DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 29
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
 #1172585  autor: Vieslav
 02 cze 2024, 11:07
asdaf pisze:
02 cze 2024, 10:40
To był billing papierowy? W aplikacji w wykazie połączeń takiego wyróżnienia nie widzę.
Billing pobrany z aplikacji. Może raczej "rachunek szczegółowy".
 #1174678  autor: KC-KARLOS
 08 lip 2024, 16:18
Vectra przygotowała tańszą ofertę głosową na czas nieokreślony. Jej parametry to:
> bez limitu rozmowy/sms/mms w PL i UE
> 10 GB (również w 5G Playa) - po ich wykorzystaniu spadek prędkości do 1 mbps pobierania i 0,38 mbps wysyłania)
> 7,81 GB limitu w UE
> umowa bezterminowa, zamiast umowy na 2 lata

Cena? 14,99/mc. Aktywacja to jedyne 5 zł. Czas promocji do 31 lipca 2024.
Więcej info: https://www.vectra.pl/oferta/9025/?utm_ ... 5cb49b0e96
regulamin: https://tvo-8-1.e.blueonline.tv/s/vectr ... -0.pdf?211

Kto chce więcej gigabajtów na pełnej prędkości, nadal może wybrać ofertę za 19,99/mc również bezterminową, z 3x większą ilością GB, aktywacja tylko za 1 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174774  autor: reset89
 10 lip 2024, 02:16
Podobno prędkość pobierania w 5G jest obcinana do 70 Mbit/s - tak przeczytałem.

Druga sprawa, czy technicznie są takie same priorytety w zasięgu jak w przypadku Fakt Mobile? Jak to technicznie wygląda w przeciwieństwie do Play i taryfy Fakt?
 #1174784  autor: KC-KARLOS
 10 lip 2024, 10:06
reset89: to 70 mbps nie jest stałe, ja informuje o obciętych osiągach w 5G (szczególnie w n78), prędkości idą w przedziale między 60 a 100 mbps. Jedni mogą mieć szybszy transfer, a inni nieco wolniejszy. Ważne, że jest stabilnie i niedrogo. Coś za coś. Skądś się bierze ta niska cena z bogactwem możliwości, jak na oferty na łączach Play.

Vectra niczym się nie różni od submarek/taryf czy innych MVNO'sów Playa - ale zauważalne są lekkie różnice, jeśli MVNO ma dobrą umowę z Play, to mają dostęp do wszystkiego. W Vectrze działają kody USSD, ale dodatkowo masz obsługę konta w Strefie Klienta. Możesz zalogować się do roamingu krajowego Orange. No i masz 1 mbps lejek poza pakietami na szybszego neta (niespotykane w abonamentach czy prepaidach fioletowych - i to w tak niskiej cenie).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1174910  autor: zielo53
 12 lip 2024, 08:51
KC-KARLOS pisze:
08 lip 2024, 16:18
Vectra przygotowała tańszą ofertę głosową na czas nieokreślony. Jej parametry to:
> bez limitu rozmowy/sms/mms w PL i UE
> 10 GB (również w 5G Playa) - po ich wykorzystaniu spadek prędkości do 1 mbps pobierania i 0,38 mbps wysyłania)
> 7,81 GB limitu w UE
> umowa bezterminowa, zamiast umowy na 2 lata

Cena? 14,99/mc. Aktywacja to jedyne 5 zł. Czas promocji do 31 lipca 2024.
Więcej info: https://www.vectra.pl/oferta/9025/?utm_ ... 5cb49b0e96
regulamin: https://tvo-8-1.e.blueonline.tv/s/vectr ... -0.pdf?211

Kto chce więcej gigabajtów na pełnej prędkości, nadal może wybrać ofertę za 19,99/mc również bezterminową, z 3x większą ilością GB, aktywacja tylko za 1 zł.
Próbowałem przenieść numer z Faktu Mobile do tej oferty i po wypełnieniu całego wniosku i kliknięciu żółtego przycisku "Wyślij zgodę i przejdź dalej " formularz przesuwa mi się na samą górę strony :shock: i nic więcej się nie dzieje, brak też komunikatów o błędach :roll: ktoś miał podobny problem ?
 #1175125  autor: bige93
 16 lip 2024, 00:08
Da się zablokować płatną transmisję danych w roamingu, jak to można zrobić np. w Heyah 01? Chodzi mi oto żeby internet poza UE się nie łączył nawet, a dzwonić było można. Za "wyłącz roaming w ustawieniach telefonu" z góry dziękuję.
 #1175126  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2024, 00:25
bige93: skontaktuj się z BOK, aby móc ustalić limit wydatków w roamingu poza limitem GB wliczonych w abonament, a ich masz najwięcej z ofert na zasięgu Playa. Nie mam informacji czy limit wydatków abonamentowych obowiązuje też w roamingu (domyślny limit poza abonamentem wynosi 100 zł/mc).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175139  autor: KC-KARLOS
 16 lip 2024, 10:04
Remington: co masz na myśli? W cennikach i RŚUM nie ma mowy na ten temat, jest mowa o limicie wydatków abonamentowych. Domyślny limit to 100 zł, po których usługi będą zablokowane, chroniąc przed wysokimi fakturami - moim zdaniem fajna sprawa. Limit można w BOK zwiększyć do 500 zł mies. lub jednorazowo na najbliższy jeden mies. rozlicz. w kwocie 10, 50 lub 100 zł. Oferta jest niskokosztowa i tak musi być - kłopotem może być działanie w roamingu m/n, trzeba skontaktować się z BOK, aby odblokować wstęp do wszystkich sieci roamingowych, niż tylko do jednej (tak ma Play).
W razie co daje linki do aktualnego regulaminu szczegółowy świadczenia usług oraz cennika usług mobilnych:
> cennik: https://tvo-28-7.e.blueonline.tv/s/vect ... 16.pdf?211
> RSŚUM: https://tvo-28-4.e.blueonline.tv/s/vect ... 15.pdf?211

