DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 42
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 42
 #1176913  autor: reset89
 11 sie 2024, 14:24
Dzięki, już wszystko jasne. Czyli za granicą po prostu trzeba uważać, by nie zbliżyć się do końca pakietu w UE.
 #1176914  autor: KC-KARLOS
 11 sie 2024, 14:27
reset89: operator będzie Ciebie informował smsem gdy zużyjesz 80% transferu oraz jeśli go zużyjesz w całości. Używaj sieci WiFi. Naprawdę nie ma czego się obawiać. Przypomnę, że w tej cenie miałbyś normalnie około 2,3 GB limitu, a Vectra daje aż 8,28 GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176915  autor: Remington
 11 sie 2024, 14:29
Przepraszam, pogubiłem się w tych limitach, więc jeszcze raz:
- Limit kwotowy - ustala go operator i po jego przekroczeniu może (nie musi) zablokować nam usługi wychodzące
- Miesięczny limit wydatków - ustala go operator, ale możemy go zmienić, jego nie da się przekroczyć
- Próg kwotowy - to ustawowy limit opłat za usługi premium (domyślnie 35 zł) i można go zmienić w tym ustawić na 0
- Limit wydatków na internet w roamingu UE - dotyczy opłat za internet w euroroamingu (domyślnie 250 zł), można go wyłączyć i nie wiem czy też obniżyć

@reset89, pamiętaj by być bardzo ostrożnym przy granicy z krajem spoza UE+EOG oraz na statkach.
 #1176917  autor: reset89
 11 sie 2024, 14:32
KC-KARLOS pisze:
11 sie 2024, 14:27
reset89: operator będzie Ciebie informował smsem gdy zużyjesz 80% transferu oraz jeśli go zużyjesz w całości. Używaj sieci WiFi. Naprawdę nie ma czego się obawiać. Przypomnę, że w tej cenie miałbyś normalnie około 2,3 GB limitu, a Vectra daje aż 8,28 GB.
Dlatego za 9,99zł na numerze warto przejść. Chociaż mając T-Mobile często podróżowałem do Holandii i do Danii i w momencie, kiedy roaming mi się skończył, to skończył mi się całkowicie net w UE , ale nic nie płaciłem. Jak już mi przyjdzie karta sim i będę w sieci, to zadzwonię na infolinię i może uda się tak samo to ustawić w Vectrze. Jak coś by się udało, to dam znać na forum
 #1176918  autor: KC-KARLOS
 11 sie 2024, 14:37
Remington: dokładnie.
- Limit kwotowy
Domyślny to 100 zł, w BOK można go obniżyć do minimalnej wartości 10 zł. Dotyczy usług i połączeń poza abonamentem i bez premium/roamingu. Limit nie dotyczy innych usług dokupionych w Vectrze (to ważne).
- Miesięczny limit wydatków
Jak wyżej, obowiązuje w każdym okresie rozliczeniowym, od 1go do ostatniego dnia miesiąca. Można jednorazowo przy najbliższym okresie rozliczeniowym go podnieść, bo chcemy np. zadzwonić na numer międzynarodowy.
Próg kwotowy
Ustawienie blokady sms/mms premium, o której wspomniałem poprzednio, jest równoznaczne z ustawieniem zerowego limitu na takie usługi.
- Limit wydatków na internet w roamingu UE -
Manewrowanie dostępne u konsultanta w BOK.
Dlatego za 9,99zł na numerze warto przejść. Chociaż mając T-Mobile często podróżowałem do Holandii i do Danii i w momencie, kiedy roaming mi się skończył, to skończył mi się całkowicie net w UE , ale nic nie płaciłem.
Net w T jest blokowany przy pakietach dodatkowych, nie przy wyczerpaniu limitu GB wynikających z taryfy/pakietu - zależnie od ofert, których jest multum.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1176920  autor: Remington
 11 sie 2024, 14:47
KC-KARLOS pisze:
11 sie 2024, 14:37
Remington: dokładnie.
- Limit kwotowy
Domyślny to 100 zł, w BOK można go obniżyć do minimalnej wartości 10 zł. Dotyczy usług i połączeń poza abonamentem i bez premium/roamingu. Limit nie dotyczy innych usług dokupionych w Vectrze (to ważne).

Ten limit w ogóle nie musi działać - taka jest jego konstrukcja, więc obniżanie go mija się z celem. Sprawę załatwia tylko miesięczny limit wydatków.
 #1176921  autor: KC-KARLOS
 11 sie 2024, 14:49
Remington: widziałem w zewnętrznych screenach, gdzie niektórzy mają taki miesięczny limit wydatków poza abo, zamiast tej domyślnej stówy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177104  autor: reset89
 13 sie 2024, 14:16
Przenosiłem oba numery za 9,99zł w tym samym czasie, jedna umowa 50/20, teraz 50/10. Za chwilkę zostanie w Vectrze sam lejek z 5G.
Obrazek
 #1177133  autor: KC-KARLOS
 13 sie 2024, 20:05
reset89: wystarczy być uważym i czytać to, o czym piszę, że prędkości w Vectrze są nieco wyższe niż w umowie.
Przypomnę - ma to zabezpieczyć operatora przed reklamacjami.
Prędkości maksymalne to ok 70-80 mbps pobierania w LTE/5G, i do 20 mbps wysyłania w LTE/5G. Po przekroczeniu GB dostępnych w abonamencie - lejek 1 mbps pobierania i (o tym umowa nie wspomina) 0,38 mbps wysyłania.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177205  autor: Thomas2405
 14 sie 2024, 17:13
Witam wszystkich. Mam przeniesiony numer do tej oferty. W zasadzie wszystko działa jak powinno z wyjątkiem jednej usługi. Chodzi o powiadomienie że ktoś dzwonił jeżeli jestem poza zasięgiem bądź telefon jest wyłączony. Jak ta usługa się nazywa i jak ją włączyć. Czy to jest ustawienie w telefonie (Samsung Galaxy 21 Fe) czy operator powinien to uruchomić?
 #1177213  autor: KC-KARLOS
 14 sie 2024, 18:20
Thomas2405: To usługa "informacja o próbie połączenia" oraz "Dzwoniłem do Ciebie".
Zalecam ją uruchomić, aby oprócz 3 komunikatów (niedostępny, zajęty, nie odpowiada) słyszalnych po osobie dzwoniącej do Ciebie, dostawał smsy o próbie kontaktu.
Oto kody:
* stan gdy nie odpowiada: *61*790998725#
* stan gdy niedostępny / brak zasięgu: *62*790998725#
* stan gdy zajęty: *67*790998725#

