Użytkownik
Ranga
VIP
Posty
7125
Rejestracja
21 sie 2007, 20:01
Sieć
Każda
Lokalizacja
Stegny
Jak tam stacje w N! potrafią być co 4 km, czyli na jedną stację przypada pokrycie zasięgiem tylko 2km...Mixiorek pisze: Muszę jeszcze przebrnąć przez te dane ale trasa Warszawa-Rzepin rządzi. Jeżeli podróż koleją to tylko BWE. Potwierdzam to od lat
Oczywiście, UKE stworzył bubla.en raport to jak dla mnie prezent pod choinkę dla Kryniczanina nie dość, że temat zasięgu telco to jeszcze pociągi. Do tego może mieć sporo uwag a tras i danych do analizy jest sporo.
BWE? Przecież tego nie ma od latMuszę jeszcze przebrnąć przez te dane ale trasa Warszawa-Rzepin rządzi. Jeżeli podróż koleją to tylko BWE. Potwierdzam to od lat
Wagonami? Klasą?Z czego wynikają takie różnice? Aż tak różnią się te dwa pociągi? Chyba nie skoro tylko Plus ma różnicę i to tylko 0,2%?
Obserwowałem rozwój LTE800 od lutego. Trasa A2 czy kolejowa Warszawa-Rzepin dostały jako jedne z pierwszych L800. Może przybyło też nowych stacji? To jest jeden z dwóch kluczowych korytarzy transportowych na osi zachód-wschód.p2225 pisze:Jechałem rok temu tą trasą to mimo takiego rozkładu stacji, Orange tam nie robił szału. Widać się przez ten czas wiele zmieniło skoro Orange i T-mobile mają wynik 0,0%.
A wzmacniacze sygnału w wagonach? Z tego co wiem to składy po remontach lub nowe pudła mają coś takiego na pokładzie. Oczywiście oprócz Pendolino. Oby się w końcu dogadali z Alstomem odnośnie wzmacniaczy i WiFi bo to jest wstyd. Jak dla mnie brak wymagań w SIWZ przy zamówieniu to był duży błąd.Z czego wynikają takie różnice? Aż tak różnią się te dwa pociągi? Chyba nie skoro tylko Plus ma różnicę i to tylko 0,2%?
wiedziałem. Po co to wielkie słowa. Błędy w numerkach pociągów. Daj im szanse. Dla Ciebie to oczywiście i ważne ale 99% podróżnych nie wie, że pociąg ma numerek.Kryniczanin pisze:Oczywiście, UKE stworzył bubla.
Jak dla mnie każdy pociąg jadący z Warszawy to Berlina to BWE. Tak mi zostało jak jeździłem nim 3-4 w miesiącu. Niech zmieniają nazwy i marketing. Dla mnie pozostanie BWEBWE? Przecież tego nie ma od lat
BWE to przeszłość teraz to EIC
Nie wiem czy to nie ich pomyłka. Jeździli by do Poznania TLK? Chyba tylko po to by mieć przystanek i zrestartować terminal...UKE na Warszawa - Poznań poszedł na łatwiznę wykonano badanie tylko w TLK jadącym przez Wrześnię. Większość pociągów z Warszawy do Poznania jeździ obwodnicą Wrześni z dala od miasta trasą krótszą o 3km.
Mam nieco inne zdanie ale podobne. Taki oksymoronCo do wyników Daty 18% niedostępności Play to dużo przy 6% Orange?
Oczywiście, że nie. Wyniki są dla Play bardzo dobre zwłaszcza w pociągach gdzie sygnał jest bardzo dobrze tłumiony.
No wiesz. Technik siedział z nosem w tablecie i tabelkach albo był to student, który całą drogę skacowany spał więc może nie znał dokładnie trasyKryniczanin pisze:Mixiorek
Oni nie tylko pomylili pociągi, ale też trasy.
Badania NIE BYŁY WYKONYWANE NA ODCINKU RADOM - WARKA - WARSZAWA bo nie mogły być.
Za to były WYKONYWANE NA RADOM - PIONKI - ZARZEKA - LUBLIN
Nic w tym dziwnego mam wrażenie, że w Wlkp właśnie głównie taki zestaw pozwoleń i takie stacje mają albo L800/1800/2100 albo full wypas L800/1800/2100/2600.bed pisze:No to zaorane
Za to w Łodzi Play szaleje i po ostatniej aktualizacji wykazu już właściwie każda działająca stacja ma pozwolenie na nowe pasma, zresztą to samo w gminach ościennych. Na oko można ocenić, że 95% lokalizacji w całej aglomeracji, z administracyjnego punktu widzenia, ma już L800/L2600. Chociaż co ciekawe są stacje, które mają pozwolenie na L800 a nie mają na L2600, a to przy zamieszaniu z pozwoleniami na L800 akurat dziwne
Oczywiście pozwolenia sobie, a realizacja sobie, ale idzie konsekwentnie do przodu