Potwierdzam, ze bez problemu udalo sie zlozyc wniosek o przeniesienie i zamówić kuriera z umową z promocją 9.99zl z 10GB na 2 lata. Nie mam zadnych innych uslug w Vectrze. Mam nadzieje, ze nie bedzie zadnych niemilych niespodzianek.
KC-KARLOS pisze: ↑28 lip 2024, 20:51
mateo1995: jest tylko jeden co do prędkości na tych 10 GB (ogólnie na pakiecie szybszego netu) - prędkości są ograniczone do ok 70-80 mbps pobierania i do 20 mbps wysyłania, również na sieci 5G Play. Możesz to w pełni zaakceptować przy tak niskiej cenie, bo necik masz zapewniony w ramach umowy, nawet gdy przekroczysz 10 GB w kraju, bez ekstra opłat (na 1 mbps działa wiele podstawowych zastosowań internetowych w telefonie).
Domyślny limit to 100 zł (ja nigdy go nie przekraczałem, tylko raz w ramach umowy dopłaciłem 3 zł do faktury za ekstra 1 GB internetu). W BOK u konsultanta możesz zmienić limit np. na 10 zł czy zablokować usługi premium (działają komendy i numery playowe do samodzielnej blokady i ograniczeń tych usług).
Wczesniej o zmianie limitu pisales
"Limit można w BOK zwiększyć do 500 zł mies. lub jednorazowo na najbliższy jeden mies. rozlicz. w kwocie 10, 50 lub 100 zł."
Slowo "jednorazowo" znaczy, ze nie ma opcji zmienic tego limitu wydatkow na max 10zl raz na zawsze?
Jeszcze dopytywalem na infolinii. Odpowiedz konsultanta:
"Nie ma mozliwosci ustawic limitu kwoty np max 10zl na fakturze"
"Jest mozliwosc zablokowania wszelkichndodatkowych uslug"
Czyli co w sytuacji np wykorzystania limitu roamingu za granica? Rozmow miedzynarodowych? Odpowiedz na infolinii jest niezgodna z zapisem w regulaminie:
"
W momencie zawarcia Umowy Dostawca Usług ustala
Miesięczny Limit Wydatków w wysokości uzależnionej od danego
planu taryfowego, określonego w Warunkach Umowy. W trakcie
wykonywania Umowy Abonent ma prawo do bezpłatnej zmiany
domyślnej wysokości Miesięcznego Limitu Wydatków w celu
indywidualnego dostosowania mechanizmu kontroli wydatków
do własnych potrzeb. Zmiana wysokości Miesięcznego Limitu
Wydatków jest możliwa za pośrednictwem Biur Obsługi Klienta,
Salonów Firmowych, Centrum Obsługi Klienta (telefonicznie).
W przypadku przekroczenia Miesięcznego Limitu Wydatków
Dostawca Usług niezwłocznie informuje Abonenta oprzekroczeniu
tego Limitu poprzez wiadomość SMS oraz zawiesza możliwość
realizacji połączeń wychodzących nie objętych Opłatą
Abonamentową (nie dotyczy połączeń alarmowych), do czasu
zakończenia danego Okresu Rozliczeniowego lub zwiększenia
przez Abonenta wysokości Miesięcznego Limitu Wydatków.
Dostępne warianty kwot Miesięcznego Limitu Wydatków
przedstawiono w Cenniku Dostawcy Usług
"