Vieslav pisze: ↑03 maja 2024, 08:18
Czy macie VoWiFi włączone na stałe?
Kiedyś tak zrobiłem, ale niestety nie sprawdza się to. Dwa telefony w Orange (Xiaomi Mi 10T, Samsung A34), dwie różne lokalizacje, dwa różne internety a problem ten sam. Po kilku minutach nie słychać drugiego rozmówcy albo nie słychać nic po odebraniu połączenia. Oczywiście nie działo się to przy każdym połączeniu ale na tyle często, że postanowiłem wyłączyć VoWiFi. Teraz używam tylko w razie konieczności, gdy muszę zadzwonić a nie mam zasięgu.
Czy macie podobne doświadczenia?
Ja mam włączone cały czas, nigdy z tym nie miałem problemów. Wiele też pewnie zależy od stałego łącza internetowego. U mnie UPC daje radę.
marcin19883 pisze: ↑03 maja 2024, 14:10
@Burito
W custom romach nie widzę znaczka volte ani vowifi. A usługi działają. Mogę włączyć lub wyłączyć vowifi i ustawić priorytet. Karta Orange.
Przykład dwóch telefonów (w miarę świeżych):
Samsung A34 5G 6/128 GB
SIM1- karta Play, identyfikuje się VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu,
SIM2- karta Orange,
brak identyfikacji VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu.
Xiaomi POCO F3 5G 8/256GB
SIM1- karta Play, identyfikuje się VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu,
SIM2- karta Orange, identyfikuje się VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu.
Teraz starsza wersja Xiaomi Redmi Note 8T 4/128GB:
SIM1- karta Play, identyfikuje się VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu,
SIM2- karta Orange, identyfikuje się VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu.
Nie ma reguły, wychodzi na to, że producent Xiaomi umożliwia wyświetlanie VoLTE przy wskaźnikach zasięgu na wyświetlaczu dla Orange.
Testowane też na
Xiaomi Redmi 5 Plus i również jest identyfikacja VoLTE przy wskaźniku zasięgu na wyświetlaczu dla sieci Orange.