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175148  autor: Remington
 16 lip 2024, 11:04
KC-KARLOS pisze:
16 lip 2024, 10:04
jest mowa o limicie wydatków abonamentowych. Domyślny limit to 100 zł, po których usługi będą zablokowane, chroniąc przed wysokimi fakturami - moim zdaniem fajna sprawa.

Coś takiego jest u chyba wszystkich operatorów abonamentowych (a przynajmniej u największych) i to od ćwierć wieku. Sprawdzałeś jak to działa? Bynajmniej to nie limit wyłączający usługi, tylko taki, po którym operator może je wyłączyć. W praktyce jedni go stosują, a inni nie - wystarczy przypomnieć horrendalne rachunki za internet gdy nie było pakietów (to wcale nie było tak dawno), moja koleżanka nabiła sobie tak ponad 3 tys. zł w Orange.

Ale ja pisałem o limicie wydatków roamingowych - to jest byt wprowadzony wraz z euroroamingiem i tylko jego kosztów dodatkowych on dotyczy. Poza UE+EOG nie działa, o ile operator nie wprowadzi własnego „bezpiecznika” jak np. Orange (ostatnie automatyczne pakiety roamingowe lub to co jest od 5 lat we Flex).
 #1175269  autor: KC-KARLOS
 19 lip 2024, 12:25
Drodzy, czy możecie potwierdzić informacje o otrzymaniu oferty BEZLIMIT 10 GB za 9,99/mc z umową na czas nieokreślony? Obdzwoniłem utrzymanie klienta (mam koniec umowy w sierpniu) jak i pytałem na infolinii sprzedażowej - proponują albo to samo co w Strefie Klienta (drożej i z gwarancją ceny na 2 lata) albo tak jak na stronie internetowej dla nowego klienta. Jeśli ktoś ma takie info, zapraszam na PW.

Moje dotychczasowe parametry: no-limity + 10 GB (potem lejek 1 mbps), 8,28 GB w UE, za 14,99/mc. Umowa do 31.08.2024, wg regulaminu cena się nie zmieni, ale w okresie bezterminowym cena może się zmienić (potwierdzili to konsultanci).
Pikanterii dodaje fakt, że identyczne parametry, ale bez umowy terminowej są teraz sprzedawane nowym klientom, co krzywdzi obecnych (to niestety standard).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175840  autor: Hosto
 27 lip 2024, 13:55
KC-KARLOS pisze:
17 maja 2024, 10:32
Archeo: jest dostępna wyłącznie dla posiadających jakąkolwiek usługę w Vectrze u konsultanta (jeśli infolinia handlowa jej nie ma, powinieneś zgłosić się do doradcy stałego klienta - też robią dosprzedaż usług) lub u przedstawiciela handlowego / opiekuna budynku, gdzie jest dostępny kablowy dostęp do internetu i telewizji.
Ja nie miałem żadnej usługi w Vectrze i dostałem tę ofertę (10zł/10GB Bezlimit) w kwietniu tego roku na infolinii sprzedażowej, przenosząc nr z Heyah 01. Z odbiorem SIM w salonie Vectry.

Odpukać wszystko działa dobrze . Mam zasięg z nadajników Play + Orange w tel. Miesięcznie nie wykorzystuję w tel więcej niż 7-8 GB więc do 10 GB mam zapas. Faktury papierowe na 9,99zł przychodzą ok 17 dnia mies. :D

Promocja "Bezlimit" aktualnie widzę trwa do 3.9.2024 i obejmuje też nowych, fajnie jeżeli zostanie przedłużona https://tvo-28-5.e.blueonline.tv/s/vect ... -0.pdf?211

W moim pakiecie Bezlimit 10G na dziś dzień w Strefie klienta (ebok.vectra.pl) widzę, że pozostało jeszcze 6,9GB z 10GB Internetu. Do tego jest dostępne pełne 8,28 GB limitu GB w UE. Czyli wygląda na to, że zużywając net krajowy nie zużywam limitu GB w UE, który widzcznie jest naliczany oddzielnie (10GB krajowego + 8,28 GB w UE). :mrgreen:
 #1175850  autor: KC-KARLOS
 27 lip 2024, 14:21
Promocja "Bezlimit" aktualnie widzę trwa do 3.9.2024 i obejmuje też nowych, fajnie jeżeli zostanie przedłużona
Hosto: podany regulamin to wariant dla umowy 2-letniej z gwarancją przez ten czas ceny oferty. 10/mc za 10 GB, 20/mc za 30 GB, 30/mc za 60 GB. Jak twierdzą konsultanci sprzedażowi - tylko dla nowych.

