz jest do odebrania, ide do salonu, mowie, ze nie chce jednak tego, wracam do domu i robie zamowienie od nowa, si? Czy ewentualnie bede musial jeszcze czekac az wywala u siebie z systemu, ze umowa zostala teoretycznie wznowiona?
 #773385  autor: ciekawy
 28 gru 2014, 18:45
idziesz do salonu żeby powiedzieć konsultantowi co daje eshop i co masz bez problemu, żeby odpowiednio zmotywować konsultanta, żeby dał takie same warunki jeśli może i może się uda, że podpiszesz umowę w salonie, a konsultant może się zgodzić jeśli będzie chciał łapnąć klienta,

czyli idziesz do salonu na ryzyk fizyk albo się uda albo nie, jak tak to możesz przedłużyć umowę w salonie, a jak będą gorsze warunki w salonie to nie przedłużasz tylko robisz zamówienie na necie,

a jak nie chcesz próbować przedłużyć umowy przez salon to wcale nie musisz iść i od razu możesz jeszcze raz złożyć zamówienie przez net,

kod przepadł,

nie wiem ale możliwe że będziesz musiał odczekać aż telefon do nich wróci i aż zaktualizują dane, dlatego przy okazji w salonie próbój zyskać takie same warunki od konsultanta, jak będzie wiedział, że wiesz że możesz mieć taką ofertę to możliwe że da taką ofertę żeby mieć o klienta więcej, bo normalnie dałby byle jaką ofertę, zależy czy da radę ale próbój
 #773429  autor: drzeviq
 28 gru 2014, 21:20
Kilka slow ode mnie

Pamietajcie,ze wydajecie wlasne pieniadze i nikt wam nic nie daje. Opisze wam, moje przedluzenie, w zeszlym tygodniu. Telefon do e-sklepu, krotkie wysluchanie oferty i prosba o przelaczenie do Dzialu Utrzymania Klienta, gdyz ta oferta mnie nie interesuje. Rozmowa z DUK jest naprawde rzeczowa a miedzy bajki mozna wlozyc historie,ze nie da sie z nimi rozmwiac bez zlozonej rezygnacji.
No wiec rozmowe rozpoczalem od "przedstawienia sie". Powiedzialem, ze jestem bardzo swiadomym konsumentem, do rozmowy sie dobrze przygotowalem, grzecznie, ale zdecydowanie. Jesli na grouponie jest -30% na abo, to ja chce tak samo + cos jeszcze.
I slucham pana oferty.Na co konsultant mowi, ze w kwesti abonamentu te -30% to maks co moze dac( smart plan multi 89,90) , ale zejsc moze z ceny telefonu ( chodzilo o iphone 6) z 1699 na 1299.
Tak wiem, ze na stronie telefon jest za 1619, ale on cos mi zaczal tlumaczyc,ze przez telefon ta cena jest dla umowy na 30 msc a na 24 cena wynosi 1699, takze 400 zl, mysle, ze calkiem niezle.

Rozumiem, ze przy tak drogim telefonie mogl zejsc wiecej, ale mysle, ze jak bedzieci walczyc o swoje to i przy tanszych sluchawkach zawsze sie uda jakis rabat wytargowac.
 #773615  autor: dpawwel
 29 gru 2014, 16:37
Wczoraj wysłałem wypowiedzenie umowy zgodnie z wzorem sprzed paru stron i dzisiaj otrzymałem sms, że:
"Witam, Informujemy, że dyspozycje migracji na kartę można złożyć jedynie w Salonie nie wcześniej niż na 30 dni przed końcem umowy. Pozdrawiamy Orange Polska"

Spotkaliście się z czymś takim? Poczekać jeszcze parę dni na ewentualne kolejne wiadomości? Wysłać jeszcze raz? Wycofać i wysłać jeszcze raz?

Kontakty z infolinią orange wolałbym ograniczyć do minimum ;)
 #773637  autor: happer
 29 gru 2014, 18:05
drzeviq pisze:Telefon do e-sklepu, krotkie wysluchanie oferty i prosba o przelaczenie do Dzialu Utrzymania Klienta, gdyz ta oferta mnie nie interesuje. Rozmowa z DUK jest naprawde rzeczowa a miedzy bajki mozna wlozyc historie,ze nie da sie z nimi rozmwiac bez zlozonej rezygnacji.
No wiec rozmowe rozpoczalem od "przedstawienia sie". Powiedzialem, ze jestem bardzo swiadomym konsumentem, do rozmowy sie dobrze przygotowalem, grzecznie, ale zdecydowanie. Jesli na grouponie jest -30% na abo, to ja chce tak samo + cos jeszcze.
I slucham pana oferty.Na co konsultant mowi, ze w kwesti abonamentu te -30% to maks co moze dac( smart plan multi 89,90) , ale zejsc moze z ceny telefonu ( chodzilo o iphone 6) z 1699 na 1299.
Tak wiem, ze na stronie telefon jest za 1619, ale on cos mi zaczal tlumaczyc,ze przez telefon ta cena jest dla umowy na 30 msc a na 24 cena wynosi 1699, takze 400 zl, mysle, ze calkiem niezle.
To ja parę miesięcy temu dzwoniłem do DUK i mi powiedział, że ofertę to ma standardową i może mi coś jedynie przygotować i umówiliśmy się na rozmowę. Nie zadzwonił.
 #773701  autor: ciekawy
 29 gru 2014, 20:41
dpawwel pisze:Wczoraj wysłałem wypowiedzenie umowy zgodnie z wzorem sprzed paru stron i dzisiaj otrzymałem sms, że:
"Witam, Informujemy, że dyspozycje migracji na kartę można złożyć jedynie w Salonie nie wcześniej niż na 30 dni przed końcem umowy. Pozdrawiamy Orange Polska"

Spotkaliście się z czymś takim? Poczekać jeszcze parę dni na ewentualne kolejne wiadomości? Wysłać jeszcze raz? Wycofać i wysłać jeszcze raz?

