DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 69
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 69

 #646681  autor: vadis
 13 lip 2013, 07:58
Witam,

Mam pytanie odnośnie przeniesienia numeru, było to wałkowane wcześniej kilkukrotnie, ale dalej mam małą niejasność.

Czy mogę przenieść numer do Orange, w taki sposób, by nie płacić dwóch abonamentów naraz (pomijając zniżki), dokładniej, czy można zrobić tak, żeby by abonament z Orange 'biegł' dopiero po zakończeniu okresu promocyjnego u mojego obecnego operatora?

Z góry dziękuję.

 #646706  autor: kajtekjr84
 13 lip 2013, 10:32
Tak samo z promocją "Przenieś numer do Orange". Na umowie może nie być śladu żadnych z bonusów, ale spełniając warunki tej promocji jestem uprawniony do otrzymania zniżek z niej wynikających.
Tylko że na umowie nie masz regulaminu "przenieś numer do orange" chociaż powinien być.

 #647117  autor: Orange Ekspert
 14 lip 2013, 20:17
Nottenick pisze:
Orange Ekspert pisze:
bora1410 pisze:Panie Tomku, Panie Orange Ekspercie. Czemu pan robi z ludzi cymbałów. Proszę zwyczajnie odpowiedzieć na poprzednie posty i podać link do regulaminu który wyraźnie mówi że korzystając z groupona nie dostaniemy 3 miesięcy gratis.
Podaje link gdzie była możliwość przeniesienia numeru.
http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/2 ... 6/22434113
Piszę jak byk "Oferta łączy się z innymi promocjami". Prosimy więc o regulamin który temu przeczy. Jest pan przecież z Orange w dodatku jest pan ekspertem to chyba to nie jest za trudne dla pana. Bo na tą chwile to takie twierdzenie "nie bo nie".

Promocja, do której link podałeś nie dotyczy przeniesienia numeru: „oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange poza mix i przeniesieniu numeru z innej sieci”. Dlatego też nie ma informacji o promocji w regulaminie.

Jeśli rabat został przyznany jest to najprawdopodobniej błąd systemowy i możesz go reklamować. Jeśli to się potwierdzi dział reklamacji może się przychylić do Twojej prośby i anulować rabat na abonament 30% na okres 24 miesięcy a przyznać rabat 100% na okres 3 miesięcy.
Do Experta Orange:

Kupon Goupon o którym tyczy się dyskusja był dostępny pierwotnie z datą ważności 21.06.2013 i określał następujące warunki: oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange i przeniesieniu numeru z innej sieci ( Osobiście zakupiłem kupon na takich warunkach i na jego podstawie złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z innej sieci )

Następnie, kupon został przedłużony o dwa dni ( do 23.06.2013 ) oraz do warunków uprawniających do skorzystanie z tego kuponu został dodany literał "poza mix".

Ciekawe, czy faktycznie dodanie słowa "poza mix" wyklucza również możliwość przeniesienia numeru w stosunku do poprzedniej wersji warunków? Nie sądzę, o czym świadczy, że numer można było bezproblemowo przenosić korzystając z tego kuponu (ale nowego abonamentu mix nie można było zawrzeć).

Teraz, gdy okazało się, że jest spora grupa klientów który zostali objęci dwiema promocjami to Orange odwraca kota ogonem i twierdzi, że przecież oferta Grouponu na przeniesienie numeru nigdy nie istniała.

Wygląda to po prostu na bałagan panujący w Orange przez który klientom zostały przyznane dwa niezależne rabaty, których Orange do końca nie przewidział planując tę akcję promocyjną. Abstrahując od okoliczności w jakich zostały przyznane te rabaty, skoro zostały przyznane to Orange nie ma prawa pozbawiać abonentów praw już nabytych. Sugestia jakoby w reklamacji domagać się anulowania jednego z przyznanych rabatów jest moim zdaniem absurdalna.
Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie i każdy przypadek jest inny. Zawsze zależy nam na zadowoleniu klientów i wszelkiego rodzaju sytuacje, które nie są do końca jasne czy budzą, chociaż minimalne wątpliwością często są rozpatrywane na korzyść klientów, mimo że zawsze ostateczną decyzję podejmuje osoba rozpatrująca reklamację. Ale aby pisać o szczegółach to trzeba znać konkretną sytuację. Jeśli skorzystałeś z tej promocji to napisz do nas. Sprawdzimy to i ustosunkujemy się do konkretnej sytuacji. To samo dotyczy innych użytkowników.