Jeśli będzie kłopot z brakiem takich smsów, skontaktuj się z BOK.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177421  autor: p2225
 17 sie 2024, 15:34
KC-KARLOS pisze:
11 sie 2024, 14:21
reset89: to się zdecyduj co chcesz zrobić...
Limit kwotowy roamingowy ustawisz w BOK.
Opcje premium ustalisz samodzielnie darmowym smsem.
Blokada SMS Premium - wysyłasz na numer 8002 smsa o treści: blokada sms
Wyłączenie blokady - sms o treści: stop sms
SMSy są bezpłatne. Włączenie blokady całkowitej nie wymaga zmiany limitu wydatków na takie wiadomości.
Polecam wysłać też na 8002 treść blokada mms - aby zablokować wysyłanie mmsów premium.
Też chciałbym poblokować te wszystkie sms/mms/połączenia premium. Powyższe smsy odbijane są informacją "usługa jest dla ciebie niedostępna". Oferta nolimit + 10 gb za 14,99.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1177422  autor: KC-KARLOS
 17 sie 2024, 15:52
p2225: jeśli smsy nie działają - kontakt z BOK.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177428  autor: reset89
 17 sie 2024, 21:00
Obrazek

Właśnie jestem w Vectra. Zadzwoniłem za radą forum telepolis by sobie wszystko poblokować i konsultant wszystko mi poblokował i co więcej ustawił lejek 1 Mbit/s w UE. Stwierdził, że może:
1) zablokować neta.
2) ustawić lejek.
3) zostawić jak jest i będzie liczyło 9 gr za 1 MB.

Wybrałem więc opcję 2. Wszystkie usługi poblokowane i jeden z limitów ze 100zł wynosi już 10zł.

Nie wiem czy tak się da i nie zostałem wprowadzony w błąd, ale nie omieszkam tego we wrześniu przetestować i jak rachunek będzie nabity, to odwołam się do rozmowy z konsultantem.
 #1177441  autor: KC-KARLOS
 17 sie 2024, 23:31
reset89: wiesz, że lejek 1 mbps w UE będziesz mieć niezależnie czy masz niewykorzystany limit GB w ramach abonamentu, jak i poza nim? I tak Vectra ma ograniczenia prędkości w kraju jak i za granicą, więc nie wiem, czy czasem sobie krzywdy tym ruchem nie zrobiłeś.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177675  autor: sql
 21 sie 2024, 22:17
Udało mi się dziś przenieść numer w Salonie Vectra. Oferta 10 zł/12 miesięcy/10 GB/no limits krajowy.

Co do prędkości w 5G to myślę że można reklamować
viewtopic.php?f=23&t=132233&start=620#p1177104

50 MB/s przelicz na Megabity na sekundę

ChatGPT powiedział:
50 MB/s × 8 = 400  Mb/s
50 MB/s × 8 = 400 Mb/s
Oznacza to, że 50 MB/s to 400 Mb/s.

10 MB/s przelicz na Megabity na sekundę

ChatGPT powiedział:
10 MB/s × 8 = 80 Mb/s
10 MB/s × 8 = 80 Mb/s
Oznacza to, że 10 MB/s to 80 Mb/s.
 #1177676  autor: KC-KARLOS
 21 sie 2024, 22:20
sql: błąd w druku + słuchasz się dziadostwa. Reklamację Tobie odrzucą. Pisałem wielokrotnie, że w 5G N78 Vectra ma ok 70-80 mbps i ani megabita więcej przy downloadzie oraz do 20 mbps uploadu (ja miałem ok 10-15 mega, bo tyle mam przeważnie na 5G n78 Playa w domu). Nie oczekuj cudów jeszcze przy tak niskiej cenie. Powinieneś całować pracowników Vectry po rękach, że pozwolili aktywować tak korzystną cenowo ofertę.
Tak czy inaczej gratuluje, miłego korzystania.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177686  autor: mm120
 22 sie 2024, 08:41
sql pisze:
21 sie 2024, 22:17
Udało mi się dziś przenieść numer w Salonie Vectra. Oferta 10 zł/12 miesięcy/10 GB/no limits krajowy.
Mi wczoraj w salonie powiedziano, że taka oferta jest dostępna tylko na infolinii. Jak widać obsługa klienta w Vectra to ruletka.

Czy przenosząc numer do Vectra dostajesz numer tymczasowy do czasu przeniesienia? Mi na infolinii powiedziano, że nie i że aktywacja przeniesionego numeru u nich może trwać tydzień, ale ja już nie wierzę w to co mi mówią konsultanci.
 #1177690  autor: KC-KARLOS
 22 sie 2024, 11:11
Potwierdzam, a aktywacja numeru docelowego może trwać ok. 2 tygodnie - tak, żeby móc zachować starą ofertę gdy odstąpimy od umowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 32 z 42
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 42
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 42