DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 69
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 69

 #642866  autor: wojtek10611
 28 cze 2013, 08:39
korzystałem z kodu ale nie z groupona tylko kupowałem na forum od kogoś a termin ważności był 23.06 :| Ale nadal nie wiem jak mają się te dwie opcje do mojego przeniesienia.

 #643072  autor: Orange Ekspert
 28 cze 2013, 19:47
wojtek10611 pisze:korzystałem z kodu ale nie z groupona tylko kupowałem na forum od kogoś a termin ważności był 23.06 :| Ale nadal nie wiem jak mają się te dwie opcje do mojego przeniesienia.
W tym momencie można już realizować zamówienie na przeniesienie numerów przez sklep internetowy zarówno z oferty na kartę jak i z abonamentu.

Dodatkowo można już wybrać, w jakim trybie ma być rozwiązana umowa z dotychczasowym operatorem i może to być:

na koniec promocji – w terminie zgodnym z data końca umowy promocyjnej u dotychczasowego operatora,

na koniec okresu wypowiedzenia - standardowy okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem o świadczenie usług telekomunikacyjnych u operatora Dawcy

na okres krótszy niż okres wypowiedzenia - tutaj należy podać konkretną datę, min. 8 dni roboczych, ponieważ liczone jest 5 dni na dostarczenie przesyłki przez kuriera i od momentu podpisania dokumentów mamy 3 dni robocze na weryfikacje wniosku, czyli przesłanie wniosku do Dawcy i ustalenie daty przeniesienia.

Przeniesienie w takim trybie daje jednak dotychczasowemu operatorowi prawo do naliczenia abonamentu za cały okres wypowiedzenia (jeden dodatkowy abonament pomimo przeniesienia - zgodnie z Ustawa z dn 24.04.2009 po art.71) - dotyczy to tylko przeniesienia z postpaid.

Więcej informacji na temat przeniesienia numeru znajdziecie tutaj http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... ticle.html

W przypadku przenoszenia numeru, który jest w ofercie na kartę należy pamiętać o tym, że numer musi być koniecznie zarejestrowany i oczywiście dane muszą się zgadzać.

Po złożeniu zamówienia na stronie nie będzie możliwości jego zmiany w trakcie jego realizacji. Na dokumentach o przeniesienie numeru sprawdzisz jaką opcję wybrałeś.

Udało się wyjaśnić sytuację o której piszesz? Kontaktowałeś się w tej sprawie ze sklepem internetowym?


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert

 #643172  autor: wojtek10611
 29 cze 2013, 01:05
Kontaktowałem facetka powiedziała tyle, że chyba dobrze zaznaczyłem bo zamówienie jest w trakcie realizacji :o zonk. A tak z ciekawości przy kodzie na 30% nie ma tych 3 czy 6 miesięcy bez abo tak ?

Czyli będę miał dwa abonamenty w jednym miechu :|

 #643173  autor: tofu84
 29 cze 2013, 01:11
@wojtek - w sumie cholera to wie, bo w regulaminach nic o tym nie piszą. Niby powinno być, ale tak naprawdę przekonasz się jak przyjdzie zapłacić za pierwsze miesiące.

Możesz spróbować do nich zadzwonić, ale Orange ma tak kiepską obsługę klienta, że nawet jeżeli się coś dowiesz to i tak nie będziesz wiedział na 100%.

Dlatego też polecam uzbrojenie się w cierpliwość i bardzo dokładne przeczytanie wszystkich dokumentów, jakie Ci przyślą.

 #643714  autor: lee-92
 01 lip 2013, 07:20
Witam, jestem w tej chwili w takiej sytuacji iż wszyscy znajomi i rodzina przenieśli się do Orange (ok 8 osób) a ja zostałem w Play z umową tylko SIM do 9 listopada 2013r. I teraz pytanie czy jeśli bym chciał przenieść numer wcześniej do Orange np. po 9 sierpnia to mogę to zrobić czy musze czekać dłużej ? chciałbym wybrać abon. za 69 zł + telefon. I tutaj rodzi się drugie pytanie czy w przypadku takiego wcześniejszego przeniesienia da się ponegocjować cenę telefonu ? Np. Samsung Galaxy S3 mini kosztuje ~280 zł a ja bym chciał go za te powiedzmy 100 zł góra.