kikiz pisze:
chomik0 pisze:
Szczerze mówiąc ja jestem zadowolony, mam abonament niższy o 30% telefon tańszy o kilkaset złotych bo skorzystałem z dodatkowej promocji więc specjalnie nie będę protestował. Jeżeli jednak zniżka 100% przez 3 miesiące figuruje w umowie przeze mnie podpisanej to mam prawo się jej domagać.
Wszystkie rabaty są widoczne na umowie. Jeśli posiadasz obydwa a któregoś nie otrzymałeś to napisz. Sprawdzimy to.
Skoczek135 pisze:Witajcie. Chciałem przenieść numer z play do orange. Zrobiłem to poprzez stronę internetową, wykorzystując przy tym kod rabatowy oraz promocje szalone dni.
Pare dni po złożeniu zamówienia przyszedł kurier z dokumentami potrzebnymi do przeniesienia. Dnia 23 czerwca dostałem wiadomość, że termin przeniesienia jest ustalony na 1 sierpień, a mój numer tymczasowy jest aktywny (pomimo że go nie otrzymałem tak jak i umowy oraz telefonu). Dnia 1 lipca otrzymałem maila z którego wynika iż nie została wyrażona zgodna na przeniesienie i jeżeli nie chce stracić numeru to muszę wysłać pisemną rezygnacje. I od tego momentu rozmawiałem w sumie 5h z orange i nic się nie mogę dowiedzieć.
W bok mówią, że jest ustalony dzień przeniesienia. W dziale weryfikacji stwierdzili, że wyrazili zgodę na przeniesienie. W dziale obsługi przenoszenia numerów twierdzą również że wniosek o przeniesienie jest rozpatrzony pozytywnie. Na infolinii sklepu internetowego mówią że dział weryfikacji nie wyraził zgody. A play zgodził się na przeniesienie i naliczył mi karę.
Dopowiem że wszystkie rozmowy mam nagrane bo wiem że operatorzy lubią robić problemy i wole się zabezpieczyć. Pisałem do orange na mail, na facebooku, poprzez formularz zgłoszeniowy i nic nie mogę się dowiedzieć. Ogólnie jutro mam napisać pismo do uokiku, rzecznika praw konsumenta oraz jedna kopia pójdzie do orange. Nieodpuszcze i otrzymam tą oferte na którą się zdecydowałem choćby wszystko miałoby przejść na drogę sądową.
Nigdy nie byłem nigdzie zadłużony, nigdy nie zgłoszona została informacja o kradzieży telefonu etc.
Co w mojej sytuacji powinienem zrobić i jak dochodzić swoich praw?


Serdecznie dziękuje z góry za pomoc i pozdrawiam
Jeśli sprawa nie została wyjaśniona to skontaktuj się ze mną http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 W treści zgłoszenia podaj link do tego wątku, Twoje dane oraz numer telefonu, który przenosisz. Sprawdzę to.
vadis pisze:Witam,

Mam pytanie odnośnie przeniesienia numeru, było to wałkowane wcześniej kilkukrotnie, ale dalej mam małą niejasność.

Czy mogę przenieść numer do Orange, w taki sposób, by nie płacić dwóch abonamentów naraz (pomijając zniżki), dokładniej, czy można zrobić tak, żeby by abonament z Orange 'biegł' dopiero po zakończeniu okresu promocyjnego u mojego obecnego operatora?

Z góry dziękuję.
W sklepie internetowym możesz wybrać jedną z trzech opcji przeniesienia numeru:

- z datą końca umowy
- z zachowaniem okresu wypowiedzenia
- z konkretną datą (nie wcześniej niż 8 dni od dnia złożenia zamówienia na stronie).

