DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 45 z 675
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 675

 #661388  autor: karwatp
 12 wrz 2013, 08:44
Witam, oto moja ostateczna umowa którą przedłużyłem:

Plan Multi 69,90 z rabatem -20%
1000 min do wszystkich sieci
bez ograniczeń do Orange
jeden wybrany nr z poza sieci
1 Gb neta
do tego Sony Xperia L za 49 zł

Dla mnie umowa już ok. Przeszedłem przez procedury że dwa razy już dzwonili z BUK, a w końcu finalnie poszedłem do Salonu firmowego i połączyli mnie z BUKiem:)

Dla ogólnej wiadomości, zniżki minus 30% obowiązywały do 31 sierpnia teraz zmienił się regulamin w BUKu i nie mają możliwości dawania więcej niż 20 %

Pozdrawiam i skutecznych negocjacji życzę:)

 #661397  autor: Bibo
 12 wrz 2013, 10:39
A powiedz proszę do kiedy miałeś umowę ? Ile dotychczas płaciłeś za abonament ? Można dostać dobrą ofertę parę miesięcy przed upływającym terminem umowy czy trzeba czekać do osttnich chwil ?

 #661399  autor: grzes133
 12 wrz 2013, 10:42
karwatp pisze:Witam, oto moja ostateczna umowa którą przedłużyłem:

Plan Multi 69,90 z rabatem -20%
1000 min do wszystkich sieci
bez ograniczeń do Orange
jeden wybrany nr z poza sieci
1 Gb neta
do tego Sony Xperia L za 49 zł

Dla mnie umowa już ok. Przeszedłem przez procedury że dwa razy już dzwonili z BUK, a w końcu finalnie poszedłem do Salonu firmowego i połączyli mnie z BUKiem:)

Dla ogólnej wiadomości, zniżki minus 30% obowiązywały do 31 sierpnia teraz zmienił się regulamin w BUKu i nie mają możliwości dawania więcej niż 20 %

Pozdrawiam i skutecznych negocjacji życzę:)


Kolego właśnie identyczna ofertę dla mnie zaproponowali, dodatkowo naciskając konsultantów na 30% rabat na abonament mówili że już nie ma takich rabatów a są tylko 20%. Zniżka na telefon też nie jest powalająca bo cena w salonie to 149zł czyli zniżki dali 100zł a mogą dać do 200zł. Poczekam do października może zmieni się regulamin i ju nie będzie tekstów że już nie ma rabatów 30%. Z drugiej strony mam kod na rabat 30% na abo i mam kod na rabat 100zł na telefon ale podobno te promocje się nie łączą.

[ Dodano: 2013-09-12, 10:53 ]
Bibo pisze:A powiedz proszę do kiedy miałeś umowę ? Ile dotychczas płaciłeś za abonament ? Można dostać dobrą ofertę parę miesięcy przed upływającym terminem umowy czy trzeba czekać do osttnich chwil ?

Z mojego doświawdczenia wiem że im krócej do końca umowy to oferta jest lepsza. Mam 3 miesiące do końca umowy i zaproponowano mi oferte jak koledze wyżej. Poczekam dlatego jeszcze gdyż zależy mi na 30% rabatu na abonament

 #661408  autor: małgo
 12 wrz 2013, 12:48
Witam,

Pod *400 zaproponowali mi taką oto ofertę z iPhonem5 (oferta dla firm):

abonament: 154zł+VAT w tym 4GB, 2620min do innych sieci, Orange bez limitu i na stacjonarne, telefon na początku za 429zł netto później konsultant zmniejszył do ok 205zł netto. Przy abonamencie za 179zł+VAT wszystko do wszystkich za free + internet j.w.
Umowa kończy mi się 28.10. Czy można wynegocjować niższy abonament?
Pozdrawiam!

 #661473  autor: Matsss
 12 wrz 2013, 18:24
Nigdy (ale ja byłem głupi :P ) nie negocjowałem lepszej umowy, lecz teraz chce to zmienić. Od 9 lat posiadam w mixie dwa numery na jedną osobę, plany nie są wysokie bo jeden za 35 zł, a drugi za 39,90. Teraz chce zmienić ten za 35 zł na smart plan multi i tu mam do was pytanie, na co mogę liczyć podczas negocjacji? W sumie to jeszcze nie jestem pewny pozostania w orange, więc chciałbym mniej więcej wiedzieć czego się spodziewać i poszukać porównywalnych ofert u innych operatorów. Początkowo chciałem wybrać kwotę abonamentu 49,90, lecz gdy poczytałem trochę ten temat to dowiedziałem się o zniżce 20% i zacząłem się zastanawiać nad tym za 69,90. Powodem jest 1gb internetu, który jest dla mnie minimum (czy w abonamencie za 49,90 mogę wynegocjować taki pakiet?). Jaką zniżkę mógłbym otrzymać na telefon htc one? Domyślam się, że o cenie do 200 zł mogę pomarzyć w tym abonamentach? I jeszcze jedno pytanie czy po dodaniu tego rabaty 20% dalej będzie mnie obowiązywać zniżka 10 zł z racji dwóch abonamentów powyżej 39,90 na jedną osobę?