Kontakty z infolinią orange wolałbym ograniczyć do minimum ;)

no to jak sobie życzą, można wypowiedzenia z przejściem na kartę składać w salonach,

nie dajcie się zbywać gdyby konsultant nie chciał przyjąć wypowiedzenia albo gdyby przypadkiem system nie działał, czekajcie w salonie aż zacznie działać,Nie wychodźcie z salonu żeby nie zwalniać miejsca innemu klientowi aż was nie skończy obsługiwać a nie zbywać, jak będą w kolejce inni klienci to system będzie działał, a jak będzecie czekać to zrobi szybciej bo zrozumie, że nie zrobi nowej aktywacji póki się nie pozbędzie klienta składającego wypowiedzenie, no i bierzcie jakieś potwierdzenie że złożyliście wypowiedzenie z przeniesieniem,

przy okazji możecie powiedzieć w salonie jakie warunki chcecie i, że jak je da to przedłużycie umowę u niego, jak się zgodzi to ok, jak nie to przedłużenie przez net, telefon,

jak chcą przez salon to zgodnie z życzeniem niech się im zapychają salony,

nie odpuszczajcie, jak tak sieć traktuje klientów to niech to odczuje w zapchanych salonach
 #773785  autor: dpawwel
 29 gru 2014, 23:31
Oczywiście, to zawsze mogę zrobić i zrobię gdy tylko będzie taka potrzeba ;)

Abstrakcją jest dla mnie konieczność złożenia dyspozycji w salonie i dopiero na 30 dni przed końcem umowy... szkoda, że nie muszę w tym czasie stać na lewej nodze trzymając się prawą ręką za lewe ucho ;)

Na ten moment jestem ciekawy, czy wypowiedzenie zostało przyjęte, czy nie... ten sms tego nie wyjaśnia.

Ciwkawe, czy jestem pierwszym, któremu orange tak odpisało?
 #773792  autor: ciekawy
 29 gru 2014, 23:39
raczej na lewej nodze za prawe ucho :),

to absurd że tylko 30 dni wcześniej można przenosić numer do karty,

takie akrobacje jakie robi Orange dowodzi tego, że chcą dawać gorsze oferty, nie chcą, żeby klienci za dużo zyskali,

zadzwoń do bok i zapytaj czy wyznaczyli datę rozwiązania umowy, jak jest data rozwiązania umowy to znaczy, że przyjęli,

nic nie mów o tym sms-ie bo zaczną kręcić, a tak to powiedzą prawdę
 #774008  autor: m.nagrodzki
 30 gru 2014, 17:39
drzeviq pisze:Kilka slow ode mnie

Pamietajcie,ze wydajecie wlasne pieniadze i nikt wam nic nie daje. Opisze wam, moje przedluzenie, w zeszlym tygodniu. Telefon do e-sklepu, krotkie wysluchanie oferty i prosba o przelaczenie do Dzialu Utrzymania Klienta, gdyz ta oferta mnie nie interesuje. Rozmowa z DUK jest naprawde rzeczowa a miedzy bajki mozna wlozyc historie,ze nie da sie z nimi rozmwiac bez zlozonej rezygnacji.
No wiec rozmowe rozpoczalem od "przedstawienia sie". Powiedzialem, ze jestem bardzo swiadomym konsumentem, do rozmowy sie dobrze przygotowalem, grzecznie, ale zdecydowanie. Jesli na grouponie jest -30% na abo, to ja chce tak samo + cos jeszcze.
I slucham pana oferty.Na co konsultant mowi, ze w kwesti abonamentu te -30% to maks co moze dac( smart plan multi 89,90) , ale zejsc moze z ceny telefonu ( chodzilo o iphone 6) z 1699 na 1299.
Tak wiem, ze na stronie telefon jest za 1619, ale on cos mi zaczal tlumaczyc,ze przez telefon ta cena jest dla umowy na 30 msc a na 24 cena wynosi 1699, takze 400 zl, mysle, ze calkiem niezle.

Rozumiem, ze przy tak drogim telefonie mogl zejsc wiecej, ale mysle, ze jak bedzieci walczyc o swoje to i przy tanszych sluchawkach zawsze sie uda jakis rabat wytargowac.
Czy jest szansa na wynegocjowanie podobnych warunków z DUK przy przenoszeniu numeru do Orange? Jak myślicie? Ewentualnie przejścia z NJU Mobile (drugi mój numer)
 #774103  autor: Arturs
 30 gru 2014, 22:27
A czy jako już kilkuletni klient, mogę również starać się o inną ofertę? Szczerze powiedziawszy, te co teraz są, średnio mnie interesują, a w rozmowach online i w salonie, za każdym razem podkreślają, że posiadają tylko taką oferte, jaka jest podana na stronie
 #774209  autor: Arturs
 31 gru 2014, 11:25
Dzwoniłem teraz na infolinie orange i powiedzieli mi, że z działem utrzymania klienta mogę skontaktować się jedynie podczas rezygnacji lub przejścia z innego operatora, ale nie przy przedłużaniu umowy. Prawda czy ściema ?
  • Strona 152 z 675
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 675
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 675