Cześć, mam problem z sieci Tmobile z rozmowami w telefonach huawei - rozmówca w ok 1/3 rozmów mnie nie słyszy / słyszy nie wyraźnie / słyszy buczenie / syczenie / występują skoki głośności i w ciągu 1 minuty rozmowy wszystko się przeplata tj parę sekund słychać OK, parę sekund zakłóceń przez co nie da się rozmawiać.
Co dziwne testowałem na całej masie sprzętu przez iphony po samsungi, asusy i inne i na każdym usługa działa wzorowo, volte, vowifi włączone czy nie to wszystko działa.
Niestety na huawei (dokładnie to p10 lite) nie ważne czy volte włączone czy nie, vowifi to samo, obecnie zgodnie z zaleceniem serwisu obie rzeczy wyłączone i występują ciągle zakłócenia - nie da się rozmawiać.
Ustawienia fabryczne i inne takie nic nie pomagają, telefon jest po 4 wizytach w serwisie, 2 razy miał wymienianą płytę główną, kilka razy wszystkie mikrofony, anteny i wszystko co się da, serwis mówi że według nich wszystko OK, wychodzę z serwisu dzwonię i już w 2 rozmowie występują zakłócenia, obecnie tel po raz 5 wylądował na to samo w serwisie. Na czas naprawy dostałem telefon zastępczy huawei p9 lite i jest to SAMO albo nawet i gorzej bo tutaj to praktycznie 1/2 albo nawet 3/4 rozmów jest zakłóconych, wkurzyło mnie to do tego stopnia że przerzuciłem się na mój stary, zniszczony asus, ledwo się trzyma, obudowa uszkodzona itd, ale rozmowy działają idealnie!
Huawei dał nawet powerbanka w ramach przeprosin, z tmobile jak się kontaktowałem to cały jednorazowy rabat 5 zł dostałem, bo mają zgłoszenie techniczne i na razie nie wiedzą co z tym zrobić i mam czekać.
I tutaj moje pytanie co proponujecie zrobić w tej sytuacji, łącznie w tmobile 4 numery, 3 działają idealnie, 4 działa bardzo dobrze na każdym sprzęcie tylko nie na huawei. Jeszcze bym zrozumiał wadliwą sztukę itd, ale TO SAMO jest na innym ich telefonie czyli tel zastępczy który w porównaniu do mojego nie jest brandowany i nawet nie obsługuje volte i vowifi. Zostało mi jeszcze prawie 2 lata umowy z tmobile i nie wiem co mogę zrobić, do tej pory nie było żadnych problemów, ok rok używałem huawei i też problemów nie było, a od pewnego czasu (kilka miesięcy) jest ten problem, z tym że ostatnio znacząco się pogorszyło, tj kiedyś było raz na parę rozmów zakłócenia to to olewałem, bo może kiepski zasięg itd, ale teraz ? NIE da się korzystać z tel. Ja rozmówców słyszę bardzo dobrze, ale oni mnie ciągle źle słyszą, nie ważne czy rozmawiam normalnie przez tel czy głośnomówiący czy zestaw bezprzewodowy w samochodzie - wszędzie zakłócenia. Sieć ustawiałem nawet na sztywno tylko 2G i też były zakłócenia i jeszcze raz napiszę to się dzieje tylko na huawei!
A jeśli chodzi o rozmówców to nie ważne czy z tmobile, czy z innej sieci, czy tel stacjonarny - wszędzie ten sam problem.
Pozdrawiam
Co dziwne testowałem na całej masie sprzętu przez iphony po samsungi, asusy i inne i na każdym usługa działa wzorowo, volte, vowifi włączone czy nie to wszystko działa.
Niestety na huawei (dokładnie to p10 lite) nie ważne czy volte włączone czy nie, vowifi to samo, obecnie zgodnie z zaleceniem serwisu obie rzeczy wyłączone i występują ciągle zakłócenia - nie da się rozmawiać.
Ustawienia fabryczne i inne takie nic nie pomagają, telefon jest po 4 wizytach w serwisie, 2 razy miał wymienianą płytę główną, kilka razy wszystkie mikrofony, anteny i wszystko co się da, serwis mówi że według nich wszystko OK, wychodzę z serwisu dzwonię i już w 2 rozmowie występują zakłócenia, obecnie tel po raz 5 wylądował na to samo w serwisie. Na czas naprawy dostałem telefon zastępczy huawei p9 lite i jest to SAMO albo nawet i gorzej bo tutaj to praktycznie 1/2 albo nawet 3/4 rozmów jest zakłóconych, wkurzyło mnie to do tego stopnia że przerzuciłem się na mój stary, zniszczony asus, ledwo się trzyma, obudowa uszkodzona itd, ale rozmowy działają idealnie!
Huawei dał nawet powerbanka w ramach przeprosin, z tmobile jak się kontaktowałem to cały jednorazowy rabat 5 zł dostałem, bo mają zgłoszenie techniczne i na razie nie wiedzą co z tym zrobić i mam czekać.
I tutaj moje pytanie co proponujecie zrobić w tej sytuacji, łącznie w tmobile 4 numery, 3 działają idealnie, 4 działa bardzo dobrze na każdym sprzęcie tylko nie na huawei. Jeszcze bym zrozumiał wadliwą sztukę itd, ale TO SAMO jest na innym ich telefonie czyli tel zastępczy który w porównaniu do mojego nie jest brandowany i nawet nie obsługuje volte i vowifi. Zostało mi jeszcze prawie 2 lata umowy z tmobile i nie wiem co mogę zrobić, do tej pory nie było żadnych problemów, ok rok używałem huawei i też problemów nie było, a od pewnego czasu (kilka miesięcy) jest ten problem, z tym że ostatnio znacząco się pogorszyło, tj kiedyś było raz na parę rozmów zakłócenia to to olewałem, bo może kiepski zasięg itd, ale teraz ? NIE da się korzystać z tel. Ja rozmówców słyszę bardzo dobrze, ale oni mnie ciągle źle słyszą, nie ważne czy rozmawiam normalnie przez tel czy głośnomówiący czy zestaw bezprzewodowy w samochodzie - wszędzie zakłócenia. Sieć ustawiałem nawet na sztywno tylko 2G i też były zakłócenia i jeszcze raz napiszę to się dzieje tylko na huawei!
A jeśli chodzi o rozmówców to nie ważne czy z tmobile, czy z innej sieci, czy tel stacjonarny - wszędzie ten sam problem.
Pozdrawiam