DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35
 #866048  autor: Leo
 14 maja 2016, 15:03
Na koniec następnego okresu rozliczeniowego. Wypowiedziana umowa musi trwać przynajmniej jeden pełny okres rozliczeniowy.
 #866264  autor: jakster
 15 maja 2016, 15:36
Ale jak sie sklada to wypowiedzenie - w jakiej formie? jakie sa mozliwosci

Ale jak umowa juz trwa to rozumiem, ze trzeba zlozyc co najmniej jeden pelny okres rozliczeniowy przed jej koncem, tak?
 #866273  autor: damnian
 15 maja 2016, 16:02
"informujemy, że w sprawie rezygnacji z usług należy zgłosić się do Salonu Orange lub samodzielnie przesłać do nas pismo rezygnacyjne na adres [email protected].
Pismo wypowiadające umowę powinno zawierać następujące dane:
- nr telefonu, imię i nazwisko oraz dokładny adres osoby, na którą telefon jest zarejestrowany, własnoręczny podpis właściciela telefonu"

Ja wysłałem zdjęcie wydrukowanego wypowiedzenia.
 #866595  autor: Orange Ekspert
 17 maja 2016, 10:32
jakster pisze:A jak sie wypowiada umowe w Orange i po jakim czasie dokaldnie od momentu zlozenia wypowiedzenia umowa zostanie zakonczona (jak jest liczony okres wypowiedzenia?)
Obowiązuje jeden pełny okres rozliczeniowy.
 #867348  autor: ManiacGSM
 22 maja 2016, 16:55
Sie ma , nie chcę zakładać kolejnego tematu. W marcu zawarłem umowę, na 24 miesiące ,abo +telefon zniżka -20%. I aktywowałem na mBank te MO-kazję. No i minęło 90 dni i nie dostałem ''zwrotu'' bonusu 150zł za podpisanie umowy. I do kogo mam się zgłosić w ramach reklamacji>? do Orange czy mojego mBanku?

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #867360  autor: ManiacGSM
 22 maja 2016, 18:19
OKej dzięki, dam znać na pewno. Jutro zadzwonię na infolinie do tych lebrów. Dziś mi się już troszeczkę nie chce , a poza tym jutro dzień roboczy -zobaczymy co wymyślą.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #867371  autor: flus
 22 maja 2016, 19:30
też miałem taką sytuacje i się okazuje, że przy kodach -30% -20% itp nie otrzymuje się zwroty z mOkazji, działa to z kodem na 6mc za free
 #867381  autor: ManiacGSM
 22 maja 2016, 20:34
Hmmm ,no to nieciekawie, mam nadzieje że jutro nie dostanę wylewu.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #867509  autor: ManiacGSM
 23 maja 2016, 22:00
Leo pisze:Czy zgłaszałeś mOkazję w tym samym miesiącu, w którym złożyłeś zamówienie na telefon ?
Tak w ten sam dzień ,kiedy odebrałem paczkę od kuriera. najpierw kilknąłem w mBanku a potem na stronie Orange wpisałem numer zamówienia zdaje się oraz numer karty mBank.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #867522  autor: Leo
 23 maja 2016, 23:11
Istotna jest nie data odebrania paczki ale data złożenia zamówienia na stronie Internetowej Orange. Zamówienie składasz np. dziś to jest w maju a paczka przychodzi po 1 czerwca więc zgłoszenie mOkazji już w czerwcu nie przejdzie w mBanku. W uproszczeniu zgłoszenie do mBanku musi się odbyć w tym samym miesiącu co złożenie zamówienia. Uważać muszą ci którzy składają zamówienia pod koniec miesiąca. Zgłaszać mOkazję w tym samym dniu co zamówienie. Nie czekać na dostawę telefonu i umowy.
 #870757  autor: ManiacGSM
 09 cze 2016, 13:49
Sorki ,że tak długo się nie odzywałem . mam straszny meksyk w życiu osobistym. Jestem teraz na bezrobociu (ani się nie chwalę, ani nie żalę) i każdy grosz się liczy. dzwoniłem dzisiaj na infolinię,(pod numer 801 300 800) mBank. Pani z ładnym głosem przyjęła moją reklamację i oznajmiła ,że to może potrwać -cytuję- (standardowe procedury) miesiąc czasu ,a w najgorszym wydaniu kolejne 60 dni ! ! ! :smt070
mada-faka! czyli czekam-y dalej. Wybrałem drogą mailową opcję odpowiedzi. Po rozmowie w dwie minuty dostałem też sms-a z numeru: 2279 , że zarejestrowali moją reklamację pod numerem 71*******.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #872601  autor: ManiacGSM
 20 cze 2016, 14:08
Ok, sprawa zamknięta. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Zdziwiłem się nawet ,że tak szybko. Przyszedł mi sms z informacją ''uznanie na rachunku'' na kwotę 150 zł oraz numer reklamacji. Jak by ktoś z Was miał podobny kłopot to warto walczyć o swoje.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #873689  autor: cinek_wwl
 26 cze 2016, 17:11
Cześć, kończą mi się dwie umowy na abonament głosowy, dysponuje może ktoś wolnymi kodami -30% lub - 20% na całą umowę dla klientów indywidualnych?
 #873696  autor: ManiacGSM
 26 cze 2016, 17:58
cinek_wwl pisze:Cześć, kończą mi się dwie umowy na abonament głosowy, dysponuje może ktoś wolnymi kodami -30% lub - 20% na całą umowę dla klientów indywidualnych?