 #643739  autor: Alfu
 01 lip 2013, 11:37
Ech moje przeniesienie numeru do Orange to kompletna katastrofa.
Kupiłem Groupon na zniżkę, okazało się, że dostałem już wykorzystany. Nowy kod dostałem 26 czerwca. Jako, że zależało mi na usłudze Deezer Premium (dostępnej do 27 czerwca) zamówienie złożyłem 27 czerwca. Zadowolony, że kod przeszedł i nie ma żadnych problemów, wieczorem sprawdzam status zamówienia a tam odrzucone.
Pomyślałem, że pewnie gdzieś popełniłem błąd, ale przejrzałem zamówienie i wszystko było w porządku. Zadzwoniłem do e-sklepu i dostałem informację, żebym zadzwonił ok 21 . Dzwonię o 21 i Pan konsultant stwierdził, że to tylko błąd statusu,a zamówienie będzie dalej realizowane. Myślę fajnie. Ale status nie zmienił się przez kolejne dni i po telefonie w sobotę otrzymałem informację, ze moje zamówienie jest odrzucone i błąd był po stronie Orange, bo z moimi danymi wszystko w porządku. Deezer przepadł, a to był główny powód przeniesienia numeru.
Aktualnie status zamówienia to :

status zamówienia: zwolnione po odrzuceniu (weryfikacja)
status zlecenia przeniesienia numeru:zwolnione (weryfikacja)

Nie wiem co znaczy ta weryfikacja. Czy w końcu jest odrzucone czy weryfikowane.

 #643763  autor: wojtek10611
 01 lip 2013, 12:18
mają tam taki burdel z przeniesieniamy teraz, że głowa mała. Jakaś nowa procedura jest teraz. Tylko jedna wizyta kuriera z wszystkimi dokumentami. U mnie też status: do realizacji po ręcznej weryfikacji leży już od jakiegoś tygodnia :|

 #643924  autor: orson_dzi
 01 lip 2013, 23:23
Przenoście póki można, bo w bardzo niedalekiej przyszłości (nie pamiętam daty) skraca się czas darmowych miesięcy z 6 do 4 w ofercie za 59,90zł i więcej.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #643938  autor: wojtek10611
 02 lip 2013, 07:22
A poprzez wykorzystanie kodu na 30% nie ma tych darmowych miesięcy :(

 #643944  autor: bora1410
 02 lip 2013, 07:50
Na infolinii twierdzą że przysługuje 3 miesiące bez abonamentu z kodem 30%. Zobaczymy jak przyjdzie umowa i pierwszy rachunek do zapłaty.

 #643945  autor: ebolla
 02 lip 2013, 07:52
wojtek10611 a możesz to jakoś uargumentować?

Ja przenosiłem numer (korzystając z kodu groupona) i ostatnio została mi wystawiona faktura do zapłaty.

Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć w regulaminie aby kod nie upoważniał do 3 darmowych miesięcy.

Jestem w trakcie reklamacji i nie mam zamiaru płacić chyba, że wskażą mi regulamin gdzie jasno i wyraźnie jest taki zapis.

Pozdrawiam

 #643962  autor: wojtek10611
 02 lip 2013, 09:06
No ja z kodem z rabatem 200zł miałem w zamówieniu 3 miesiące bez opłat a z kodem 30% z groupona jak i nie z groupona nie miałem żadnych darmowych miesięcy uwzględnionych. Normalny abonament od początku.

edit. w sumie dzisiaj po raz kolejny zadzwonię do sklepu co by ich ponaglić, bo jak dupska im się nie ruszy to nie zrobią nic i przy okazji zapytam o te darmowe.

 #643976  autor: ebolla
 02 lip 2013, 09:59
wojtek10611 ok, ale wygląda to tak, że w żadnym regulaminie nie jest zapisane, że korzystając z kodu groupona nie przysługują Ci te 3 miesiące.

Więc jeśli nie jest zapisane tak, to znaczy, że powinno przysługiwać.

Dam znać co mi uda się wywalczyć, aczkolwiek wychodzę z założenia, że uznają mi reklamacje.

 #644024  autor: toledo
 02 lip 2013, 12:21
Przy tych kodach pracowniczych na 30% to było mówione przez tych co dają te kody (kilka stron wcześniej), że nie łączy się 3 miesiącami zniżki. Później przychodziła umowa przecież na której nie ma nic o 3 miesiącach zniżki.

A odnośnie groupona.
do ebolla A na umowie którą dostałeś i PODPISAŁEŚ miałeś napisane o tych 3 miesiącach zniżki? Nie miałeś przecież. Więc widziały gały co brały. Było nie podpisywać, byś dostał tylko 19 zł zwrotu wtedy i byś tyle z tego miał. To samo może zrobić bora1410 tylko czy się opłaci, bo już sama zniżka 30% jest bardzo atrakcyjna.

Co nie zmienia faktu, że Orange trochę powinno zrobić porządku z tymi promocjami.

 #644043  autor: ebolla
 02 lip 2013, 12:53
toledo "A na umowie którą dostałeś i PODPISAŁEŚ miałeś napisane o tych 3 miesiącach zniżki? Nie miałeś przecież. Więc widziały gały co brały." nie było jak również nie ma informacji o pakiecie internetowym który mi przysługuje.

Konsultant na infolinii powiedział, że w tym przypadku jeszcze istotny jest regulamin który reguluje te sprawy.