W każdym przypadku abonament jest liczony od daty aktywacji numeru tymczasowego. Po to m.in. została wprowadzona promocja, w której przy przeniesieniu numeru przez sklep internetowy możesz otrzymać rabat na abonament 100% nawet na okres 3 miesięcy. Szczegóły tutaj http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... ticle.html. Aby nie płacić kary za zerwanie umowy u dotychczasowego operatora najlepiej jest wybrać opcję pierwszą, czyli z datą końca umowy.

Pozdrawiam
Tomek

 #647182  autor: kikiz
 15 lip 2013, 01:08
Pytanie nadal pozostaje.
Dlaczego zniżka 100% nie jest przyznawana z automatu ? I proszę nie mydlić ludziom oczu o wykluczaniu się ofert, o ich nieważności lub niezgodności z Grouponem.

W regulaminie stoi jak byk, że przy przenoszeniu numery jest +20% więcej minut, tylko 10 zł aktywacji oraz 3 miesiące + niepełny okres rozliczeniowy z rabatem 100% na abonament.
Dlaczego więc te zapisy są respektowane wybiórczo ?

Dlaczego pierwsze dwa są zawarte w umowie, a o ostatni trzeba się dopominać skoro nie ma żadnych podstaw do jego wykluczenia ?
Umowa o przeniesienie została podpisana, kod zniżki 30% przyjęty, a regulamin wykluczający jakiekolwiek promocje lub ich postanowienia nie istniał i nie pojawił się w toku sprawy.
Orange Ekspert pisze:Wszystkie rabaty są widoczne na umowie. Jeśli posiadasz obydwa a któregoś nie otrzymałeś to napisz. Sprawdzimy to.
Czyli poniższy cytat z umowy mam rozumieć jako dwie zniżki po 30% ?
e-rabat 30% na abonament przez 24 miesiące - 2013-xx-xx
rabat 30% na 24 miesięcy na abonament - 2013-xx-xx

 #647531  autor: jadrian
 16 lip 2013, 10:40
No więc tak.

Dzwoniłem do BOK zgłosić reklamację, odnośnie nie przyznania rabatu 100% na abo w związku z przenoszeniem numeru z innej sieci. Konsultant sprawdził moją umowę i przyznał że mam rabat na abo w wysokosci 30% i opłata aktywacyjna obniżona do 10zł. Potem spytał czy skorzystałem z bezpłatnego ściągnięcia simlocka - odpowiedziałem że tak- więc napisał reklamację.
Po godzinie zadzwonił do mnie z informacją iż rzeczywiście faktura zsotała błędnie naliczona i został przyznany mi rabat na 100% na 3 miesiące i zostanie wystawiona faktura korygująca.
Widać trafiłem na kompetentną osobę która wie o co chodzi :)

Także, polecam składać reklamacje telefonicznie :)

 #647586  autor: wojtek10611
 16 lip 2013, 13:56
jadrian ale powiedz mi jedno. To już po pierwszej fakturze było czy przed przeniesieniem jeszcze ? Czy w zamówieniu internetowym miałeś uwzględnione te 3 miesiące ? Bo ja przenoszę numer. A właściwie moje zamówienie wisi od 3 tygodni i już 3 razy dzwoniłem do sklepu i mają coś ruszyć, ale nie mam uwzględnionych tych 3 miesięcy :| to nie wiem czy mam już teraz dzwonić z reklamacją żeby dodali te 3 miesiące przy przeniesieniu czy nie ?

 #647592  autor: jadrian
 16 lip 2013, 14:09
wojtek10611,
Reklamacje złożyłem po wystawieniu faktury już będąc klientem orange. W zamówieniu internetowym nie miałem uwzględnionych tych 3 miesięcy. W umowie mam napisane rabat 30%, opłata aktywacyjna 10 zł i nie limitowane rozmowy i smsmy. Dodatkowo na drugiej stronie jest zapis, że załącznikami do umowy są następujące regulaminy i są one tam wymienione.

 #647596  autor: wojtek10611
 16 lip 2013, 14:26
No to ja w zamówieniu mam tak samo jak Ty. Z simlocka też korzystał będę. Czyli po pierwszej fakturze jak nie będzie 0zł tylko normalny abonament to zadzwonić i przyznają tak ? :) Tylko niech dupsko ruszą najpierw z umową bo 3 tygodnie to już przesada tym bardziej, że za 5 dni kończy mi się umowa z T-mobile. Przenosiłem miesiąc przed, tzn składałem zamówienie i do tego czasu wisi :o.