 #661479  autor: mc_rocki
 12 wrz 2013, 18:46
Zadzwoniłem do Orange na *400 i przedłużyłem umowę. Udało mi się wynegocjować rabacik na abonament 20% i o 100pln zapłacę mniej za telefon Alcatel Idol niż jest to w ofercie przez internet. W sumie wyszło 280 minut do wszystkich plus nielimitowane na Orange i jeden numer spoza Orange. Z Orange od 7 lat i mam jeszcze jeden numer w abonamencie.

 #661517  autor: zdzislaw140
 12 wrz 2013, 22:36
Dla mnie na dzis Orange jest smieszne. Umowa konczy mi sie w przyszlym miesiacu i na dzis dzien ide do Play.

Biore nowy plan za 69 zl, darmowe do wszystkich sieci i 2 gb netu.

Orange z rabatem 20 % ktory dostaje pierwszy lepszy czlowiek z ulicy poprostu mnie obraza. Jesli bylo 30%, mam taka oferte na drugim numerze w orange a teraz jej nie dostane to pytam o co tu chodzi?

Niesamowity jest ten rynek, 4 msc temu bylo taniej, teraz jest drozej?

 #661521  autor: grzes133
 12 wrz 2013, 22:57
zdzislaw140 pisze:Dla mnie na dzis Orange jest smieszne. Umowa konczy mi sie w przyszlym miesiacu i na dzis dzien ide do Play.

Biore nowy plan za 69 zl, darmowe do wszystkich sieci i 2 gb netu.

Orange z rabatem 20 % ktory dostaje pierwszy lepszy czlowiek z ulicy poprostu mnie obraza. Jesli bylo 30%, mam taka oferte na drugim numerze w orange a teraz jej nie dostane to pytam o co tu chodzi?

Niesamowity jest ten rynek, 4 msc temu bylo taniej, teraz jest drozej?

Kolego mylisz się trochę, na znanym portalu aukcyjnym są dostępne abonamenty sprzedawane przez orange z rabatem 30% na cały okres trwania umowy, a dla mnie jak i dla Ciebie (dla stałych klientów ze stażem kilka lat) proponuja specjalny rabat 20% twierdząc że do września były rabaty 30%. A że to jest śmieszne to masz rację :-)

 #661535  autor: tomus261
 13 wrz 2013, 08:16
To jest moja wypowiedź z FB i nadal nikt się nie ustosunkował do tego :


"Ha, to kolejny raz dowiedziałem się nowości o firmie Orange.
Pozwoliłem sobie dziś zadzwonić na *400 aby się zorientować czy może coś się zmieniło odnośnie ofert. Jak już wcześniej informowałem złożyłem zlecenie zachowania nr w opcji na kartę ponieważ szkoda nr a później się mogę zawsze zastanawiać na spokojnie co dalej. Oferty były zawsze niezadowalające. Poinformowałem bardzo miłą Panią o tym fakcie zanim zdążyła przedstawić nową ofertę i tu po dłuższej chwili ciszy zonk : "nie mogę telefonicznie przedstawić oferty gdyż złożył Pan dyspozycję przeniesienia nr na kartę" Można teraz tylko przez salon według informacji. Moje pytanie : czyli już nikt nie będzie się ze mną kontaktował? Pani odpowiada: nie. Pani dłużej nie konwersowała, życzyliśmy sobie miłego dnia i tyle. Po ok 1-2 min dzwoni telefon z nr zastrzeżonego i się odzywa automat o ankiecie, myślę czemu nie, 1 oczywiście pozytywnie (bo dowiedziałem się oczywiście tego , czego chciałem) 2 bardzo pozytywnie (ponieważ Pani była naprawdę bardzo miła) 3 oczywiście bardzo na nie (bo jak można polecać firmę tak postępującą) 4 poprosiło mnie o nagranie swojego niezadowolenia więc bez zbędnych emocji nagrałem dlaczego jestem niezadowolony. I tutaj morał mojego wywodu: Orange Polska z takim podejściem to na pewno daleko nie zajedziecie. To jest Wasze całe podejście do klienta oraz dbanie o już posiadanych. Może nie jestem jakimś wielce "opłacalnym" klientem ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka ."


