Podkręć sobie wydatki na fakturach w miarę możliwości. Poprawi to ofertę, bo to właśnie od wysokości trzech ostatnich faktur głównie zależy.pumba pisze:do końca obecnej umowy mam jeszcze 2 pełne okresy rozliczeniowe
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
Dzwoniłem kilka dni temu do BOK i pani powiedziała, że zamówienie jest w systemie, a nawet sprawdziła czy telefon znajduje się na magazynie - oczywiście był. Wtedy bardzo się zdziwiła i kazała czekać aż minie 10 dni od momentu złożenia zamówienia i wtedy dzwonić.baryla1969 pisze:Nie czekaj tylko zadzwoń fo BOK bo zożenie zamówienia wcale nie oznacza, że zostało ono przyjęte. Mialem podobnie pisałem kilkadziesiat postów wyżej o tym. W skórcie mimo, że zamówienie złożone i przyjęte do realizacji to tylko w sklepie orange, a w BOK było, że żadnego zmaówienia nie składałem. Po miesięcznej wojnie z nimi dostałem to co chciałem dopiero. Tak więc rada - dzwoń i się upewnij, że zamówienie w ogóle jest w ich systemie.okti51 pisze:A ja mam takie pytanie. Ile w Orange trwa średnio wykonanie zlecenia? Tzn. w niedzielę przedłużyłem przez internet umowę (z kuponem 30%) i nadal mam status: Zamówienie zostało skompletowane i przekazane do weryfikacji.
Po jakim czasie najczęściej wysyłają umowę?
Czy przy przedłużeniu też mogę robić jakieś problemy ze względu 30% jak to czasami bywa przy podpisywaniu nowej umowy?
Dodam jeszcze, że jak rok , czy dwa lata temu przedłużałem to odbywało się to chyba szybciej
Nie uważacie, że to jest co najmniej nie normalne?
A orientujecie się może czy te 10 dni to ogólnie czy roboczych ? Jeśli roboczych to będę musiał czekać do poniedziałku :/
Jeśli nic się nie zmieni to jak z nimi rozmawiać.
Odniosłem takie wrażenie, że mają osobny system z zamówieniami z kuponem 30% i je wysyłają na ostatnią chwilę.
I wgl w statusie piszą, że zamówienie zostało przekazane do weryfikacji, więc mogę znaleźć jakieś błędy? Teoretycznie faktury mam po opłacane, więc ciekawe co wymyślą.
Jakby kogoś interesowało to nawet w tej sprawie napisałem kilka dni temu do nich maila i puki co cisza mimo, że zazwyczaj odpisują na drugi dzień.
Ps. Od razu odpowiadam na pytania typu przejdź do innej sieci. Puki co byłem w pełni zadowolony z usług tej firmy, a porównując oferty i zasięg oni mają najlepszy.
Przekopana zostanie cała Twoja historia finansowa. Może zalegasz gdzieś 20gr odsetek i leżysz .okti51 pisze:mogę znaleźć jakieś błędy?
Jak pisałeś do BOK, to prawidłowo. Zamawiałeś przez Internet, więc trzeba się zgłaszać z tym do obsługi sklepu internetowego.okti51 pisze:napisałem kilka dni temu do nich maila i puki co cisza
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
To żyj w swoim szczęściu długo a innym pozwól decydować, u którego operatora wykupią usługi bez tłumaczenia się z tego.ciekawy pisze:dlaczego jeszcze chcecie być w tej sieci skoro tak was traktują ? poza Orange są jeszcze trzy sieci do wyboru, ja jestem szczęśliwy, że nie jestem w Orange,
Nie każdy ma podobne opinie do twojej i wyobraź sobie, że inni chcą korzystać z usług Orange, bo są np. zadowoleni. Tak, znam takie osoby. Wiele rzeczy możesz nie rozumieć np. od czego mogą zależeć rabaty przy przedłużeniu i stąd wynika twoje zdziwienie. Nie każdy operator ma obowiązek stosowania takich samych kryteriów jak np. Play.
Jak nie byłoby rabatów, to byłoby lepiej? Wtedy też hejtowałbyś, że nie dają. W TM też nie każdy otrzymuje maksymalne zniżki.