 #647600  autor: jadrian
 16 lip 2013, 14:41
wojtek10611 pisze: Czyli po pierwszej fakturze jak nie będzie 0zł tylko normalny abonament to zadzwonić i przyznają tak ?
Ja tak zrobiłem.

 #647602  autor: wojtek10611
 16 lip 2013, 14:47
Okej, dzięki za info. Bo ktoś tam już pisał o reklamacji i też mu przyjęli ale nie wiedziałem na jakiej to zasadzie. Chyba przed podpisaniem nie ma sensu walczyć o te 3 miechy tylko lepiej przy pierwszej fakturze bo widać chyba w tym momencie przyjmują reklamacje.

 #647621  autor: Orange Ekspert
 16 lip 2013, 15:29
wojtek10611 pisze:jadrian ale powiedz mi jedno. To już po pierwszej fakturze było czy przed przeniesieniem jeszcze ? Czy w zamówieniu internetowym miałeś uwzględnione te 3 miesiące ? Bo ja przenoszę numer. A właściwie moje zamówienie wisi od 3 tygodni i już 3 razy dzwoniłem do sklepu i mają coś ruszyć, ale nie mam uwzględnionych tych 3 miesięcy :| to nie wiem czy mam już teraz dzwonić z reklamacją żeby dodali te 3 miesiące przy przeniesieniu czy nie ?
Jeśli zamówienie nie dotrze do Ciebie w ciągu najbliższych dni to napisz do mnie korzystając z tego formularza: http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 W treści podaj numer zamówienia, numer telefonu przenoszonego, Twoje dane osobowe oraz link do tego wątku. Postaram się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek

 #647721  autor: kikiz
 16 lip 2013, 20:38
Co ma do tego zdjecie simlocka ?

 #647831  autor: vadis
 17 lip 2013, 09:19
Witam,


Wczoraj próbowałem przenieść numer do Orange przez internet, jednak zamówienie zostało odrzucone. Po kontakcie z BOKiem, dowiedziałem się, że przeniesienie numeru przez internet jest możliwe wyłącznie dla abonamentów, które trwają krócej niż 2 miesiące (mój trwa jeszcze 2,5 miesiąca).

Czy w takim wypadku, zostanę objęty karencją? Czy będę musiał czekać jeszcze 40 dni, by móc przenieść numer?


Pozdrawiam

 #647866  autor: wojtek10611
 17 lip 2013, 11:01
Orange Ekspert okej napiszę jak tylko wrócę z pracy.

Co do jeszcze wiszenia tego zamówienia, to może być tak, że coś mi śmierdzi ze stanem telefonu. Podobno straszne ubytki są już w magazynach z One X którego ja zamawiałem. Nawet Regenersis podobno już ma problemy z naprawami a chodzą przecieki, że z racji braku na stanie telefonów, mają wymieniać One X na One. Ile w tym prawdy nie wiadomo. 32GB już nie ma u Polskich operatorów zostały 16GB który i ja zamówiłem i żeby nie było tak, żeby i one się skończyły. Jeśli Orange Ekspert wie coś o stanie telefonów w magazynach to też proszę o informację. To jedna kwestia, druga to fakt wprowadzenia tej zmiany w z kurierem, że przyjeżdża tylko raz i mają pieprznik. Bo pierwsze przedłużenie składałem jakoś koło 20 maja i niestety tamtą umową musiałem odesłać bo popełniłem błąd w zamówieniu a mimo tego wtedy kurier przyjechał ledwo po 5 dniach. Teraz gdy składałem koło 25 czerwca zamówienie na to przeniesienie które obecnie wisi 3 tygodnie kuriera jak nie było tak nie ma :o

 #647959  autor: bartek1985
 17 lip 2013, 16:38
Panowie dla przenoszacych numer z PLAY orange dawal 6 m-cy free, pozniej podobno spadlo do 4 m-cy(info z infolinii). Jak jest obecnie? Na stronie sa 3 m-ce, ale wiem, ze infolinia rzadzi sie swoimi prawami

 #647974  autor: Yeltzin
 17 lip 2013, 17:23
Orange Ekspert pisze:vadis napisał/a:
Witam,

Mam pytanie odnośnie przeniesienia numeru, było to wałkowane wcześniej kilkukrotnie, ale dalej mam małą niejasność.