Po prostu ręce opadają. Klient chce ale nie może. :-D PS: niestety już mnie nie lubią :-D :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005

[ Dodano: 2013-09-13, 08:18 ]
To jest moja wypowiedź z FB i nadal nikt się nie ustosunkował do tego :


"Ha, to kolejny raz dowiedziałem się nowości o firmie Orange.
Pozwoliłem sobie dziś zadzwonić na *400 aby się zorientować czy może coś się zmieniło odnośnie ofert. Jak już wcześniej informowałem złożyłem zlecenie zachowania nr w opcji na kartę ponieważ szkoda nr a później się mogę zawsze zastanawiać na spokojnie co dalej. Oferty były zawsze niezadowalające. Poinformowałem bardzo miłą Panią o tym fakcie zanim zdążyła przedstawić nową ofertę i tu po dłuższej chwili ciszy zonk : "nie mogę telefonicznie przedstawić oferty gdyż złożył Pan dyspozycję przeniesienia nr na kartę" Można teraz tylko przez salon według informacji. Moje pytanie : czyli już nikt nie będzie się ze mną kontaktował? Pani odpowiada: nie. Pani dłużej nie konwersowała, życzyliśmy sobie miłego dnia i tyle. Po ok 1-2 min dzwoni telefon z nr zastrzeżonego i się odzywa automat o ankiecie, myślę czemu nie, 1 oczywiście pozytywnie (bo dowiedziałem się oczywiście tego , czego chciałem) 2 bardzo pozytywnie (ponieważ Pani była naprawdę bardzo miła) 3 oczywiście bardzo na nie (bo jak można polecać firmę tak postępującą) 4 poprosiło mnie o nagranie swojego niezadowolenia więc bez zbędnych emocji nagrałem dlaczego jestem niezadowolony. I tutaj morał mojego wywodu: Orange Polska z takim podejściem to na pewno daleko nie zajedziecie. To jest Wasze całe podejście do klienta oraz dbanie o już posiadanych. Może nie jestem jakimś wielce "opłacalnym" klientem ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka ."


Po prostu ręce opadają. Klient chce ale nie może. :-D PS: niestety już mnie nie lubią :-D :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005

B

 #661543  autor: gall
 13 wrz 2013, 09:36
witam,jestem abonentem orange od 11 lat,mam na siebie aktualnie 4 numery.jeden z nich konczy mi sie w pazdzierniku.zależy mi na lumi 920.zaproponowano mi ten telefon w abo 71zl na 30m za 249zł...normalnie nie wierze ze klienta z takim stazem traktuje sie w taki sposob.moze mi ktos podpowiedziec co moge najlepszege uzyskac w abonamencie maks 70zl.czy powyslaniu miesiecznego wypowiedzenia zostanie przygotowana jakas lepsza oferta(jak to bywa np.w cyfrze)?prosze o pomoc

 #661568  autor: pomaranczowy
 13 wrz 2013, 11:17
tomus261 pisze:To jest moja wypowiedź z FB i nadal nikt się nie ustosunkował do tego :


"Ha, to kolejny raz dowiedziałem się nowości o firmie Orange.
Pozwoliłem sobie dziś zadzwonić na *400 aby się zorientować czy może coś się zmieniło odnośnie ofert. Jak już wcześniej informowałem złożyłem zlecenie zachowania nr w opcji na kartę ponieważ szkoda nr a później się mogę zawsze zastanawiać na spokojnie co dalej. Oferty były zawsze niezadowalające. Poinformowałem bardzo miłą Panią o tym fakcie zanim zdążyła przedstawić nową ofertę i tu po dłuższej chwili ciszy zonk : "nie mogę telefonicznie przedstawić oferty gdyż złożył Pan dyspozycję przeniesienia nr na kartę" Można teraz tylko przez salon według informacji. Moje pytanie : czyli już nikt nie będzie się ze mną kontaktował? Pani odpowiada: nie. Pani dłużej nie konwersowała, życzyliśmy sobie miłego dnia i tyle. Po ok 1-2 min dzwoni telefon z nr zastrzeżonego i się odzywa automat o ankiecie, myślę czemu nie, 1 oczywiście pozytywnie (bo dowiedziałem się oczywiście tego , czego chciałem) 2 bardzo pozytywnie (ponieważ Pani była naprawdę bardzo miła) 3 oczywiście bardzo na nie (bo jak można polecać firmę tak postępującą) 4 poprosiło mnie o nagranie swojego niezadowolenia więc bez zbędnych emocji nagrałem dlaczego jestem niezadowolony. I tutaj morał mojego wywodu: Orange Polska z takim podejściem to na pewno daleko nie zajedziecie. To jest Wasze całe podejście do klienta oraz dbanie o już posiadanych. Może nie jestem jakimś wielce "opłacalnym" klientem ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka ."