Po co Ci taka wiedza, jeżeli i tak nigdy nie będziesz korzystał z ich usług?ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Witam,
mam umowę w Orange do 01.2014 w związku z tym zdaje się, że niedługo będę mógł ją przedłużyć. Obecnie mam abonament firmowy Optymalny 100 - płatności na poziomie 40-45 zł miesięcznie z tym, że w ubiegłym miesiącu została wykonana cesja tak żeby przenieść numer z firmy na osobę fizyczną. To krótki opis stanu obecnego moje pytanie natomiast jest takie - czy przedłużając umowę przy założeniu abonamentu za ok 70 zł jestem w stanie uzyskać Iphone 4 w cenie do 200-300 zł? Standardowo w sklepie internetowym w abo 69,9 Ip4 kosztuje 549 zł a w abo 89,9 zł 149 zł przy przedłużaniu umowy. Czy ktoś może się orientuje czy taki rabat jak opisałem powyżej jest możliwy?
mam umowę w Orange do 01.2014 w związku z tym zdaje się, że niedługo będę mógł ją przedłużyć. Obecnie mam abonament firmowy Optymalny 100 - płatności na poziomie 40-45 zł miesięcznie z tym, że w ubiegłym miesiącu została wykonana cesja tak żeby przenieść numer z firmy na osobę fizyczną. To krótki opis stanu obecnego moje pytanie natomiast jest takie - czy przedłużając umowę przy założeniu abonamentu za ok 70 zł jestem w stanie uzyskać Iphone 4 w cenie do 200-300 zł? Standardowo w sklepie internetowym w abo 69,9 Ip4 kosztuje 549 zł a w abo 89,9 zł 149 zł przy przedłużaniu umowy. Czy ktoś może się orientuje czy taki rabat jak opisałem powyżej jest możliwy?
Dzisiaj rozmawiałem z BOK w sprawie mojego zamówienia (z kuponem 30%) i pan zaczął wymyślać jakieś historie, że niby nie było telefonu, a potem jak już był to jakiś błąd w systemie. Ogólnie jedno wielkie kłamstwo. I na koniec stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz mogę tylko złożyć nowe zamówienie, czyli bez kodu.
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?
Z własnego doświadczenia, składaj przez strone internetową - kontakt z BOK - opisz całą sytację łącznie z rozmowami telefonicznymi jakie prowadziłeś, Żadaj wyjasnienia w trybie skargowym i żadaj nadal realizacji zlecenia przedłużenia umowy. Jak przyjdzie jakaś głupia odpowiedż bo wątpię zeby te matoły były tam rozumujace, to ponownie pisz. Dobrze jeszcze byłoby żebys miał zrobione screeny z komputera ze strony z zamówienie. Wymówka , że nie ma telefonu jest idiotyczna. Tam po prostu nie wiedzą co mówić, Też zostałem poinformowany, że zamówienie odrzucono z uwagi na brak telefonu. A następnego dnia na pytanie kolejne, że w ogóle zaomówienia nie bylo, burdel tam panuje. Trzeba być wręcz upierdliwym żeby swojego dojść, a że ja mam wredny chaakter to nie odpuściłem i wyszło na moje.okti51 pisze:Dzisiaj rozmawiałem z BOK w sprawie mojego zamówienia (z kuponem 30%) i pan zaczął wymyślać jakieś historie, że niby nie było telefonu, a potem jak już był to jakiś błąd w systemie. Ogólnie jedno wielkie kłamstwo. I na koniec stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane i teraz mogę tylko złożyć nowe zamówienie, czyli bez kodu.
Jakieś pomysły jak z nimi rozmawiać ?
Złożyłem reklamację przez konto na orange.pl opisując całą sytuację oraz wcześniej napisałem na email z którego dostałem potwierdzenie złożenie zamówienia ([email protected]) zapytania, dlaczego to tak długo trwa ?
Starczy tylko, czy mam dodatkowo opisać im to na maila ?
I mam jeszcze takie pytania, bo jak złożyłem zgłoszenie to była ono w zakładce "kontakt z BOK" i "statusy zgłoszeń", a teraz jest w zakładce "podsumowanie" i "historia operacji". Jak dla mnie wygląda to jakby była już rozpatrzona ta reklamacja, ale nie ma ta żadnego statusu, ani ich odpowiedzi.
[ Dodano: 2013-10-02, 19:08 ]
Dodam jeszcze, że około godziny temu dzwonili do mnie (chyba) z Orange, ale nie odebrałem, bo nie słyszałem i tak sobie myślę czy czasem nie dzwonili w związku z tą reklamacją.
Starczy tylko, czy mam dodatkowo opisać im to na maila ?
I mam jeszcze takie pytania, bo jak złożyłem zgłoszenie to była ono w zakładce "kontakt z BOK" i "statusy zgłoszeń", a teraz jest w zakładce "podsumowanie" i "historia operacji". Jak dla mnie wygląda to jakby była już rozpatrzona ta reklamacja, ale nie ma ta żadnego statusu, ani ich odpowiedzi.
