DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54

 #334678  autor: luukkaassz
 11 maja 2009, 17:40
Jak ma się sprawa z MixPlusem? Przy podpisywaniu umowy też trzeba było podpisać regulamin, tylko czy ten sam? Czy także można zerwać umowę bez ponoszenia kosztów?

 #334687  autor: mariusz9a
 11 maja 2009, 18:38
luukkaassz pisze:Jak ma się sprawa z MixPlusem?
luukkaassz pisze:Czy także można zerwać umowę bez ponoszenia kosztów?
Płacisz normalnie karę umowną.

 #334688  autor: ywis
 11 maja 2009, 18:40
MixPlus, to inna sprawa mi się wydaje. Rachunków przecież za to nie nie ma, więc nie sądzę, aby przysłali sam regulamin na adres domowy, no ale mogę się mylić.

 #334694  autor: elrond
 11 maja 2009, 18:46
Wydawać by się mogło, że mixplus też pod to podchodzi... jest telefon, jest umowa a zamiast rachunków stałe kwoty doładowań.

 #334703  autor: mariusz9a
 11 maja 2009, 19:05
To ja jeszcze raz powtórzę - zrywanie umowy z powodu zmian w regulaminie nie dotyczy MixPlusa. Jest to informacja pewna! ;-)

 #334781  autor: dechomenon
 12 maja 2009, 00:32
ja sam jestem zainteresowany zerwaniem umowy na 3 numerach...ale nie dostałem jeszcze nowego regulaminy...a to dopiero na podstawie niego mogę podjąć takie działania!

 #334810  autor: Mirex85
 12 maja 2009, 11:07
A więc co byście doradzili w lutym kupiłem na umowę SE C902 i teraz chciałbym rozwiązać umowę ze względu na zmianę regulaminu, ten sprzedać na allegro ale pyt jaki aparat wziac nowy bo chciałbym znowu podpisać z nimi umowę i potem go znowu sprzedać i kupić na allegro za sumę kwot obu tel

 #334813  autor: Worczynski
 12 maja 2009, 11:29
Jak mniemam każda nowa aktywacja przechodzi przez weryfikacje. I dlatego też myślę, że osoba co zerwała umowę z plusem z powodu braku zgody na zmiany w regulaminie będzie miała stosowną adnotacje w bazie plusa i raczej, jeśli logicznie myśleć nie powinna dostać od razu nowej aktywacji. Zresztą co to w ogóle za kombinowanie. Nie zgadasz się, to się nie zgadzasz, a nie próbujesz w możliwy, ale mało uczciwy sposób zarobić.

Jazz do łez:)

 #334815  autor: elrond
 12 maja 2009, 11:32
Mirex85, jeśli już zrywasz abonament to sie przenieś do innej sieci. Z aktywacją w Plusie może być różnie jak mówi Worczynski. Twoje zerwanie umowy musi być wiarygodne, a jak za chwile znów do nich przylecisz po nową aktywację to prawdopodobnie odmówią. Ktoś już pisał tu na forum, że w systemie Plusa ma być specjalna opcja że umowa zostaje zerwana przez brak akceptacji regulaminu.

 #334818  autor: Worczynski
 12 maja 2009, 11:53
Myślę, że Plus nie pozwoli siebie tak łatwo oskubać. Zresztą o czym my tu Panowie i Panie rozmawiamy:) Przecież w końcu nie po to jest ta furtka, aby nadużywać. Fajnie, że jest taka możliwość, ale też nowy regulamin wcale nie jest zmianą na gorsze:)

Jazz do łez:)

 #334824  autor: ywis
 12 maja 2009, 12:24
A dla mnie zmiana regulaminu i możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji jaką jest kara umowa, to wielki plus, bo iPlus leży i z niego już nie korzystam, a do stycznia 2010 mam umowę.

[ Dodano: 2009-05-12, 12:30 ]
Na jednym z zaprzyjaźnionym dla mnie forum, pewna osoba dostała już na miesiąc maj z rachunkiem nowy regulamin, a więc mam cichą nadzieję, że i w tym miesiącu ja dostanę i od razu polecę z wymówieniem do Plusa :D

 #334828  autor: Xander99
 12 maja 2009, 12:37
ywis pisze:Na jednym z zaprzyjaźnionym dla mnie forum, pewna osoba dostała już na miesiąc maj z rachunkiem nowy regulamin, a więc mam cichą nadzieję, że i w tym miesiącu ja dostanę i od razu polecę z wymówieniem do Plusa :D
To później napisz nam jak sprawa się zakończy :)

INEA

 #334831  autor: ywis
 12 maja 2009, 12:48
No jak może się zakończyć, umowa zostaje rozwiązana po 30 dniach od ostatniego okresu rozliczeniowego jaki się zaczął :) ... i tyle :)

 #334833  autor: mariusz9a
 12 maja 2009, 12:54
elrond pisze: Twoje zerwanie umowy musi być wiarygodne, a jak za chwile znów do nich przylecisz po nową aktywację to prawdopodobnie odmówią.
Nie odmówią. Każą wpłacić kaucję w wysokości ok 760zł.
Dla osób składających rezygnację jest obecnie przygotowywana specjalna oferta utrzymaniowa.

 #334834  autor: Xander99
 12 maja 2009, 12:55
Teoretycznie tak powinno być. Jednak znając moje szczęście do obsługi klienta w Plusie to tak łatwo nie pójdzie... :( Tym bardziej, że chcę przenieść numer do Play Fresh

INEA

 #334835  autor: ywis
 12 maja 2009, 12:59
Xander99, dlaczego teoretycznie? Masz umowę abonamentową, czy mixplusa jakiegoś? Bo jeśli to umowa abonamentowa, to zero problemów i nikt tutaj nie może robić żadnych "ale" jeśli zaniesiesz wymówienie i złożysz w salonie Plusa u siebie, muszą przyjąć bez zająknięcia.

 #334836  autor: Worczynski
 12 maja 2009, 13:04
ywis Akurat w twoim wypadku się nie dziwię, ale jak ktoś liczy, że sprzeda telefon, zerwie umowę, kupi następną aktywacje, z regulaminem, na który się nie zgodził. Ty chcesz tylko skończyć, bo nie korzystasz, inni za to chcą maksymalnie dużo 'wycisnąć' z zaistniałej sytuacji:)

Jazz do łez:)

 #334838  autor: Xander99
 12 maja 2009, 13:06
ywis pisze:Masz umowę abonamentową, czy mixplusa jakiegoś?
Taryfa Kubali.

Najpierw mam iść do Plusa z wymówieniem czy do Play z informacją, że zamierzam przenieść do nich numer ?

INEA

 #334839  autor: ywis
 12 maja 2009, 13:08
No to masz umowę abonamentową, idź pierw do Play i powiedz, że będziesz przenosił nr, zostaw im dyspozycję i zrobią to wszystko za Ciebie w momencie kiedy uprawomocni się Twoje wymówienie w Plusie jeśli je oczywiście złożysz w terminie 7 dni od daty terminu płatności faktury.

 #334841  autor: Xander99
 12 maja 2009, 13:15
Jednak we wiadomościach jest napisane "Procedura realizowana jest standardową ścieżką, bez możliwości ustanowienia pełnomocnictwa."
Nie mogę udzielić Play pełnomocnictwa ?

INEA
  • Strona 3 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54