Czy mogę przenieść numer do Orange, w taki sposób, by nie płacić dwóch abonamentów naraz (pomijając zniżki), dokładniej, czy można zrobić tak, żeby by abonament z Orange 'biegł' dopiero po zakończeniu okresu promocyjnego u mojego obecnego operatora?

Z góry dziękuję.


W sklepie internetowym możesz wybrać jedną z trzech opcji przeniesienia numeru:

- z datą końca umowy
- z zachowaniem okresu wypowiedzenia
- z konkretną datą (nie wcześniej niż 8 dni od dnia złożenia zamówienia na stronie).

W każdym przypadku abonament jest liczony od daty aktywacji numeru tymczasowego. Po to m.in. została wprowadzona promocja, w której przy przeniesieniu numeru przez sklep internetowy możesz otrzymać rabat na abonament 100% nawet na okres 3 miesięcy. Szczegóły tutaj http://www.orange.pl/kid,...e,article.html. Aby nie płacić kary za zerwanie umowy u dotychczasowego operatora najlepiej jest wybrać opcję pierwszą, czyli z datą końca umowy.

Pozdrawiam
Tomek
Witam

Czy mam rozumieć, że przenosząc numer od operatora, z którym wiąże mnie umowa do 20 września 2013, i nie aktywując numeru tymczasowego w okresie od podpisania umowy z Orange do momentu faktycznego przeniesienia numeru z dniem wygaśnięcia starej umowy z poprzednim operatorem (opcja przeniesienie numeru z datą końca umowy), nie będzie naliczany abonament przez Orange?

Czy w takim przypadku mając przyznane zwolnienie z abonamentu na 3 miesiące, okres ten liczony będzie od dnia 20 września 2013 r. ?

 #648056  autor: orson_dzi
 17 lip 2013, 23:35
do momentu faktycznego przeniesienia numeru z dniem wygaśnięcia starej umowy z poprzednim operatorem (opcja przeniesienie numeru z datą końca umowy), nie będzie naliczany abonament przez Orange?

Czy w takim przypadku mając przyznane zwolnienie z abonamentu na 3 miesiące, okres ten liczony będzie od dnia 20 września 2013 r. ?
W wieeelkim skrócie - chciałbyś. Numer tymczasowy zostanie aktywowany w 2-3 dni od złożenia podpisu na umowie i leci abonament.
bartek1985 pisze:pozniej podobno spadlo do 4 m-cy
Pisałem o tym kilka stron temu. Miało zostać skrócone, ale kiedy, to nie pamiętam już dat. Możliwe, że już to działa.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #648708  autor: Orange Ekspert
 20 lip 2013, 19:18
Numer tymczasowy jest aktywowany maksymalnie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki.

 #649013  autor: wojtek10611
 22 lip 2013, 07:14
3 telefony do sklepu Orange, 5 wiadomości na czacie i do bok-u, tydzień minął i gówno zrobione. 4 tygodnie od złożenia przeniesienia nadal nic nie ma, więc pieprzę Orange i w dupie nie przenoszę numeru bo to jakieś jaja są.

[ Dodano: 2013-07-22, 19:23 ]
Hahaha, to jest kpina. Jaja sobie chyba orange robi. Gościu mówił na sklepie infolinii, że załatwi. sprawdzam dziś, wczoraj się umowa z t-mobile skończyła, Zamówienie jest zamknięte w orange. Buhahahah parodia nie operator.

 #649669  autor: JejoX
 24 lip 2013, 16:51
Hej,

Umowa z Play kończy mi sie 12.10.2013 to kiedy mogę złożyć wniosek o przeniesienie żeby nie płacić kary umownej playowi? Chciałbym to zrobić do 16.08 bo mam ten kupon rabatowy -30% i boje sie , ze potem juz ich moze nie być :/


Nie chce sie z drugiej strony tez bujac zbyt długo na numerze zastepczym:/
  • Strona 24 z 69
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 69
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 69