[ Dodano: 2013-10-02, 19:08 ]
Dodam jeszcze, że około godziny temu dzwonili do mnie (chyba) z Orange, ale nie odebrałem, bo nie słyszałem i tak sobie myślę czy czasem nie dzwonili w związku z tą reklamacją.
To chyba normalne bo mi też tak przerzucało ale nie znaczy że rozpatrzone, Ja dostałem smsmy z informacją, że przyjęta do rozpatrzenia.okti51 pisze:Złożyłem reklamację przez konto na orange.pl opisując całą sytuację oraz wcześniej napisałem na email z którego dostałem potwierdzenie złożenie zamówienia ([email protected]) zapytania, dlaczego to tak długo trwa ?
Starczy tylko, czy mam dodatkowo opisać im to na maila ?
I mam jeszcze takie pytania, bo jak złożyłem zgłoszenie to była ono w zakładce "kontakt z BOK" i "statusy zgłoszeń", a teraz jest w zakładce "podsumowanie" i "historia operacji". Jak dla mnie wygląda to jakby była już rozpatrzona ta reklamacja, ale nie ma ta żadnego statusu, .
Co do telefonu to wąpię żeby tak szybko ktoś się zainteresował.
Pisz do nich ile się da i co się da. I w razie czego nie proś o nic tylko żądaj. Bo proszenie to jakoś nie na miejscu jest w takim przypadku.
nie napisałem że nigdy nie będę korzystał z usług Orange bo ofertę mobilnego netu tylko sim ta sieć narazie ma ok,dlatego mnie interesuje czy stali klienci mogą mieć lepszą ofertę od tej która jest dla wszystkich ?Ruben pisze:To żyj w swoim szczęściu długo a innym pozwól decydować, u którego operatora wykupią usługi bez tłumaczenia się z tego.ciekawy pisze:dlaczego jeszcze chcecie być w tej sieci skoro tak was traktują ? poza Orange są jeszcze trzy sieci do wyboru, ja jestem szczęśliwy, że nie jestem w Orange,
Nie każdy ma podobne opinie do twojej i wyobraź sobie, że inni chcą korzystać z usług Orange, bo są np. zadowoleni. Tak, znam takie osoby. Wiele rzeczy możesz nie rozumieć np. od czego mogą zależeć rabaty przy przedłużeniu i stąd wynika twoje zdziwienie. Nie każdy operator ma obowiązek stosowania takich samych kryteriów jak np. Play.
Jak nie byłoby rabatów, to byłoby lepiej? Wtedy też hejtowałbyś, że nie dają. W TM też nie każdy otrzymuje maksymalne zniżki.
Po co Ci taka wiedza, jeżeli i tak nigdy nie będziesz korzystał z ich usług?ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
co do oferty głosowej to od lat jak dla mnie oferty Orange nawe z rabatem w ogóle mi nie odpowiadają, ale nie ma sensu się o tym rozpisywać bo to temat przedłużania umów więc czytaj dokładnie co napisałem bo nie krytykowałem mobilnego netu i nie napisałem że nie będę w Orange,na tej ofercie głosowej napewno nie będę w Orange bo mi nie odpowiadają taryfy tej sieci,a co do netu mobilnego to narazie mam w innej sieci,a co do Orange to poprawiła się oferta netu mobilnego i nie mówię że z tej oferty nie skorzystam, jak masz jakieś info ja temat warunków przedłużania umów na net mobilny to napisz
Napisałem chyba z pięć maili (jeden chyba tydzień temu) i reklamacji do nich, ale na żadną jeszcze nie odpowiedzieli. Tylko szkoda, że jak pisałem w sprawie oferty to odpisywali w tym samym, albo w następnym dniu. Jutro mija ostateczny, czyli 10 dzień roboczy. Będziemy dzwonić i ciekawe jaką znowu bajeczkę wymyślą.
Jak coś to żądać rozmowy z kierownikiem, czy jakieś inne propozycje ?
Jak coś to żądać rozmowy z kierownikiem, czy jakieś inne propozycje ?
Od razu z prezesem, ale uprzedzam, biegle po polsku nie mówi.Jak coś to żądać rozmowy z kierownikiem, czy jakieś inne propozycje ?
Kierownik co najwyżej przyjmie Ci reklamację, bo nie ma żadnych większych uprawnień.
