Witam
Bardzo proszę o pomoc - bo nie wiem co w tej sytuacji można jeszcze zrobić...
Mojej mamie (starsza kobieta), kończyła się umowa na abonament. Poszedłem z nią do punktu t-mobile i podpisaliśmy rezygnację z abonamentu i przejście na kartę.
Dzień później, konsultant z t-mobile zadzwonił i namówił ją na pozostanie w abonamencie. Warunki - jak na konkurencje - beznadziejne, do tego umowa na 24 mies.
Dziś chciałem to odkręcić, ale na infolinii konsultant powiedział że czas minął. Nie mogę już odstąpić od tej umowy. Pozostaje jedynie opcja z karą umowną.
Koniec obecnego abonamentu: 24.03.2019
Dzień podpisania telefonicznego aneksu: 14.02.2019
Czy na prawdę nie mogę zrezygnować z umowy która jeszcze nie weszła w życie?
Dziękuję za pomoc
Bardzo proszę o pomoc - bo nie wiem co w tej sytuacji można jeszcze zrobić...
Mojej mamie (starsza kobieta), kończyła się umowa na abonament. Poszedłem z nią do punktu t-mobile i podpisaliśmy rezygnację z abonamentu i przejście na kartę.
Dzień później, konsultant z t-mobile zadzwonił i namówił ją na pozostanie w abonamencie. Warunki - jak na konkurencje - beznadziejne, do tego umowa na 24 mies.
Dziś chciałem to odkręcić, ale na infolinii konsultant powiedział że czas minął. Nie mogę już odstąpić od tej umowy. Pozostaje jedynie opcja z karą umowną.
Koniec obecnego abonamentu: 24.03.2019
Dzień podpisania telefonicznego aneksu: 14.02.2019
Czy na prawdę nie mogę zrezygnować z umowy która jeszcze nie weszła w życie?
Dziękuję za pomoc