A więc jeśli w umowie jest wypisane w załącznikach regulamin dotyczący zniżki 0zł a w tym regulaminie nic nie piszę o braku przyznania promocji przy wykorzystaniu kodu to czekam teraz na odpowiedź z Orange.

Więc przeczytałem umowę, przeczytałem dokładnie regulaminy zanim cokolwiek podpisałem.

Ps. Fakt, że nawet bez zniżki opłacało się podpisać ze względu na 30%+szalone dni.

 #644045  autor: Nottenick
 02 lip 2013, 12:56
ebolla pisze:Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć w regulaminie aby kod nie upoważniał do 3 darmowych miesięcy.
Czy na umowie masz wskazane, że obejmuje Cię Regulamin Promocji "Przenieś Numer do Orange" ( obowiązuje od 4 lutego 2013 do odwołania)?

W tym właśnie regulaminie zawarta jest promocja dotycząca darmowych miesięcy, więc jak na umowie nie masz śladu tej promocji, to obawiam się, że twoja reklamacja zostanie odrzucona.

 #644091  autor: ebolla
 02 lip 2013, 14:47
Nottenick adekwatnie do pakietu internetowego mam w umowie "że oświadczam o zapoznaniu się z regulaminami...." i jednym z tych regulaminów jest regulamin promocji "przenieś numer do Orange".

Ogólnie czy mam to czy nie mam, regulamin tej promocji wyraźnie mówi co i jak wiec oczekuje wyjaśnień od Orange.

Nie ma sensu dalej dyskutować, poczekamy co mi odpowiedzą z Orange.

O wyniku sprawy na pewno dam znać na forum.

Pozdrawiam

 #644261  autor: miki4g
 03 lip 2013, 00:40
Czy mógłbym poprosić o potwierdzenie informacji, ze przez e shop(czy telesales tez?) można przenosić numer z karty w innej sieci do Orange na abonament. Od kiedy takie udogodnienia? I jeszcze jedno, czy nadal obowiązuje limit 1 podpisanej umowy na dany numer pesel-40 dni?

 #644565  autor: Orange Ekspert
 04 lip 2013, 14:10
lee-92 pisze:Witam, jestem w tej chwili w takiej sytuacji iż wszyscy znajomi i rodzina przenieśli się do Orange (ok 8 osób) a ja zostałem w Play z umową tylko SIM do 9 listopada 2013r. I teraz pytanie czy jeśli bym chciał przenieść numer wcześniej do Orange np. po 9 sierpnia to mogę to zrobić czy musze czekać dłużej ? chciałbym wybrać abon. za 69 zł + telefon. I tutaj rodzi się drugie pytanie czy w przypadku takiego wcześniejszego przeniesienia da się ponegocjować cenę telefonu ? Np. Samsung Galaxy S3 mini kosztuje ~280 zł a ja bym chciał go za te powiedzmy 100 zł góra.
W sierpniu możesz już jak najbardziej takie zamówienie złożyć. Do czasu przeniesienia numeru korzystasz z numeru tymczasowego w Orange. Podczas składania zamówienia możesz wybrać, kiedy chcesz przenieść numer np. datą końca umowy u Twojego dotychczasowego operatora. Promocje dostępne w czasie przeniesienia numeru znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... ticle.html Aktualnie dostępne telefony oraz ich cennik znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/klienci_ind/telefony

bora1410 pisze:Na infolinii twierdzą że przysługuje 3 miesiące bez abonamentu z kodem 30%. Zobaczymy jak przyjdzie umowa i pierwszy rachunek do zapłaty.
Kod 30% wyklucza rabat na abonament 100%.
miki4g pisze:Czy mógłbym poprosić o potwierdzenie informacji, ze przez e shop(czy telesales tez?) można przenosić numer z karty w innej sieci do Orange na abonament. Od kiedy takie udogodnienia? I jeszcze jedno, czy nadal obowiązuje limit 1 podpisanej umowy na dany numer pesel-40 dni?
W tym momencie w sklepie internetowy można przenieść również numer na kartę tylko trzeba pamiętać o tym, że numer musi być zarejestrowany.


Pozdrawiam
Tomek

 #644595  autor: kajtekjr84
 04 lip 2013, 15:37
Orange Ekspert pisze:
bora1410 pisze:Na infolinii twierdzą że przysługuje 3 miesiące bez abonamentu z kodem 30%. Zobaczymy jak przyjdzie umowa i pierwszy rachunek do zapłaty.
Kod 30% wyklucza rabat na abonament 100%.


Pozdrawiam
Tomek
Panie Tomku proszę mi powiedzieć czemu nie przysługuje 100% zniżka przez 3 miesiące przy przeniesienu numeru, przecież na stronie grupon http://www.groupon.pl/oferty/szczecin/2 ... 6/22434117 w dodatkowych informacjach jak byk jest napisane, że promocja łączy się z innymi promocjami. Także proszę o konstruktywne uzasadnienie, a nie że nie bo nie.
  • Strona 20 z 69
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 69
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 69