Po prostu ręce opadają. Klient chce ale nie może. :-D PS: niestety już mnie nie lubią :-D :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005

[ Dodano: 2013-09-13, 08:18 ]
To jest moja wypowiedź z FB i nadal nikt się nie ustosunkował do tego :


"Ha, to kolejny raz dowiedziałem się nowości o firmie Orange.
Pozwoliłem sobie dziś zadzwonić na *400 aby się zorientować czy może coś się zmieniło odnośnie ofert. Jak już wcześniej informowałem złożyłem zlecenie zachowania nr w opcji na kartę ponieważ szkoda nr a później się mogę zawsze zastanawiać na spokojnie co dalej. Oferty były zawsze niezadowalające. Poinformowałem bardzo miłą Panią o tym fakcie zanim zdążyła przedstawić nową ofertę i tu po dłuższej chwili ciszy zonk : "nie mogę telefonicznie przedstawić oferty gdyż złożył Pan dyspozycję przeniesienia nr na kartę" Można teraz tylko przez salon według informacji. Moje pytanie : czyli już nikt nie będzie się ze mną kontaktował? Pani odpowiada: nie. Pani dłużej nie konwersowała, życzyliśmy sobie miłego dnia i tyle. Po ok 1-2 min dzwoni telefon z nr zastrzeżonego i się odzywa automat o ankiecie, myślę czemu nie, 1 oczywiście pozytywnie (bo dowiedziałem się oczywiście tego , czego chciałem) 2 bardzo pozytywnie (ponieważ Pani była naprawdę bardzo miła) 3 oczywiście bardzo na nie (bo jak można polecać firmę tak postępującą) 4 poprosiło mnie o nagranie swojego niezadowolenia więc bez zbędnych emocji nagrałem dlaczego jestem niezadowolony. I tutaj morał mojego wywodu: Orange Polska z takim podejściem to na pewno daleko nie zajedziecie. To jest Wasze całe podejście do klienta oraz dbanie o już posiadanych. Może nie jestem jakimś wielce "opłacalnym" klientem ale ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka ."


Po prostu ręce opadają. Klient chce ale nie może. :-D PS: niestety już mnie nie lubią :-D :smt005 :smt005 :smt005 :smt005 :smt005
Jeżeli złożyłeś dyspozycję migracji na pre-paid, to nie ma technicznej możliwości przedstawienia oferty. Jeżeli chcesz poznać ofertę na dzień dzisiejszy, to musisz udać się do salonu, w którym robiłeś migrację na pre-paid i zlecić jej anulowanie. Jak migracja zostanie w systemach anulowana, to będzie możliwość przedstawienia oferty.

 #661576  autor: BartZ
 13 wrz 2013, 11:52
Może to kogoś zainteresuje.

Przedłużałem umowę we wrześniu. Wcześniej miałem no limit za 88,88. Umowa kończyła się jakoś w październiku. Najpierw zadzwoniłem na *400 zapytać co mają do zaoferowania. Dostałem ofertę katalogową. Poszedłem do salonu w celu rozwiązania umowy. Przy zrywaniu kolejna oferta. Zależało mi na smart multi za 129. Propozycja to -20% na cały czas trwania umowy. Pani twierdziła że zniżki -30% już nie ma "bo im ją zabrano". Decyzja - wypowiedzenie umowy z wyłączeniem numeru. Przyjęli. Następnego dnia(albo po 2 dniach-nie jestem pewien) telefon z (chyba) duk. Pani pyta czego oczekuję - mówię że -30% i jakiś tam telefon(mało ważne bo i tak był po 1zł). Pani że nie ma problemu. Wszystko w miłej atmosferze. Reasumując - zniżka -30% dalej istnieje i da się ją wyrwać przy przedłużaniu umowy
Mam nadzieje że to komuś pomorze.

