DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 174 z 675
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 675
 #786290  autor: andrzejgolota
 21 lut 2015, 22:41
@LandM

Wypowiedzenie zawsze można cofnąć nawet ostatniego dnia umowy. I jeśli masz jej złożone to ja na twoim miejscu czekałbym jak najdłużej na kontakt z DUK, bo oprócz zniżki na abo jest szansa na zniżkę na telefon. A kod wykorzystaj sobie gdyby nie udały się negocjacje z Działem Utrzymania.
 #786304  autor: LandM
 21 lut 2015, 23:43
andrzejgolota pisze:@LandM

Wypowiedzenie zawsze można cofnąć nawet ostatniego dnia umowy. I jeśli masz jej złożone to ja na twoim miejscu czekałbym jak najdłużej na kontakt z DUK, bo oprócz zniżki na abo jest szansa na zniżkę na telefon. A kod wykorzystaj sobie gdyby nie udały się negocjacje z Działem Utrzymania.
Jak pisałam wcześniej - podczas rozmowy z DUKiem odpowiedziałam "Nie" gdy pytano mnie o zgodę na kontakt w celu przedstawienia oferty (byłam wtedy pewna, że uciekam do Virgin, ale w międzyczasie zmieniłam zdanie ;) ), więc nie wiem czy w takiej sytuacji jest szansa na kontakt.
Co do tego wycofywania wniosku - widać jakaś nierozgarnięta konsultantka się trafiła, ale nie do końca zgodzę się z tym co piszesz, że mogę ostatniego dnia wycofać wniosek, ponieważ jest w nim napisane, że "nie później niż 6 dni przed zmianą planu taryfowego" (w moim przypadku zmiana z abo na Nowe Orange Go). Tak czy siak - max. 6 dni przed zmianą, a "nie można cofnąć" to spora różnica :)
W poniedziałek lecę do salonu i zobaczę co da się ugrać przez DUK :)
 #786307  autor: driver
 22 lut 2015, 00:27
Należałoby tylko sprawdzić regulamin promocji czy połączy się z rabatem z kodu -30%...
W regulaminach ostatnich podobno Oranżada zastrzega, że promocje się nie łączą.
Tyle, że w ichnim bordello z promocjami różne tricki ludziom z mbankiem i empikiem np przechodzą.
 #786309  autor: spige94
 22 lut 2015, 00:34
w regulaminie tej promocji nie jest wspomniane nic o tym, że nie łączy się z innymi :)
 #786325  autor: LandM
 22 lut 2015, 08:36
spige94 pisze:w regulaminie tej promocji nie jest wspomniane nic o tym, że nie łączy się z innymi :)
Ojj, jest wspomniane, jest: "Rabat 30% na abonament zastępuje rabat 100% przez 3 miesiące, wynikający ze standardowej oferty dla przenoszących numer. Oznacza to, że rabaty nie łączą się."
Ale tylko taką informację dostałam w mailia. Nie wiem jak wygląda łączenie się z innymi promocjami :)
 #786333  autor: gtk
 22 lut 2015, 09:51
Jak kody sa do 23.02 to jeszcze jutro mozna je wykorzystać czy dzisiaj do północy??
 #786347  autor: jkriss
 22 lut 2015, 10:46
LandM
Po prostu sama zadzwoń ze swojego telefonu do DUK, powiedz, ze już wcześniej rozmawiałaś (parokrotnie) z kimś i ustaliliście rabat 30%, omyłkowo powiedziałaś nie odnośnie kontaktu, podczas rozmowy rozłączyło Cię, ustaliłas tez rabat na telefon (np.300 zł) i teraz niestety nie pamiętasz nazwiska osoby od tych uzgodnień , wiec czy można obecnie sfinalizować wcześniejsze ustalenia......
 #786393  autor: LandM
 22 lut 2015, 14:46
jkriss pisze:LandM
Po prostu sama zadzwoń ze swojego telefonu do DUK, powiedz, ze już wcześniej rozmawiałaś (parokrotnie) z kimś i ustaliliście rabat 30%, omyłkowo powiedziałaś nie odnośnie kontaktu, podczas rozmowy rozłączyło Cię, ustaliłas tez rabat na telefon (np.300 zł) i teraz niestety nie pamiętasz nazwiska osoby od tych uzgodnień , wiec czy można obecnie sfinalizować wcześniejsze ustalenia......
Dzwoniłam. Niestety - nie ma możliwości przedstawienia oferty dla mnie, ponieważ złożyłam wniosek o przeniesienie na kartę i oferta dostępna dla mnie wcale się nie wyświetla :/ Poza tym sprzeczność informacji - wcześniej mówiono mi, że przedłużenie umowy (np. przez Internet) automatycznie anuluje wniosek, a teraz dowiaduję się, że anulować wniosek mogę WYŁĄCZNIE w salonie (co z resztą jest zgodne z tym, co napisano w treści wniosku). Pomieszanie z poplątaniem.
Chyba trzeba będzie wycofać przeniesienie na kartę i złożyć normalną rezygnację, bo w takiej sytuacji to ja nic nie ugram.
 #786475  autor: andrzejgolota
 22 lut 2015, 20:50
@LandM

