Problemu nie miałem, w treści wypowiedzenia wpisałem że rezygnuję z dalszego korzystania z usług z powodu braku satysfakcjonującej oferty, no i jak zadzwoniono do mnie z DUK to się zapytano jaki to dokładnie powód rezygnacji po tak długoletniej (8 lat) współpracy dla tego numeru, więc powtórzyłem że brak satysfakcjonującej oferty bo konkurencja za przejście do nich oferuje pół roku abonamentu za darmo, więc jest to średnio abonament tańszy przez 2 lata o 25% i pozostając w orange liczyłbym na coś podobnego jak dla lojalnego klienta i interesowałby mnie rabat 30% na abonament jaki miałem przy dotychczasowej umowy i interesujący mnie telefon (LG G3) w przystępnej cenie, po czym przedstawiono mi ofertę z rabatem 30% na abonament i 300zł na telefon, chociaż konsultant nie używał słów rabat 30% i rabat 300zł tylko podawał zrabatowane kwoty abonamentu i cene telefonu a że wcześniej miałem wyliczone ile co kosztuje z jakim rabatem to wiedziałem że to właśnie są takie rabaty. Podczas rozmowy początkowo nie powiedziałem jaki abonament by mnie interesował i konsultant przedstawił mi ofertę z abonamentem 89,99(105,98) żeby interesujący mnie telefon był w przystępnej cenie, ale jak powiedziałem że interesuje mnie abonament wspólny to po chwili usłyszałem ofertę na abonament 99,99(115,98) też z tymi maksymalnymi rabatami czyli cena abonamentu 66,69zł. Nie pamiętam już czy konsultant sam od razu dorzucił te Nielimitowane rozmowy na stacjonarne czy musiałem się o nie upomnieć ale o pakiet Europa napewno sam sie upomniałem, na co konsultant odpowiedział "już sprawdzam czy będzie dostępne w systemie... i tak jest dostępne, a więc dostanie pan też pakiet europa" przy czy wspominał że to tylko dla numeru głównego ale jak doszliśmy do tego na forum obie usługi są dla wszystkich numerów również tych dodatkowych. Konsultant z którym prowadziłem rozmowę był konkretny i rzeczowy więc nie wiem czy to jego zasługa że bez problemu od razu dostałem taką ofertę czy tak to w praktyce wygląda w takich sytuacjach jak ktoś ma tydzień do końca umowy + dodatkowy miesiąc do wyłączenia numeru bo nie zachowałem miesięcznego okresu wypowiedzenia przed końcem umowy.