DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 36 z 69
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 69

 #675491  autor: ja.michal
 18 lis 2013, 00:41
Tego już nie wiem bo nie miałem do czynienia z taką sytuacją w praktyce. Najlepiej zadzwonić do Playa i do Orange i popytać.

 #675702  autor: greenladen
 18 lis 2013, 18:45
ja.michal pisze:To sobie komplikowałeś. Nie załapiesz się na promocję w ramach przeniesienia numeru bo ona obowiązuje tylko jeśli przenosisz z abonamentu i to robi Orange na podstawie twoich pełnomocnictw, które podpisujesz kurierowi.
Teraz musisz czekać na przejście numeru w Play na kartę i dopiero wtedy przenosić, ale pewnie do Orange na kartę i potem dalej na abonament, ale i tak nie będzie bonusów za przeniesienie.
Jeśli nie zaznaczyłeś, że ma być przeniesienie w Play do prepaidu to wyłączą ci numer.

Nie wiem czy nie lepiej wycofać wypowiedzenie w Play i jeszcze raz wszystko zrobić, ale przez Orange.
Nic nie musi wycofywać. Ja złożyłem rezygnację w play we wrześniu umowa miała mi wygasnąć z końcem listopada. W listopadzie złożyłem zamówienia na przeniesienie numeru (z wykorzystaniem kodu rabatowego) i dzisiaj dostałem potwierdzenie z orange że od pierwszego grudnia moj numer będzie przeniesiony.

 #675764  autor: nowosek
 18 lis 2013, 21:44
Przeniosłem sobie nr do Orange, dziś przyjechał kurier z umową i telefonem. Wsadziłem do telefonu kartę którą dostałem w zestawie (z numerem tymczasowym) jednak telefon nie wykrywa żadnej sieci. Czy muszę to jakoś samodzielnie aktywować, czy po jakimś czasie karta sim zostanie aktywowana i będę mógł już korzystać z nowego numeru tymczasowego?

 #675769  autor: greenladen
 18 lis 2013, 21:56
Karta zostanie aktywowana automatycznie. Poczekaj.

 #675804  autor: cirmusz
 18 lis 2013, 23:43
nowosek, Dotychczasowy numer zostanie włączony u nowego operatora momencie gdy zakonczy Ci się zobowiąza u starego operatora(jeśli był na abonament) u mojej tesciowej(przenoszony numer był na karte) po przyjezdzie kuriera po dwóch dniach włączyli numer tymczasowy a po kolejnych trzech numer przenoszony,przełączenia następują w nocy.

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #675827  autor: ja.michal
 19 lis 2013, 01:40
nowosek pisze:Czy muszę to jakoś samodzielnie aktywować, czy po jakimś czasie karta sim zostanie aktywowana i będę mógł już korzystać z nowego numeru tymczasowego?
Dostaniesz SMS/Maila od Orange, że numer tymczasowy został aktywowany.

 #675854  autor: nowosek
 19 lis 2013, 09:48
Dziękuję za odpowiedzi, numer się już aktywował.

 #675902  autor: greenladen
 19 lis 2013, 12:48
Gdyby ktoś chciał przenieść numer do Orange to dysponuje kodami na 30% zniżki do których dodatkowo dodawany jest bon o wartości 50zł do empiku.

Kody rozdaje za darmo, jest tylko jeden warunek.
Szczegóły na PRIV :)

 #675980  autor: massiwo
 19 lis 2013, 16:53
greenladen pisze:
To jest oferta na nowe aktywacje, nie dla przenoszących numer.
jest napisane inaczej!

PAMIĘTAJ
Oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange
Oferta obowiązuje w dowolnym abonamencie:
– przy przeniesieniu numeru z innej sieci (klienci indywidualni)
– przeniesieniu numeru z karty na abonament wewnątrz Orange (klienci indywidualni)
– zawieraniu nowej umowy przez nowych lub obecnych Klientów Orange (klienci indywidualni i firmy)
Oferta nie obowiązuje przy przedłużeniu abonamentu na istniejącej już umowie

 #676074  autor: greenladen
 19 lis 2013, 21:12
Zwracam honor, nie doczytałem.:)

 #676127  autor: Lejba Khone
 20 lis 2013, 01:32
teraz zgłupiałem - czy firma możę zawrzeć umowę w taryfie dla indywidualnych ? bo skoro nie to gdzie ten rabat??

 #676272  autor: _karolka_
 20 lis 2013, 18:03
mam pytanie bo w innym temacie dotyczącym oragne i zniżek jeden z użytkowników napisał ze konsultant powiedział ze oferty świąteczne dopiero się zaczną. Przymierzam się do przeniesienia numeru do orange dla indywidualnych bądź firmowych zależy jeszcze od oferty. I chciałam się zapytać o oferty świąteczne czy rzeczywiście one jeszcze ruszą czy do końca roku obecne raczej się nie zmienią.