Zgłoszeń w tej samej sprawie możesz wysłać i 50, odpowiedź dostaniesz jedną. A czas ustawowy na rozpatrzenie reklamacji, to 30 dni.
Jak masz zrzuty ekranu, to na tej podstawie w zdecydowanej większości przypadków dostaniesz wszystko i to jak najbardziej zasadnie.
Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym
Ku mojemu zdziwieniu wczoraj po 21 zadzwonił konsultant, że bardzo przeprasza, ale mieli błąd w systemie i potwierdził całe zamówienie. Jedyne co mi się nie podoba to to, że muszę czekać kolejne dwa tygodnie. Ciekawe czy zadzwonili sami z siebie, czy może przez moje maile, czy przez siedzenie pół godziny telefonie i przełączenie między różnymi działami.
Ale coś mam takie przeczucie, że tu było tylko, aby spławić, bo ani żadnego maila nie dostałem, ani status zamówienia się jeszcze nie zmienił i na dodatek zadzwonił praktycznie na ostatnią chwilę. Chyba poczekam kolejne dwa tygodnie, potem kolejne dwa i może za rok dostanę telefon.
[ Dodano: 2013-10-04, 15:15 ]
Przed chwilą dostałem maila o takiej treści
Ale coś mam takie przeczucie, że tu było tylko, aby spławić, bo ani żadnego maila nie dostałem, ani status zamówienia się jeszcze nie zmienił i na dodatek zadzwonił praktycznie na ostatnią chwilę. Chyba poczekam kolejne dwa tygodnie, potem kolejne dwa i może za rok dostanę telefon.
[ Dodano: 2013-10-04, 15:15 ]
Przed chwilą dostałem maila o takiej treści
I kto teraz mówi prawdę ? Konsultant, który wczoraj dzwonił czy on ?Witam serdecznie,
Uprzejmie informuję, że Pana zamówienie nosi status Zarezerwowane - status ten
utrzymuje się przez tak długi okres w wyniku błędu systemu. Zamówienie to nie
zostanie zrealizowane.
Proszę podać kod rabatowy, którego Pan użył przy składaniu zamówienia -
prześlemy zapytanie o nowy kod, aby mógł Pan złożyć nowe zamówienie z rabatem.
--
Zapraszamy do korzystania z oferty Sklepu Internetowego Orange.pl.
Pozdrawiam,
Maciej Zahorski
Sklep Internetowy Orange
Mam obecnie OF 39 do Lipca 2014, dostałem następującą ofertę za przedłużenie:ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Orange Free net 89.90 z rabatem 50% na cały okres umowy (24m)
Dodatkowe 14 GB Danych do wykorzystania (35 + 14 = 49 GB)
Alcatel One Touch EVO za 49,-
lub Modem obsługujący technologię LTE (kieszonkowy bądź stacjonarny) za 1 ,-
Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z
możesz rozpisać bardziej szczegółowo to 35 i 14 zł za co to jest który to jest abonament,domyślam się że 35 zł, a 14 zł jest za co, za dodatkowy pakiet gb ?trus1991 pisze:Mam obecnie OF 39 do Lipca 2014, dostałem następującą ofertę za przedłużenie:ciekawy pisze:jak macie oferty netu mobilnego to napiszcie jakie oferty daje Orange na przedłużenie umowy
Orange Free net 89.90 z rabatem 50% na cały okres umowy (24m)
Dodatkowe 14 GB Danych do wykorzystania (35 + 14 = 49 GB)
Alcatel One Touch EVO za 49,-
lub Modem obsługujący technologię LTE (kieszonkowy bądź stacjonarny) za 1 ,-
ciekawy,
http://www.orange.pl/kid,4003445680,id, ... ticle.html
tu jest link do oferty.
W standardzie jest abonament 89.90 w którym jest 35 GB danych do wykorzystania.
Ja przy przedłużeniu mam abonament obcięty o połowę (44.90) i dodatkowo 14 GB danych więcej (w sumie 49) aneks standardowy, no i modem/tablet w promocyjnej cenie.
P.S. Tu jest odpowiedni temat na forum: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=69699
http://www.orange.pl/kid,4003445680,id, ... ticle.html
tu jest link do oferty.
W standardzie jest abonament 89.90 w którym jest 35 GB danych do wykorzystania.
Ja przy przedłużeniu mam abonament obcięty o połowę (44.90) i dodatkowo 14 GB danych więcej (w sumie 49) aneks standardowy, no i modem/tablet w promocyjnej cenie.
P.S. Tu jest odpowiedni temat na forum: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=69699
Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z