 #661593  autor: tomus261
 13 wrz 2013, 12:19
pomaranczowy pisze:
Jeżeli złożyłeś dyspozycję migracji na pre-paid, to nie ma technicznej możliwości przedstawienia oferty. Jeżeli chcesz poznać ofertę na dzień dzisiejszy, to musisz udać się do salonu, w którym robiłeś migrację na pre-paid i zlecić jej anulowanie. Jak migracja zostanie w systemach anulowana, to będzie możliwość przedstawienia oferty.
Wiesz już mi sie odechciało całego Orange -ciągle wiatr w oczy. Bo że niby co mam to cofnąć by poznać kolejną ofertę "Dla Pana" , litości.
To nie tak powinno wyglądać. W tym przypadku to lepiej zostać na karcie i mieć możliwość każdego ruchu , czy to przeniesienie do innej sieci czy też przenieść to ponownie na abonament jako nowa aktywacja. Często są w takich przypadkach lepsze warunki. Poza tym jak to sobie wyobrażasz idę do salonu czekam 2 godziny aby złożyć rezygnację z rezygnacji i później czekam na wprowadzenie tego do systemu i ponownie idę do salonu i czekam 2 godziny na to aby szanowna Pani mi przekazała że coś nie halo albo oferta o kant d... obić. To raczej DuK powinno kontaktować się z klientem, a jeśli już dzwoni jakiś konsultant to powinien dawać jakieś rozsądne warunki a nie ofertę"Dla Pana" Może i bym się wycofał i został z abonamentem ale nie tędy droga jeśli to ja mam nalegać. Nie te czasy, jak widać jeszcze Orange nie umie poprawiać wizerunku i wcale mnie nie dziwi skąd NPS wynosi całe 4%.

B

 #661687  autor: sepe
 13 wrz 2013, 21:53
W taryfie FORMUŁA 4.0 dla Firm przedsiębiorcy otrzymują nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce oraz nielimitowane SMS/MMS do sieci komórkowych w Polsce. Oferta jest dostępna od 29,99 zł miesięcznie.
Wkrotce konczy mi sie umowa.Posiadam obecnie no limit za 65 zl w Orange dla Firm. Czy przechodzic do Play,czy poczekac na zmiany w Orange?

 #661692  autor: tomus261
 13 wrz 2013, 22:19
Wiesz ciężko powiedzieć. Ale pewnie Orage majtki opadły i zanim je podciągną to może minąć dużo czasu. Nikt obecnie Ci nie powie jakie zamiary ma Orange na polepszenie oferty. :mrgreen:

B

 #661731  autor: Zanceps
 14 wrz 2013, 09:49
Witam
Mam taki problem z PTK Centertel.Dzwonili do jednego z moich rodziców z propozycją imienną.Czy możecie mi wyjaśnić o co w tym chodzi, bo jakoś od tych osób które dzwoniły do mojej mamy , zbytnio się nie dowiedziałem wręcz nie chcieli powiedzieć bo to jakaś tajemnica.Czy ktoś z was miał styczność z taką sytuacją którą opisałem wyżej. Piszę do was z zapytaniem gdyż kiedyś z Orange zaproponowali ubezpieczenie z Metlife z którym był problem w odstąpieniu z tego ubezpieczenia.Pytałem się też czy tą propozycję imienną dostaniemy w formie pocztowej , to usłyszałem że nie ma takiej opcji.

Z góry dziękuje za odpowiedzi

 #662011  autor: Matsss
 15 wrz 2013, 19:01
A czy zniżkę 20% może dostać każdy kto porozmawia i przedłuży umowę poprzez DUK? Oraz jak można się samemu do nich dodzwonić?

 #662036  autor: tomus261
 15 wrz 2013, 20:49
Połączenie z DUK możliwe jest tylko z salonu Orange, jeżeli przedstawiona oferta Cię nie zadowala. Wtedy mówisz co chcesz a Pani po drugiej stronie słuchawki mówi co maks może dać.

B

 #662042  autor: Matsss
 15 wrz 2013, 21:09
A nie wiesz czy jeśli nie ma dostępnego telefonu na stronie to czy będzie go można dostać przy przedłużaniu umowy? Chodzi mi o htc one s.

 #662061  autor: grzes133
 15 wrz 2013, 22:31
tomus261 pisze:Połączenie z DUK możliwe jest tylko z salonu Orange, jeżeli przedstawiona oferta Cię nie zadowala. Wtedy mówisz co chcesz a Pani po drugiej stronie słuchawki mówi co maks może dać.

Też można tak jak piszesz, ale również można zadzwonić pod *400 odbierze zwykły konsultant i trzeba powiedzieć że oferta standardowa Cie nie zadowala i rozważasz rozwiązanie umowy więc prosisz o przełączenie do DUK, w celu wysłuchania propozycji i przełączają.
  • Strona 45 z 675
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 675
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 675