 #676281  autor: massiwo
 20 lis 2013, 18:16
_karolka_, pewnie masz na mysli mnie :mrgreen: jak pisalem w poprzednim temacie, sam mam teraz metlik w glowie, zobaczymy co konsultant jutro mi przekaze

aczkolwiek czytam:

No limi w nizszych abonamentach

"Dziś prócz szalonych dni mamy dla Was kolejną, przedświąteczną promocję"

a przedświąteczna, to nie to samo co świąteczna ;)
poza tym, wychodzi na to, ze grupony sie koncza z koncem listopada, podobnie szalone dni, czyli od 1go grudnia, licze, ze wejdzie cos ekstra, jestem prawie, ze pewny, ale czy bede placil za abo 89, 63zl? tego juz jestem mniej pewny :/

 #676297  autor: _karolka_
 20 lis 2013, 19:07
dokładnie massiwo ma na myśli Ciebie :) jak by coś weszło to mam nadzieję, że znowu dadzą coś z tabletami albo dla indywidualnych albo dla firm.
Może ktoś jeszcze potwierdzi Twoje słowa :)

 #676301  autor: greenladen
 20 lis 2013, 19:13
O kupony nie ma się co bać. Obecnie są też takie z datą ważności do 10.12.2013. Sam posiadam kilka takich, tak jak pisalem wyżej. ;)

 #676316  autor: a96499
 20 lis 2013, 20:09
Mam pytanie odnośnie przeniesienia numeru z nju do orange. Pytałem już o to na forum orange jednak ciężko tam liczyć na jakąś konkretną odpowiedź. Oto moje zapytanie:

Sprawa dotyczy przeniesienia numeru w abonamencie z nju do orange. 12 listopada złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, a dwa dni temu 18 listopada przyjechał kurier. Dostałem wszystkie papiery wraz z hasłem do aktywacji. Nie dostałem karty sim ale chyba zostaje ta sama. Problem polega na tym, że zamówienie jest wciąż oznaczone jako "nowe" i aktywacja numeru jest niemożliwa. Dzwoniłem do sklepu internetowego jednak uzyskuje sprzeczne informacje. Jeden z konsultantów stwierdził, żebym zaczekał jeden dzień. Dodał, że nowa oferta orange zacznie obowiązywać zaraz po aktywacji. Jednak następnego dnia inny pan poinformował mnie, że to może być jakiś błąd i trzeba poczekać tydzień czasu na automatyczna aktywację. Stwierdził też, że oferta orange zacznie działać dopiero od następnego okresu rozliczeniowego tj. 1 grudnia. Chciałbym się dowiedzieć jak to naprawdę jest. Kiedy będę mógł aktywować numer i od kiedy zacznie obowiązywać oferta orange?

Jeszcze jedno pytanie mi się nasuwa przy okazji. Wziąłem ten kupon z citeama i jego ważność wygasa 30 listopada. Jak to się ma do sytuacji, w której numer jest aktywny dopiero 1 grudnia? Nie dostanę wtedy tych 200 zł?

Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

 #676336  autor: cirmusz
 20 lis 2013, 21:27
a96499, przeciez kupon z citeam wypełniasz zaraz po złożeniu zamowienia,natomiast może być problem gdy aktywacja przeciągnie się do któregoś grudnia gdyż karte 200zł przesyłają do 30 dni od momentu aktywacji nowej umowy a karte 200zł należy wykorzystać do konca grudnia.

1997r.> PHILIPS FIZZ, PANASONIC GD93, SONYERICSSON T610,SONY ERICSSON K800, SAMSUNG OMNIA, SAMSUNG GALAXY S, SONY XPERIA Z1, SONY XPERIA Z5, HUAWEI MATE 10 PRO

 #676338  autor: axstyr
 20 lis 2013, 21:40
" Nie dostałem karty sim ale chyba zostaje ta sama."
Napiszę na moim przykładzie jak wygląda przeniesienie z njumobile do orange.
Początek jest ok – fajna oferta, szybka wysyłka. W poniedziałek rano zorientowałem się, że telefon wyświetla „brak sieci”, a osoby dzwoniące na mój nr otrzymują komunikat „przepraszamy, nie ma takiego numeru”. Pomyślałem OK, przenoszą (choć nie dostałem żadnego smsa czy emaila nt temat). Przed wieczorem bez zmian, więc zadzwoniłem na infolinię. Konsultant był zdziwiony, że nie dostałem żadnej karty, ale po kilku konsultacjach wyjaśnił, że przeniesienie zostanie zrealizowane na dotychczasową kartę SIM. Na zakończenie kilkudziesięciominutowego (płatnego) połączenie uzyskałem zapewnienie, że jeszcze w tym samym dniu albo nr zostanie przeniesiony albo oddzwoni. Nie włączono, nie oddzwonił. Następnego dnia udałem się do głównego salonu orange w naszym mieście. Przy wejściu zostałem poinformowany, że oczekiwanie na rozmowę z konsultantem to co najmniej godzina, a moja sprawę najlepiej załatwić przez infolinię – w salonie mają 2 aparaty do bezpłatnych połączeń z infolinią (do aparatów też kolejki). Zadzwoniłem, opowiedziałem, czekałem bo Pani wyjaśniała, czekałem aż w końcu Pani powiedziała, że wysyła maila do odpowiedniego działu i oddzwoni jak uzyska odpowiedź, a czy to będzie dziś czy jutro … nic nie obiecuje. Wczoraj nie oddzwoniła, dziś też nie.
Wyczytałem, że jest coś takiego jak Rzecznik Klienta Orange - napisałem, automat odpowiedział od razu i ...tyle. Mija 3 dzień, gdy mój nr „nieistnieje”.
Będę wdzięczny, za wszelkie podpowiedzi co mogę zrobić, żeby przywrócić mój nr telefonu do życia.
  • Strona 36 z 69
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 69
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 69