Obecnym na przedłużenie proponują albo oferty dostępne w Strefie Klienta, albo migracja do umowy bezterminowej z 30 GB za 19,99.

10 GB bez umowy terminowej za 14,99 jest do końca lipca.

Ja raczej tyłka nie będę im truł, bo 14,99 za 10 GB w PL + 8,28 GB w UE to cały czas dobra oferta, która cenowo mi się nie zmieniła od 2 lat, gdy inni oberwali podwyżki.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175855  autor: Hosto
 27 lip 2024, 14:29
Owszem Bezlimit 10zł jest dla nowych w tej promocji z linku, ale okres karencji wynosi rozsądne 3 mies. Więc jeżeli dobrze rozumiem ktoś dostał lipne warunki, np. w okresie luty - czerwiec, mógł na 3 mies, zmienić operatora i wrócić jako nowy (do 3 września). :wink:

Nowy Abonent – Uczestnik Promocji, który w dniu przystąpienia do Promocji oraz w okresie 3 (trzech) miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do promocji nie był związany z Dostawcą Usług obowiązującą Umową.
 #1175919  autor: mateo1995
 28 lip 2024, 19:37
Witam, mam kilka pytań do tej powyższej oferty z umową na 2 lata:
1. Jak zdalnie podpisać umowę. Ewentualnie pytanie czy salon Vectra w Nowym Sączu jest nieczynny? Tak wynika ze strony.
https://www.vectra.pl/salony-firmowe-vectra
2. Czy przez okres 24mc jest gwarancja ceny 10zł za pakiet nolimit 10GB?
3. Czy w tej ofercie jest lejek 1Mbit/s
4. Jaki jest pakiet w roamingu? I czy zużycie krajowe pomniejsza pakiet roamingu?
5. Czy można zrobić polecenie zapłaty?
 #1175923  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2024, 20:13
mateo1995:
1. umowę podpiszesz zdalnie. Operator później na fakturze i tak umieści adres najbliższego stacjonarnego punktu sprzedaży, gdzie można załatwić większość spraw.
2. Jeśli to umowa 2-letnia to tak. Masz gwarancję ceny przez ten czas.
3. Jest, cały czas o tym wspominamy, bo naprawdę rzadko się zdarza na zasięgu Playa taka oferta.
4. 8,28 GB w UE. Zużycie krajowe z reguły powinno zużywać pakiet, ale w praktyce jest inaczej - korzystniej. Vectra obecnie po prepaidowych kombinacjach w Orange ma największą ilość GB do wykorzystania w UE. Uwaga - warto przed wyjazdem skontaktować się z BOK i poprosić o włączenie pełnej wersji roamingu, aby móc logować się do każdego operatora w danym kraju, zamiast tylko do jednego.
5. Tak, można. Wniosek można pobrać ze strony operatora ( https://tvo-8-2.e.blueonline.tv/s/vectr ... ku-1-2.pdf ), wypełnić i przesłać do swojego banku. Szybszym i lepszym sposobem byłaby nadpłata (robisz przelew kiedy chcesz) - wówczas zawsze w dniu wystawienia fakturki (zazwyczaj robi to między 4-tym a 8-ym dniem miesiąca kalendarzowego operator skonsumuje fakturowaną kwotę, np. te 9,99.
Dodam, że przelew standardowy na rachunek abonamentowy lub polecenie zapłaty to opcje darmowe. Płatność jednorazowa lub cykliczna poprzez Autopay jest płatna dodatkowo 1,50.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175925  autor: mateo1995
 28 lip 2024, 20:32
Wsystkie moje pytania dotyczyly tej konkretnej oferty 10GB za 10zl z umową na 2 lata. I teraz aby przeniesc numer z fakt mobile do tej oferty trzeba dzwonic na infolinie? Nie widze tej oferty na stronie, jest jedynie ta za 15zl bezterminowa.
 #1175926  autor: KC-KARLOS
 28 lip 2024, 20:36
mateo1995: tak, zadzwoń na 601601601 i w menu wciśnij 1. Połączysz się z konsultantem, który przekaże wszystkie informacje. Umowę z kartą SIM przywiezie kurier, który później zabierze część podpisaną z powrotem do Gdyni (siedziba operatora). Wszystkie dalsze informacje dostaniesz też mailem i smsem na przenoszony numer.
Uwaga. Podaj jako nazwę operatora dawcę P4 lub zwyczajowo Play, wtedy nie będzie kłopotów przy przetwarzaniu wniosku MNP.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 28 z 29
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29