matteo pisze:Zgłaszajcie z tego powodu jak najwięcej reklamacji. Urzędowo mają 30 dni na odpowiedź, a jak ruch reklamacyjny się im zwiększy, to może coś z tym zrobią.
Pomijam fakt, że w Krakowie co chwilę "sieć zajęta" na 2G i 3G. Podobno mają już to zgłoszone, ale nie ma wyznaczonego terminu rozwiązania problemu.
Im więcej ludzi zgłosi problem, tym większa szansa, że coś z tym zrobią.
Szkoda mi nerwów, by się z nimi użerać. Każdego emaila olewają ciepłym moczem wysyłając wcześniej przygotowane formułki, tak samo jak Orange.
Na razie korzystam z Plusa i złego słowa powiedzieć nie mogę, lecz zdarzają się miejsca gdzie na UMTS900 Aero2 są problemy z VOICE, ale rozmowy nie zrzuca do 2G z 3G.
Prawdę mówiąc Play działa lepiej niż NetWorks! na UMTS, nie mówię tutaj o prędkościach, lecz o handoverach i rozmowach głosowych, które nie są zrzucane do 2G.
Najlepiej będzie korzystać z innego operatora
Szkoda, że TP S.A i PTK Centertel tak po prostu została sprzedana Francuzom. Nie mówię, że prywatyzacja jest zła, ale nie mogli zatrzymać kapitału w polskich rękach ?
Za czasów PL-IDEI wszystko działało lepiej. Teraz niedawno powstała spółka NetWorks! chce najmniejszym kosztem nachapać się jak najwięcej.
Jak tak dalej pójdzie to Polska będzie spółką akcyjną w której nawet sklepiki osiedlowe i warzywniaki będą własnością państw zachodu.