Faktycznie w takiej sytuacji lepiej zacząć od nowa całą procedurę. Pamiętaj, że ew, zgody marketingowe możesz sobie cofać i przywracać ;)
 #786480  autor: LandM
 22 lut 2015, 21:10
andrzejgolota pisze:@LandM
Pamiętaj, że ew, zgody marketingowe możesz sobie cofać i przywracać ;)
Masz na myśli to, co znajduje się na koncie internetowym w dziale Podsumowanie > Moje zgody? Właśnie niecałą godzinę temu zaznaczyłam, że wyrażam zgodę na kontakt w celu przedstawienia oferty (chociaż domyślnie nic nie było tam zaznaczone). Jednocześnie zaznaczyłam, że nie wyrażam zgody na "udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom" i w tym przypadku dostałam SMSa potwierdzającego. Troszkę martwi brak reakcji w pierwszym przypadku, ale zobaczymy, zobaczymy... Nakręciłam się na to G3, więc będę kombinować ile wlezie :wink:
 #786482  autor: andrzejgolota
 22 lut 2015, 21:23
@LandM
Nie mam teraz podglądu na konto internetowe Orange, ale mówię ogólnie - zgodę marketingową/sprzeciw można przywracać - przez BOK, salon itd.
Do kiedy masz obecną umowę?
 #786488  autor: LandM
 22 lut 2015, 21:58
@andrzejgolota

Do 20 marca. Kilka postów wcześniej dokładnie opisałam co i jak i skąd ta głupia decyzja dotycząca złożenia wniosku o przeniesienie na kartę miast zwykłej rezygnacji :)
 #786490  autor: wlkp
 22 lut 2015, 22:10
Ale co to zmienia że jest zaznaczone że numer ma być przeniesiony na kartę,sam składałem taką rezygnację z zaznaczeniem że po zakończeniu umowy numer ma zostać przeniesiony do oferty na kartę i tak dzwonili i proponowali nową ofertę,tyle że to była oferta firmowa ostatnio,ale z prywatną też tak robiłem .
Wypowiedzenie wysyłam zawsze pocztą z 3 miesiące przed końcem umowy .
 #786495  autor: LandM
 22 lut 2015, 22:25
playwlkp pisze:Ale co to zmienia że jest zaznaczone że numer ma być przeniesiony na kartę
Chyba jednak jest różnica, bo gdy zadzwoniłam na *400, to poinformowano mnie, że nie ma możliwości przedstawienia oferty przedłużeniowej dla mnie, ponieważ został złożony wniosek o przeniesienie na kartę i dopiero gdy go wycofam, to taka oferta pojawi się w systemie.
 #786550  autor: morganfox82
 23 lut 2015, 09:13
LandM pisze:chyba że wydarzy się cud i G3 pojawi się w ofercie sklepu internetowego
I jest kolego, własnie się pojawił i właśnie go zamówiłem.. Brać bo warto z -30% pzdr
  • Strona 174 z 675
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 675
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 675