pisz w tym dziale ,szybko dostaniesz ofertę od kogoś

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 23&t=63021

a tak przy okazji o kodach -30 procent możesz niestety pomarzyć. od dawna ich na razie nie ma.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #873755  autor: cinek_wwl
 27 cze 2016, 09:25
Dzięki ManiacGSM za podpowiedź. Na tym forum jestem regularnie i śledzę te wątki od początku. Wysłałem rezygnację do Orange, szczerze mówiąc jestem zmęczony takim "przepychaniem" od kilku lat pod koniec umowy sytuacja się powtarza, czyli walka z operatorem o najkorzystniejszą ofertę. Często "świeżak" z ulicy otrzyma więcej, a już taki, który przechodzi od obcego operatora na pewno.
Nie zależy mi aż tak bardzo na utrzymaniu abonamentu (dysponuje drugim tel- służbowym, z prawdziwym no-limit w dodatku opłacanym przez pracodawcę). Zobaczymy jak potoczą się dalsze losy. Dzięki za zainteresowanie tematem.
 #873896  autor: ManiacGSM
 27 cze 2016, 19:04
miguell oraz weber123 często mają kody -20%, z tym że miguell często ogłasza się na telepolis.-pisz do nich nas priwa.
Powiedz mi czy zależy Ci na stażu w Orange? bo jeśli nie to możesz po skończonym abonamencie przenieść numer na kartę potem na przykład przenieść na jeden dzień numer do Play i wrócić. i już ''niby'' jesteś dla nich nowym klientem. Tutaj nie zaskoczę Cię niczym, to nie wina konsultantów na słuchawce ,tylko tych jajogłowców na wyższych krzesełkach którzy zawsze ''wiedzą lepiej'' i wymyślili sobie ,że większy bonus dostaje osoba na słuchawce lub w salonie która ''złapie'' nowego klienta. Bo ci przedłużeniowi to (piece of shit) same z nimi problemy. -za dużo się domagają bo znają swoje prawa oraz staż w danej sieci.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #873983  autor: cinek_wwl
 28 cze 2016, 08:05
Dobrze prawisz, ja także nie winie konsultantów tylko wierchuszkę. Czemu mi zależy? To chyba sentyment. Wysłałem rezygnację i czekam na ich ruch, jeśli nie będzie żadnego to po prostu zrezygnuje z ich usług i w niedługim czasie "zabiorę" pozostałe numery od nich. Nie mam wielkiego ciśnienia na pozostanie z tym numerem, bo dysponuje drugim - firmowym. W tzw międzyczasie rozmawiam z konsultantami Plusa i T-mobile, do Playa mi jakoś nie po drodze. Na razie nic konkretnego nie udało mi się uzyskać.
 #875224  autor: gustaw94
 04 lip 2016, 17:43
Witam, ma ktoś na zbyciu rabat 20 % lub więcej na przedłużenie umowy ? Chciałbym wziąć smart plan LTE główny za 129,99 a potem drugi numer jako dodatkowy, oba numery są w orange, obu się skończył już abo i niestety umowy obu przeszły o 6 miesięcy do przodu, a kod -30 % był tylko przez 24 miesiące...
  • Strona 30 z 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35